Tullut joku turvakin kaiken tämän keskellä.
Susta on kai
15
398
Vastaukset
- Anonyymi00001
If Kai would be Ilmarinen. -outoffolk
- Anonyymi00002
Koska rakastetaan toisiamme.
- Anonyymi00003
Älä viitsi.
- Anonyymi00008
Minä en rakasta ketään!
- Anonyymi00012
Anonyymi00003 kirjoitti:
Älä viitsi.
Pitää paikkansa.
- Anonyymi00004
Minustako? Etäturva. 😘 Vaikka muualla myrskyäisi, on oltava sinnikäs. ⛈
- Anonyymi00005
Ihminen tarvitsee usein luotettavan ja uskollisen ystävän, sen joka kannustaa ja kuuntelee huolet sekä arvostaa ja välittää rakkauden tavoin.
https://www.youtube.com/watch?v=g5M93TLczj0&list=RDg5M93TLczj0&start_radio=1- Anonyymi00013
Hmm. Minulla on ikävä tilanne että kaverit ovat huonosti kuuntelevia ja tunnetaidoiltaan puutteellisia nepsyjä. Tunnen oloni ohitetuksi ja kurjaksi heidän seurassaan. Tarvitsen parempia ihmisiä. Empaattisuuttakin.
- Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Hmm. Minulla on ikävä tilanne että kaverit ovat huonosti kuuntelevia ja tunnetaidoiltaan puutteellisia nepsyjä. Tunnen oloni ohitetuksi ja kurjaksi heidän seurassaan. Tarvitsen parempia ihmisiä. Empaattisuuttakin.
Täysin samalla tavalla olisin itsekin voinut kirjoittaa!
- Anonyymi00006
olin jo lapsena kuin aikuinen tavallaan ja siten minusta jäi ikuinen lapsi
tässä olen- Anonyymi00010
Itselläni sama kokemus. Muistan kuinka olin "liian vanha", suhteessa muihin lapsiin. Yksinselviytyjän elämä on alkumetreiltä lähtien rankkaa ja turvatonta. Elän lapsuuttani koko ajan, ei se ole minusta lähtenyt. Meillä on siihen oikeus 🤗😁
- Anonyymi00007
anteeksi pyytäisin mutten kykenisi
- Anonyymi00009
M-mies ja J-nainen yhteensoppii huomenna mennään pussauskoppiin.
- Anonyymi00015
Kerro lisää
- Anonyymi00011
Kenestä kenelle äidilleni olen turva ollu jo teiniästä asti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?
Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,965164Puoluebarometri: Marinin hallituksella 7 parasta mittaustulosta
Orpon hallitusta pitää huonona 2/3 kansalaisista, joka on aika hyvin linjassa hallituspuolueiden yhteenlasketun kannatuk523867Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa
Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/5937699253418- 802449
- 241909
Grahn-laasonen taas todisti millaista porukkaa
kokoomusloiset ovat...työttömät jäävät kuulemma kotiin nukkumaan kun naapuri lähtee töihin...eikös taannoin kokoomuslois3731670Tekeekö hän
Tekeekö hän sinut h*lluksi ja millä tavalla? Uusi yritys, kun edellinen aloitus poistettiin.271591Laine voitti oikeudessa
Onnea Savonlinna! Laine voitti oikeudessa kuten arvelinkin ja lieköhän palaa valtaisuimelleen?401552Puistotyöntekijät
Miksi ei siivoojia näy. Näin hyvät ilmat. Voisi kerätä roskat. Onko rahat loppu. 🤔🤔🤔171525Onko kaivatullasi iso ego? Entä sinulla?
Vaikuttaako jommankumman ego jotenkin siihen, että ette voi lähentyä?381399