Oletteko tienneet, että jotkut autot voivat liikkua vedessä? Niin, kyllä vain - minustakin se kuulosti perin kummalliselta elkei suorastaan mahdottomalta, mutta tässä todiste asiasta:
https://www.tekniikkatalous.fi/uutiset/a/b490471d-5b7a-474c-bdc8-8a6ec3ca4e6d
Tämän pohjalta ryhdyinkin pohtimaan, että onko olemassa veneitä, jotka voivat kulkea maalla samalla tavalla kuin autot?
Vedessä kulkeva auto
Anonyymi-ap
5
198
Vastaukset 5
- Anonyymi00001
Jep, tukholmassa on kiertoajelu linja-autoja, jotka matkaavat myös vedessä ihan nätisti osan kiertoajelua
- Anonyymi00002
Hyvä aloitus! Minäkin olen nähnyt elokuvassa, oli James Bond.
- Anonyymi00004
Jos nyt satut lukemaan näitä aloituksiasi, niin olen tässä etsinyt tämän tiistai päivän hupia.
Oletko ollut kiireinen jollakin toisella palstalla ja näin laiminlyöt meidän sivuamme? - Anonyymi00005
No onhan Amphicar ollut jo 60-luvulla. Se ei liene kuvamanipulaation tulosta edes. Autoissa on kyllä ollut veneenperiä mutta ei se tee niistä veneitä. Yleensäkin vähemmän kuin osiensa summa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.365842- 100842
- 76630
- 50615
- 65605
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38599- 30566
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei129551Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48547En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä
Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.25540