Vauvan kohtalo

Anonyymi-ap

Outo tapaus tuo lapsen kuolema Lohjalla
Nainen synnyttää kotona ja on 7 llä kuulla raskaana.
On hommannut aborttipillerit, mistä lie saanutkin.
Lapsi syntyy kotona vessassa ja pyttyyn.
Miesystävä ei tiedä kokoasiasta mitään.
Soittaa lanssin ja ensiapu tulee
Vauva on jo kuollut.
Synnyttikö kuolleen lapsen tarkoituksella, kun oli ne pilleritkin.
Nyt käydään oikeutta.

Päivi Räsänen taisi vetää pohjat tähän liittyvässä keskustelussa. Syyttelee Marinia siitä, että aikuinen sairaanhoitaja nainen pisti kylmäx oman lapsensa.
Mistähän Räsänen Marinia todellisuudessa syyttää?

13

211

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Kammottava asia. Lapsettomia on paljon. Lapsi olisi voitu antaa rakastavalle parille.
      Miksi nuori nainen päätyy tällaiseen ratkaisuun?
      Ei ole terveenä ihmisen teko. Ehkä huumeet takana.

      Päivi Räsänen syyttävä kannanotto ei oikein kuulosta laupeudensisaren puheelta.

      • Anonyymi00002

        Päivi Räsänenkö on tarinan pahis?


      • Anonyymi00005
        Anonyymi00002 kirjoitti:

        Päivi Räsänenkö on tarinan pahis?

        Ei Räsänen ole se pahis, mutta ei olisi pitänyt puuttua ollenkaan koko asiaan.
        Ja syyttää Marinin hallitusta uudistetusta aborttilaista.


      • Anonyymi00010
        Anonyymi00005 kirjoitti:

        Ei Räsänen ole se pahis, mutta ei olisi pitänyt puuttua ollenkaan koko asiaan.
        Ja syyttää Marinin hallitusta uudistetusta aborttilaista.

        Eikös Suomessa ole sananvapaus.
        Vai koskeeko se vain jotain määrättyjä mielipiteitä?


    • Anonyymi00003

      Virhe.

      Raskaus liika pitkällä, ei ois saanut antaa pilleriä. Jonkinlainen menettelytapavirhe, lukeman mukaan pilleri oli annettu potilaan kertomuksen mukaan, ei oltu perehdytty tarkemmin, eikä lekuri ollut tutkinut kummemmin.

      Noh, syyllinen on äiti, joka oli valehdellut taskausviikot. Kuin myös terveydenhoito, joka oli toiminut huolimattomasti.

      Politiikan kans asialla ei mitään tekemistä. Uskovainen räsänen ois voinut pitää päänsä kiinni.

      Kuolemansyyntutkimus, rikostutkimus, oletettavasti potilaalle ja terveydenhuollolle sanktioita.

      Keissi ja oikeusjutut pyörinee otsikoissa aikansa. Uskovaiset koittaa politisoida asiaa jatkossakin. Terveydenhoito selittelee jne

      Tympee tapaus. Näinkin voi käydä.

      =DW=

      • Anonyymi00007

        "Politiikan kans asialla ei mitään tekemistä. Uskovainen räsänen ois voinut pitää päänsä kiinni."
        Aborttilakia uudistettaessa, siitä käytiin polemiikkiä.
        Varsinkin kdn taholta.

        Ennen abortin hyväksyminen oli kahden lääkärin lausunnon takana.
        Tutkittiin tarkkaan raskausviikot.
        Ja syyt piti löytää keskeytykselle.
        Syy saattoi muuten olla vähävaraisuus ja huonot asui olosuhteet.

        Nyt asiat hoidetaan pillereillä.
        Ensin voi ottaa katumuspillerin.
        Sitten on aborttipilleri.

        Heikkous näissä on, että ei tutkita potilasta.
        Uskotaan kertomukseen jopa etänä.

        Jossain tapauksissa nainen itsekään ei tiedä, millä raskausviikolla on.
        On niitä festareita liian monta kesässä.

        Mitähän kouluterveydenhoitaja, vai onko sellaista enää, kertoo teineille raskaudesta ja nimenomaan sen ehkäisystä?


    • Anonyymi00004

      Tämä palstako tekee päätökset tässäkim asiassa.?

      Ottakaa vähemmän huolia muiden asioista, koska ette voi asioita muuttaa vaikka kuinka täällä niitä pyörittelette ja tuomitsette.

      Äidinkään osalta kun ette mitään tiedä siitä, miksi päätyi tähän ratkaisuun ja oliko hän henkisesti asioiden tasolla?

      Ihminen säätää lait, Jumala päättää tuomiosta. Äiti sitä on vastuussa, vain hän!
      Jotenkin elämää kokeneena ymmärränkin häntä. Ei hän ole ainut lapsensa surmannut äiti.

      • Anonyymi00006

        Ei täällä mitään päätöksiä tehdä.

        Onko äiti, joka synnyttää elävän lapsen, vessapyttyyn ja jättää sinne?
        Tämä henkilö ei ansaitse äitinimeä millään muotoa.

        Jumala ei kyllä päätä yhtään mitään.
        Tuomion antaa käräjäoikeus, virallisine tuomareineen.
        Suomen lakien mukaan.


      • Anonyymi00008
        Anonyymi00006 kirjoitti:

        Ei täällä mitään päätöksiä tehdä.

        Onko äiti, joka synnyttää elävän lapsen, vessapyttyyn ja jättää sinne?
        Tämä henkilö ei ansaitse äitinimeä millään muotoa.

        Jumala ei kyllä päätä yhtään mitään.
        Tuomion antaa käräjäoikeus, virallisine tuomareineen.
        Suomen lakien mukaan.

        Jos oltaisiin menty vanhan lain mukaan niin 19v ei olisi saanut aborttia, koska oli ylittänyt sen laillisen abortin rajan.

        Hän olisi joutunut synnyttämään lapsen. Nytkin lapsi syntyi elävänä.
        Hän tappoi elävän ihmisen, joka ei ollut enää hänen sisällään.


      • Anonyymi00009
        Anonyymi00008 kirjoitti:

        Jos oltaisiin menty vanhan lain mukaan niin 19v ei olisi saanut aborttia, koska oli ylittänyt sen laillisen abortin rajan.

        Hän olisi joutunut synnyttämään lapsen. Nytkin lapsi syntyi elävänä.
        Hän tappoi elävän ihmisen, joka ei ollut enää hänen sisällään.

        Tässä on syy nykytilanteeseen, ei tutkita, ei kysellä, kun minun keho, minun päätös
        Tämä laki muutettiin Marinin hallituksen aikana.
        Mentiin todellakin huonompaan suuntaan


    • Anonyymi00011

      Nuo psykopaattiäitien tekemät, omien lastensa murhat on karmeita.

    • Anonyymi00012

      Päivi on varmaan stressaantunut, kun nutturapää syyttäjät vainoavat jonninjoutavista puheista oikeudessa.
      Naiset syyttäjinä ja yleensä oikeuslaitoksessa ovat liian tunteella sunmuilla vieteillä pelaavia .
      Ukkotuomarit ja jämerät miehet tilalle! Ugh.

      • Anonyymi00013

        Päivihän sitä aborttilakia vastusti.
        En ole kd, mutta Päivi taisi olla vähän oikeassa.
        Uudessa laissa mentiin liian pitkälle naisen itsemääräämisoikeuden kanssa, liittyen omaan kehoon.
        Lääkäri ei saa katsoa, ei koskea, kuin naisen omalla luvalla.
        Ennen lääkäri kyllä joutui toteamaan naisen raskausviikot.
        Nyt Lohjan tapauksessa rv oli yli 30.
        Jos olisi takkia käsketty avaamaan ja tehty vaikka yksi tutkimus, olisi selvinnyt totuus pitkälle edenneestä raskaudesta.
        Ei aborttipilleriä, ei mitään pilleriä olisi annettu.
        Sairaalaan loppuraskausajaksi synnyttämään.
        Kotiin ei noin patologista valehtelija ei olisi voinut päästää.
        Keksinyt lisää hullutuksia.
        Silloin olisi lapsen synnyttänyt ja antanut pois, kun niin halusi
        Isältä ilmeisesti ei tänäpäivänä kysytä mitään, haluaisiko jotain.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      134
      1383
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      102
      1072
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      973
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      954
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      308
      832
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      803
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      702
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      648
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      614
    Aihe