onko KELLÄÄN samaa vaivaa, että korvassa suhisee? ihan kuin joku puhaltaisi siihen hiljaa pätkittäisesti *puuh puuh puuh*.... :P se lakkaa kun pää on oikeassa asennossa. yöllä on TODELLA rasittavaa. lääkärissä kerran mainitsin asiasta, mutta ei se lääkäri setä pahemmin sitä tutkinut... tätä on jatkunut muutamia vuosia. ja alkaa ottaa hermoon. ei oo kivaa ku joku suhisee koko ajan korvaan :/ kellään kokemusta??
korvassa suhisee
8
6156
Vastaukset
- Mara75
Minulla alkoi oikea korva suhisee toukokuussa -93 aivan yllättäen. Suhina on onneksi lievää. Se ei oikeastaan häiritse muuten kuin nukahtamista ja hiljaisessa paikassa. Sisäkorvassani on jonkin sortin verenkiertohäiriö koska yksi luontaistuotelääke auttaa suhinaan (ei tosin poista suhinaa täysin mutta lieventää sitä selvästi)ja ko. lääke on tarkoitettu ääreisverenkiertohäiriöön. Lisäksi muutamaksi minuutiksi auttaa hieronta korvan takaa oikeasta kohdasta.
Mitään parannuskeinoa lääketiede ei valitettavasti ole löytänyt tinnitukseen -vielä. Sen kanssa on vain opittava elämään.- Mei Mei
ai tää on tinnitusta? jotenki luulin (ja mitä äiti mainitsi asiasta...) että tinnitus on sellasta ulinaa tai piipitystä... :P
äsken vähän hieroin jostain korvan takaa ja se auttoi vähäsen. kait... :P
mutta kiitos :) - hurina
Mei Mei kirjoitti:
ai tää on tinnitusta? jotenki luulin (ja mitä äiti mainitsi asiasta...) että tinnitus on sellasta ulinaa tai piipitystä... :P
äsken vähän hieroin jostain korvan takaa ja se auttoi vähäsen. kait... :P
mutta kiitos :)Minulla on ollut kaksi kertaa tinnitusta jonkin aikaa. Se oli hurinaa, mutta voi olla piipitystä, kilinää jne. Toisella kerralla se parani, kun venyttelin niskani oikein kunnolla! Toisella kerralla loppui muutaman kuukauden jälkeen itsestään. Mutta mukavaa se ei kyllä ole!
- kerro
minulle mikä se tuote on jonka voi ostaa luont.tuotekaup.
Jospa juuri sitä en viel ole kokeillu,kaik mahollist kylläkin.
v.90alk.oikean korvan pohinat,sirinät,surinat,,
listahan olis loppumaton.,ja kuulohan siit loppujen lopuks on menny kokonaan,nyt olen syöny
Karnosaania,en tiedä on vaikutus sillä,koska oik.korv.on alkanut reakoimaan ääniin.
Vasen korva pimeni täysin ja äkillisesti v.01
sekä aivoinkfarti tuli myös,kuulo siis pois molemista korvista,ja mielettömät huudot,ei hetken hiljaisuutta.
Ällistytävää mielestäni on se että eräs korva spesilisti,oikein professori sanoi että,
korvilla ja aivoilla ei ole mitään tekemistä toistensa kans,maalikkona miellän kyllä ett ihan taatusti on jo verenkierollisesti. - Mara75
kerro kirjoitti:
minulle mikä se tuote on jonka voi ostaa luont.tuotekaup.
Jospa juuri sitä en viel ole kokeillu,kaik mahollist kylläkin.
v.90alk.oikean korvan pohinat,sirinät,surinat,,
listahan olis loppumaton.,ja kuulohan siit loppujen lopuks on menny kokonaan,nyt olen syöny
Karnosaania,en tiedä on vaikutus sillä,koska oik.korv.on alkanut reakoimaan ääniin.
Vasen korva pimeni täysin ja äkillisesti v.01
sekä aivoinkfarti tuli myös,kuulo siis pois molemista korvista,ja mielettömät huudot,ei hetken hiljaisuutta.
Ällistytävää mielestäni on se että eräs korva spesilisti,oikein professori sanoi että,
korvilla ja aivoilla ei ole mitään tekemistä toistensa kans,maalikkona miellän kyllä ett ihan taatusti on jo verenkierollisesti.En voi kertoa lääkkeen nimeä koska tällä palstalla ei saa mainostaa mitään tuotetta/palvelua. Sen voin kertoa että kyseessä on neidonhiuspuu-uute ja tablettivalmiste. Mene lähimpään luontaistuoteliikkeeseen ja kysy ko. valmistetta.
- kerro,
Mara75 kirjoitti:
En voi kertoa lääkkeen nimeä koska tällä palstalla ei saa mainostaa mitään tuotetta/palvelua. Sen voin kertoa että kyseessä on neidonhiuspuu-uute ja tablettivalmiste. Mene lähimpään luontaistuoteliikkeeseen ja kysy ko. valmistetta.
kiitos kerroit jo,tiedän tuotteen,silloin alus
kun sairastuin taisimpa kokeillakki sitä.
Ei ole oikein muistikuvaa kun sekin heitteli,,
joten yritämpä uudemman kerran kun toi muistikin on parantunu,tiedän ettei mikään tehoa yhden purkin kera vaan pitempi aikasesti.
Kiitos sinulle!
- Anonyymi
ensin menetin hiukan kuuloani toisesta korvasta flunssaisen lennon jälkeen ja vuosia sitten alkoi myös suhina. ajattelen että jonukn asteen verenkiertohäiriö
- Anonyymi
mulla kerran oli tollee. jotai lämmintä vettä vaa sinne ja loppuu ainaki hetkeks.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.575519- 934427
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.3752644Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s731167Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved3341062- 61873
- 28843
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun46836Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja105813Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan52799