Joskus oli tutkimus, jonka mukaan punaiset autot olivat muita nopeampia. Jos maalaan veneeni punaiseksi, niin onko se sitten nopeampi kuin muut veneet?
Veneen väri ja vauhti
4
154
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ensin pitää tietysti tehdä venetutkimus! Tollo!
- Anonyymi00002
Luuletko, ettei veneen väristä ja nopeudesta olisi ainakin jollain tavalla tutkittua tietoa?
Tässä pari vinkkiä veneen nopeuden kasvattamiseksi
- nopeissa ja erityisesti kilpaveneissä suositaan kirkkaita värejä erottumisen parantamiseksi
- vaaleat sävyt heijastavat lämpöä, jota yleensä halutaan poistaa
- British racing green on perinteisesti nopea väri
Jos et halua vihreää, niin esimerkiksi keltainen varmasti lisää nopeutta.
- Anonyymi00003
Millä tavalla sitä veneen värin vaikutusta veneen nopeuteen on tutkittu? Meinaan kun olen nähnyt televisiossa valkoisen veneen voittavan!
Moottori oli musta ja veneessä oli erivärisiä tarroja. Onko näiden värien kokonaisvaikutusta veneen vauhtiin tutkittu? - Anonyymi00004
On viitteitä siitä, että valkoiseksi maalattu vene on oikeasti nopeampi. Perustuu siihen, ettei näkit yhtä herkästi halua tarttua valkoiseen pintaan - eli vähemmällä pesemisellä nopeampi vene, jos pohja on valkoinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1501479
- 104911
- 75733
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15573ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40504Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m157476Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..44462- 26409
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185402