https://www.ita-savo.fi/paikalliset/9300642
Kaikki sanoo noin kun muuttavat pois Suomesta. Suomi on kyllä niin Peräpohjolan junttimaa.
Hävettää kyllä olla suomalainen. Muuttaisin pois jos voisin.
Kaikkialla ystävällisempi ihmiset
6
213
Vastaukset 6
- Anonyymi00001
Oma maa mansikka,muu maa mustikka,vaikka mustikat on parempia kuin puutarha mansikat.
Minä en lähtis Suomesta kuin pakon edessä ja silloinkin Ruotsiin. - Anonyymi00002
Ei kai kukaan pakota täällä olemaan? Itsekin muutan pois Suomesta, kun jään eläkkeelle.
- Anonyymi00003
Ilmeisesti sinäkin olet pakotettu olemaan Suomessa kun et heti muuta pois vaan pitää odotella eläkkeelle asti! Noin se on aika monella pikku pakko olla täällä. Aika ristiriitainen kommentti.
- Anonyymi00005
Anonyymi00003 kirjoitti:
Ilmeisesti sinäkin olet pakotettu olemaan Suomessa kun et heti muuta pois vaan pitää odotella eläkkeelle asti! Noin se on aika monella pikku pakko olla täällä. Aika ristiriitainen kommentti.
Ei olisi pakko, mutta haluan olla vielä kaksi vuotta töissä. Onhan se ihan eri asia muuttaa, kun täysi ja kohtuullisen hyvä eläke juoksee, eikä tarvitse tähän maahan maksaa veroja senttiäkään.
- Anonyymi00004
Voit aloittaa peilistä, ole ystävällisempi toisille.
- Anonyymi00006
Kirjoitustavastasi ja kieliopista päätellen, et taida edes olla syntyperäinen Suomalainen,
joten miksi sinua siis hävettää? Jos olet jollain keinoin sen Suomen kansalaisuuden saanut hommattua, se ei tarkoita, että olisit Suomalainen. Et tule koskaan sellainen olemaankaan, et sinä, eikä jälkeläisesi. Parempi vaan muuttaa pois ja pysyä sitten myös pois täältä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791309
- 821182
- 96967
- 48813
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su40713Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83589Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä29516Mikä on vahvuutesi palstalla?
Oletko kuullut asian joltain toiselta vai oletko itse sitä mieltä? Itse luen avarakatseisuuden omaksi vahvuudekseni. Yr111510Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su44468Tunnetta ja sinua on vaikea kuvailla
Paremmin se varmaan aukeaa muulla tavalla. Olen merellä, jossa kovin usein puhkeaa rajuilma ja huomaan taistelevani hu33455