Pannullinen kahvia ja lava enerkiajuomaa toivottavasti riittää, on pysyttävä hereillä kuuteen hinnalla millä hyvänsä!!
Pakko valvoa koko Oskar-gaala
5
163
Vastaukset
- Anonyymi00001
En ole ikinä katsonut noita oskareita, emmoja ja venloja. En koskaan. Itse elokuvat ja näyttelijät voivat kyllä olla mielenkiintoisia. En muutoinkaan harrasta juhlimista.
- Anonyymi00002
Kuulin uutisista, että kotikaupungin poika sai kolmannen Oscarinsa
parhaasta filmimusiikista. Ludwig Göransson . Etunimensä hän on
saanut Ludwig van Beethovenin mukaan. - Anonyymi00003
No
Mieluummin kyllä katon leffoja, kuin palkintogaaloja niistä.
=DW= - Anonyymi00004
Minäkin sain Oscarin 1967. Synnytin poikani Oskarinpäivänä.
"Työnimenä" oli ollut Oskari ja poika syntyi niinkuin oli laskelmoitu.
Ei ollut shampanjaa, kokeilin vähän ilokaasua, mutta alkoi naurattaa
niin kauheasti, että ei tarvinnut paljon ponnistaa, poika tuli maailmaan
naurun tahdissa. - Anonyymi00005
Kiinnitin huomioni siellä joku "kuuluttaja" oli valkoinen paita päällä ja suuri valkoinen kukkanen rinnassa.
Mutta hänelläkään ei ollut aluspaitaa ja saumat ja iho näkyvät.
Kyllä ennen oli paremmin kun käyttivät aluspaitaa, Minä käytän edelleen ja yleensä aina joku collegetakki tai muuta päällä. Ihan terveyden takia, jos olen paitasillaan, tulee hartiat , varsinkin olkapäät kipeäksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
No nytkö tuli lähtö Orpolle?
Pieniä oli Marinin aamupalasilakat joulukaloiksi vrt. Orpon 35 miljoonan euron kähmintä johonkin Vapaavuoren urheiluhall2522308- 1921694
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä481367Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad501045- 41846
- 15827
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä31810Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver23778Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .25776Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46647