Jos me nähtäisiin enemmän, niin olisinko minä sinun mielestä liikaa iholla?
Sinä tiedät, että minä pidän halailusta ja kosketuksista.
Mutta olisiko se liikaa sinulle mies?
Olisinko minä liikaa
19
387
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Olen samanlainen kuin sinä, mitä fyysisyyteen tulee.
- Anonyymi00002UUSI
Siitä minä en tiedä, kun ei hän ikinä ole minua koskettanut.
- Anonyymi00009UUSI
Anonyymi00002 kirjoitti:
Siitä minä en tiedä, kun ei hän ikinä ole minua koskettanut.
Ei kai hänkään ajatuksia lue. Pitää olla suora ja sanoa että tykkää.
- Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Ei kai hänkään ajatuksia lue. Pitää olla suora ja sanoa että tykkää.
Niin, koska miesten ei tarvitse tehdä yhtään mitään asian etenemisen suhteen...
- Anonyymi00019UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Niin, koska miesten ei tarvitse tehdä yhtään mitään asian etenemisen suhteen...
Odotat että hän "tekee aloitteen", mitä se sitten ikinä voisikaan tarkoittaa just sulle. Eli voi käydä nyt niin, että kumpikaan ei koskaan tee sitä.
- Anonyymi00020UUSI
Anonyymi00019 kirjoitti:
Odotat että hän "tekee aloitteen", mitä se sitten ikinä voisikaan tarkoittaa just sulle. Eli voi käydä nyt niin, että kumpikaan ei koskaan tee sitä.
Niin, no minä olen oman osuuteni jo tehnyt.
- Anonyymi00003UUSI
Et lainkaa, se olis söpöä vaan.
- Anonyymi00004UUSI
Riittää kun hoidetaan hommat ja poistun, lopeta tollanen hössötys.
- Anonyymi00005UUSI
Tätä hän ei tokikaan tiedä mutta rakastan toiseen nojaamista, sormenpäillä hidasta sivelyä, poskea hänen hiuksiaan vasten. Rauhallista olemista. En tiedä mutta olen saanut mielessäni kuvan, että hän kaipaisi rentoutumista levon merkeissä. Älä kysy mistä, vaistoan. Hän voisi nukahtaa olkapäätäni vasten ja herätä siitä.
- Anonyymi00006UUSI
Minulle ei ainakaan olisi. Tykkään myös läheisyydestä.
- Anonyymi00007UUSI
Mietin sex!!!!
- Anonyymi00008UUSI
Jos toinen halailee sen takia kun ei saa tunnetason vastakaikua niin se on huono merkki. Tulevaisuus tuo tullessaan hallitsemis yrityksiä ja manipulointia. Nähty on.
Ole vain sen kanssa joka tykkää sinusta ja sinä hänestä. Muu on turhaa pelleilyä.- Anonyymi00011UUSI
Kannatan!
- Anonyymi00012UUSI
Meillä olisi omat kodit ja aluksi nähtäisiin vain välillä jommalla kummalla. Olisi myös hyvä saada kahdenkeskeistä aikaa.
- Anonyymi00013UUSI
Noin minä ajattelen toimivani 60++ miehen kanssa.
- Anonyymi00014UUSI
Itse en voisi ottaa naista joka ei halailisi ja kaipaisi kosketusta.
Tykkään paijailusta, mutta kun ei oikein ole tullut paijatuksi niin sitä on vaikea ottaa vastaan myöskään. - Anonyymi00015UUSI
Hävettää, jos alkaa seisomaan.
- Anonyymi00018UUSI
😚
- Anonyymi00017UUSI
Hän olisi sopivasti, oikein sopivasti.
https://www.youtube.com/watch?v=uG4Gey6JbTA&list=RDlX8phpOcm-E&index=2
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Asiakkaalle ei myyty energiajuomaa - tuomio tuli syrjinnästä
Vaikka oli ilmeisesti täysi-ikäinen. Tosin ei lapsiakaan saisi syrjiä, koska oppivat helposti itsekin syrjimään, jos koh563394Miksi aina pitää kilpailla parhaudesta?
Mua ärsyttää se, että kaikki kilpailut ja visailut keskittyvöt aina siihen, kuka on paras missäkin. Tänäkin aamuna tuli722727Pakkoruotsista luopumalla kymmenien miljoonien säästöt
Pakkoruotsin opiskelun kustannuksista ei ole juurikaan tehty kustannusselvityksiä, mutta joidenkin arvioiden mukaan siit612520- 942374
Luterilaisen kirkon koko kastekaava on väärä
Uudessa testamentissa on kaksi täysin ristiriidassa olevaa kastekäskyä Matt 28:19 ja Ap. t. 2:38. Matteuksen evankeluimi412134Kerro minulle
Miksi teit niinkuin teit? Miksi kielsit tunteesi minua kohtaan. Miksi et halunnut että tiedän oikeasti mitä tunnet. Etkö661775Seksuaalinen ahdistelu, naisten vähättely ja törkeä käytös naisia kohtaan kukkii rakennustyömailla
Tällainen lienee ihan tavallisista kaikilla "äijävaltaisilla" työpaikoilla. Kaikki miesvaltaiset alat eivät ole toksise1431769Miten Yxäri iskettiin?
Voisin tässä unta odotellessani kertoa, miten mieheni lähestyi minua. Tunsimme entuudestaan. Hän kyseli minulta aina j1791709Rakkaalle J miehelle.
Hitto mulla on sua ikävä. Haluisin heti nyt tulla sun syliin ja suudella sua.ja, ja ja... Hirveä ikävä.901690Kristinuskossa Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimessä
Jeesuksen kehoitus kastamiseksi Isän ja Pojan ja PH:n nimeen. Matt 28:19: "Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun3871666