Ja käyttäisit mua. Koska oot niin viettelevän näköinen siin kuvas... veisitkö mun poikuuden sit? Oisin lamaantunut sun kauneudesta ja ihanuudesta, en pistäs vastaan ees
Haluaisin että viettelisit mut
10
290
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Minkä ikäinen olet?
- Anonyymi00002UUSI
Ja siis kyllä mä voin vietellä sinut.
- Anonyymi00003UUSI
Anonyymi00002 kirjoitti:
Ja siis kyllä mä voin vietellä sinut.
Ei minulta: Olen himon*ssijan poika. N*ssin isäänikin paremmin.
- Anonyymi00004UUSI
hei rakkaat, niin nukkuminenkin on tärkeitä asioita, koska aivot lepäävät, itse menen kun nukkumaan: on pehmoinen sänky mihin mennä, kyllä joskus ajattelen jonkin tytön kuvaakin...
silloin kun kaupungin autot menevät nukkumaan, ja sitten herää kun autotkin herääväty äänillään- Anonyymi00005UUSI
On kyllä huomattu että joku on pidempäänkin tiennyt milloin joku menee nukkumaan ja milloin herää.
- Anonyymi00006UUSI
Turha edes luulla, että haluaisin viedä poikuuden keneltäkään. Yököttää pelkkä ajatuskin!
- Anonyymi00007UUSI
miksi mä haluaisin olla pojan kanssa
- Anonyymi00008UUSI
tahdon miehen
- Anonyymi00009UUSI
se on ollut tiedossa jo kauan, minä taas haluan ikäiseni vanhemman miehen ystäväkseni ja haluan vain yhden uuden ystävän
- Anonyymi00010UUSI
Yhtä tiettyä voisin opettaa. Mut jos on kyse jostain instagram-kuvasta, vahvasti ohi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Asiakkaalle ei myyty energiajuomaa - tuomio tuli syrjinnästä
Vaikka oli ilmeisesti täysi-ikäinen. Tosin ei lapsiakaan saisi syrjiä, koska oppivat helposti itsekin syrjimään, jos koh402728Miksi aina pitää kilpailla parhaudesta?
Mua ärsyttää se, että kaikki kilpailut ja visailut keskittyvöt aina siihen, kuka on paras missäkin. Tänäkin aamuna tuli622077Pakkoruotsista luopumalla kymmenien miljoonien säästöt
Pakkoruotsin opiskelun kustannuksista ei ole juurikaan tehty kustannusselvityksiä, mutta joidenkin arvioiden mukaan siit521926- 911754
Luterilaisen kirkon koko kastekaava on väärä
Uudessa testamentissa on kaksi täysin ristiriidassa olevaa kastekäskyä Matt 28:19 ja Ap. t. 2:38. Matteuksen evankeluimi411574Kerro minulle
Miksi teit niinkuin teit? Miksi kielsit tunteesi minua kohtaan. Miksi et halunnut että tiedän oikeasti mitä tunnet. Etkö641205Seksuaalinen ahdistelu, naisten vähättely ja törkeä käytös naisia kohtaan kukkii rakennustyömailla
Tällainen lienee ihan tavallisista kaikilla "äijävaltaisilla" työpaikoilla. Kaikki miesvaltaiset alat eivät ole toksise1241139Miten Yxäri iskettiin?
Voisin tässä unta odotellessani kertoa, miten mieheni lähestyi minua. Tunsimme entuudestaan. Hän kyseli minulta aina j1661115Kristinuskossa Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimessä
Jeesuksen kehoitus kastamiseksi Isän ja Pojan ja PH:n nimeen. Matt 28:19: "Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun3781075Rakkaalle J miehelle.
Hitto mulla on sua ikävä. Haluisin heti nyt tulla sun syliin ja suudella sua.ja, ja ja... Hirveä ikävä.641053