Selkeyttä, tiedän. Haluaisit että valitsisin
Säkin haluaisit
43
552
Vastaukset
- Anonyymi00001
Nyrkkeilysäkkejä saa kaupastakin.
- Anonyymi00003
Luotto on vain nolla
- Anonyymi00004
Luotan sinuun, ja sinun valintoihisi. On ne mitä tahansa, ja millä perusteella tahansa. <3
- Anonyymi00005
Miksi jaksat olla niin kiltti mulle?
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Miksi jaksat olla niin kiltti mulle?
Koska muuten olisin tehnyt turhaan sinun vuoksesi sen mitä olen tehnyt. <3
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
En uskalla
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
En uskalla
Ei tarvitsekaan. Kaikki valinnat mitä teet on oikeita. <3
- Anonyymi00017
Anonyymi00006 kirjoitti:
Mitä olet (kuka oletkaan) sitten muka tehnyt kenen vuoksi? Kannattaisikohan jutella sen jonkun kanssa?
- Anonyymi00009
Öö, minä sanoisin öö, että nyt menee vitun liian pitkälle.
- Anonyymi00015
Ai et ymmärrä.
- Anonyymi00038
Anonyymi00015 kirjoitti:
Ai et ymmärrä.
Minä kyllä ymmärsin.
- Anonyymi00011
Dudvfkzudvslzh da gsusbdgshs dusbsbsh
- Anonyymi00012
Hapsiainen?! Luulin, että olit kuollu?
- Anonyymi00014
Anonyymi00012 kirjoitti:
Hapsiainen?! Luulin, että olit kuollu?
👀
- Anonyymi00016
"LM:ää & harsotapea. Älä tuu trippaa mun ongelmaa"
- Anonyymi00018
Ota maija tai saara tai milla
- Anonyymi00019
EI! En halua että teet mitään valintoja ihmisten välillä. En ole mikään vaihtoehto.
Haluan ainoastaan keskustella kaiken selväksi ja jatkaa matkaa muuhun suuntaan.- Anonyymi00021
Oletko hieman itsekäs. Ajattelit käyttää sitä ihmistä jonkinlaisena likakaivona ja sitten kun asia selvä omasta mielestäsi, voit jatkaa matkaasi. Mikä mahtaa olla tämän likaviemärin hyöty.
- Anonyymi00022
Anonyymi00021 kirjoitti:
Oletko hieman itsekäs. Ajattelit käyttää sitä ihmistä jonkinlaisena likakaivona ja sitten kun asia selvä omasta mielestäsi, voit jatkaa matkaasi. Mikä mahtaa olla tämän likaviemärin hyöty.
Minulla ei ole mitään tarvetta keskustella oman lapseni ikäisen kanssa!
- Anonyymi00023
Anonyymi00022 kirjoitti:
Minulla ei ole mitään tarvetta keskustella oman lapseni ikäisen kanssa!
En ole hän, mutta miksi pitää ylipäätään keskustella, tuskin hän iholle käy jos jätät keskustelematta tai jos on uhka, niin siihenhän on keinoja vaikka kuinka paljon.
- Anonyymi00026
Ei multa. En ole oikein keskustelijatyyppiä.
M- nainen - Anonyymi00029
Anonyymi00026 kirjoitti:
M- nainenEn minäkään, teot ratkaisevat.
J-mies - Anonyymi00032
Anonyymi00029 kirjoitti:
En minäkään, teot ratkaisevat.
J-miesOotko 60 v ?
- Anonyymi00041
Anonyymi00021 kirjoitti:
Pidähän se pääs kii jos et osaa muuta ku ton.
- Anonyymi00043
Anonyymi00026 kirjoitti:
M- nainenMä kyllä tykkään myöskin keskustella.
M nainen
- Anonyymi00020
Ei hlvetti näitä juttuja!
- Anonyymi00025
Te tollot olette nyt jonkun aikaa vinkunut näissä palstaäijän töröilyissä. Ei varmaan ole käynyt pienessä mielessäkään kenelläkään mistä tämä kyöpeli jauhaa? Että miten ollakaan jotkut tapahtumat tänne ilmestyy lähes ajankohtaisen tarkasti.
Niinpä niin, juntturoikaahan nyt. Seuratkaa vaikka mun tietoliikennettä niin maailma pelastuu 😉 - Anonyymi00027
Anonyymi00025 kirjoitti:
Te tollot olette nyt jonkun aikaa vinkunut näissä palstaäijän töröilyissä. Ei varmaan ole käynyt pienessä mielessäkään kenelläkään mistä tämä kyöpeli jauhaa? Että miten ollakaan jotkut tapahtumat tänne ilmestyy lähes ajankohtaisen tarkasti.
Niinpä niin, juntturoikaahan nyt. Seuratkaa vaikka mun tietoliikennettä niin maailma pelastuu 😉Sun tietoliikenteestäshän kuultiin jo uutisissa, ku mob-iilivarmenteet ei toiminut. -sivu
- Anonyymi00031
Anonyymi00027 kirjoitti:
Sun tietoliikenteestäshän kuultiin jo uutisissa, ku mob-iilivarmenteet ei toiminut. -sivu
Bitch I'm famous. Kuullaan vielä kyllä 😌
- Anonyymi00033
Anonyymi00031 kirjoitti:
Bitch I'm famous. Kuullaan vielä kyllä 😌
Saatko mollata toista jos kerran sanoo vastaa vai pitääkö vaan kuulla toistuvasti tota samaa ?
- Anonyymi00036
Anonyymi00033 kirjoitti:
Saatko mollata toista jos kerran sanoo vastaa vai pitääkö vaan kuulla toistuvasti tota samaa ?
Jos on F-looraa suu täynnä ni sitä itteensähän sieltä valuu. -sivu
- Anonyymi00039
Anonyymi00036 kirjoitti:
Jos on F-looraa suu täynnä ni sitä itteensähän sieltä valuu. -sivu
🤭 voi hyvä v...
- Anonyymi00024
En haluaisi. Näin on hyvä. Valinnat on molemmilla hyvät.
n>m - Anonyymi00028
Kunhan et minua valitse.
- Anonyymi00030
Valituilta paloilta päivää sinä ET ole 7 joukossa, pahoittelemme asiaa.
- Anonyymi00034
Kirjoita Maajusseille haku parhaillaan menossa
- Anonyymi00035
Anonyymi00030 kirjoitti:
Sehän on hyvä vaan etten ole mukana missään!
- Anonyymi00040
Anonyymi00030 kirjoitti:
Tuo on muuten paha keissi, jos sen pauloihin joutuu. Valitut jalat ja vanhukset ei sovi yhteen, eikä irti pääse.
- Anonyymi00037
No näin on 🤣
- Anonyymi00042
minulle on vähän yhtä ihmeellistä että mikä into jotenkin yrittää auttaa masentuneita nuoria naisia.... näissä vanhoissa 007 elokuvissa on hyvin saekastista huumoria mukana kuin Kuurakettikin.
- Anonyymi00044
voisi johtua tuollainen tyttöjen auttamishalu... jos nähnyt kaupungillakin paljon masentuneita tyttöjä niin halu auttaa jos pystyy.
- Anonyymi00045
Kuule ei mua enääkiinnosta
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka jytkytti naftan hinnan jo yli 2,3 euroon
Sannan aikaan esimerkiksi dieseliä selvästi kalliimpaa bensaakin sai 1,3 eurolla. https://www.is.fi/autot/art-2000011881644082Päivän Sanna: Suomi maailman onnellisin maa
Sanna muutti Suomen maailman onnellisimmaksi maaksi. Hänen pyyteetön työnsä maailmalla tuottaa edelleen tulosta.1133551Vasemmiston feministinaiset puolustavat islamia
mikä on täysin järjenvastaista, mutta eihän femakoilla paljon järkeä olekkaan, leijuvat siellä omassa kuplassaan. Myös2472986Taisi kolahtaa....
Joku kysyi, että miksi S24 sallii kirjoittelun tänne venäläisiltä alustoilta, juttu poistui. Täällähän tosiaan välillä71729Suomi edelleen maailman onnellisin maa
Olemme hyvällä tiellä. Laitetaan nyt talous kuntoon.1641365- 761245
Huomasitko? Tämä "viinin läträys" hämmästytti Yökylässä
Yökylässä-sarjassa Maria Veitola vieraili Christel ja Jori Roosbergin kotona. Tunnelma oli mukava ja puitteet hulppeat.311141Lopetan Keskipohjanmaan tilaamisen
Vasemmistolaisen ja kristinuskovastaisen pääkirjoituksen vuoksi. Suomen kouluissa on nykyisellään hyvä uskonnonopetus.63951- 88820
- 64798