Rakas Julia

Anonyymi-ap

En ole koskaan tavannut sinua, mutta se mitä herätit minussa on ollut todella arvokasta, lämmintä ja rakastavaista tunnetta sydämessäni.

Virvoitti nääntynyttä sieluani ja sai minut taas uskomaan rakkauteen. Että kaiken pimeän jälkeen vielä valo voittaa ja onnellisuus koittaisi jokaiselle aikanaan.

Mutta koen myös ikävää. Se raastaa herkkää sydäntäni ja kaikki tiedottomuus, on kuin toivottomuutta. Silti rakastaa se voi ja siitä kaikesta aina on kyse, että uskaltaako rakastaa elämää, maailmaa ja sen asioita, vaikka kuinka syvästi ne voivat satuttaakin.

Kun mietin sua, niin en tiedä oletko jo suhteessa. Se on täysin mahdollista, ja tottakai toivon että noin mukavan oloinen nainen olisi onnellinen. Jos taas olisit yksin, niin toivon silti että olet onnellinen ja löydät oikean kumppanin, olinpa se sitten minä tai joku muu mies.

Koska kaikki on niin hämärässä, niin se on kuin verho jonka taakse en haluaisi nähdä. Tottakai se ajallaan helpottaisi, että tietäisi miten asiat oikeasti on. Minua kuitenkin eniten lohduttaa, että Jumala ohjaa ja antaa asioiden tapahtua, joiden kuuluukin tapahtua. Mitään mikä ei ole tarkoitettu, ei myöskään koskaan tapahdu.

Siksi ristin käteni ja pyydän siunausta, suojelusta ja armoa sinulle, minulle ja aivan kaikille. Tiedän että hän ohjaa oikeaan suuntaan, ja jos olet sydämeni suunta niin totisesti hän ohjaa meidät toistemme luo. Miten, milloin ja miksi, niin vain aika voi vastauksen antaa.

Kiitän sinua kuitenkin jo nyt, sillä jos emme ikinä kohtaa niin olet tärkeä nainen elämäni polulla.

Rakastan sinua!

Voi hyvin💞

11

180

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Älä viitsi valehdella enempiä. Niinkin tärkeä että kirjoitat vain täällä näitä. Ilman että tunnistaa edes mitenkään.

• Anonyymi00002
        UUSI

Jumala tunnistaa omansa.

• Anonyymi00004
        UUSI
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Jumala tunnistaa omansa.

Jumalalleko siis kirjoitit ton?

• Anonyymi00005
        UUSI
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Jumalalleko siis kirjoitit ton?

Jokainen viesti on jonkun kirjoittama, mutta Jumala on kirjoittanut kaiken.

• Anonyymi00003
      UUSI

Kaunista!

• Anonyymi00008
        UUSI

Meidän tulee puolustaa kauneutta, ymmärrystä, oikeudenmukaisuutta ja kaikkea hyvää.

• Anonyymi00006
      UUSI

Miksi valehtelet?
      Älä loukkaa. Rakkaus ei leiki leikkejä.

• Anonyymi00007
        UUSI

En minä valehtele.

• Anonyymi00009
        UUSI
        Anonyymi00007 kirjoitti:

En minä valehtele.

Ehkä löydät vielä jonakin päivänä Juliasi, toivon niin.

• Anonyymi00010
        UUSI
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Ehkä löydät vielä jonakin päivänä Juliasi, toivon niin.

Kiitos. Toivon että Jumala pitää puolesi.

• Anonyymi00011
      UUSI

En itse haluaisi koskaan sellaista miestä joka on hyvin passiivinen kiinnostuksen tunteiden kanssa ja ulkoistaa kaiken kohtaloon. Toivottavasti Juliasi ajattelee toisin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Asiakkaalle ei myyty energiajuomaa - tuomio tuli syrjinnästä

Vaikka oli ilmeisesti täysi-ikäinen. Tosin ei lapsiakaan saisi syrjiä, koska oppivat helposti itsekin syrjimään, jos koh
      Maailman menoa
      68
      3997
    2. Miksi aina pitää kilpailla parhaudesta?

Mua ärsyttää se, että kaikki kilpailut ja visailut keskittyvöt aina siihen, kuka on paras missäkin. Tänäkin aamuna tuli
      Sinkut
      83
      3296
    3. Pakkoruotsista luopumalla kymmenien miljoonien säästöt

Pakkoruotsin opiskelun kustannuksista ei ole juurikaan tehty kustannusselvityksiä, mutta joidenkin arvioiden mukaan siit
      Maailman menoa
      87
      3077
    4. Mitä muutoksia tekisit

kaivatullesi? Miten on? Muista olla REHELLINEN 📸
      Ikävä
      96
      2903
    5. Luterilaisen kirkon koko kastekaava on väärä

Uudessa testamentissa on kaksi täysin ristiriidassa olevaa kastekäskyä Matt 28:19 ja Ap. t. 2:38. Matteuksen evankeluimi
      Kaste
      41
      2614
    6. Seksuaalinen ahdistelu, naisten vähättely ja törkeä käytös naisia kohtaan kukkii rakennustyömailla

Tällainen lienee ihan tavallisista kaikilla "äijävaltaisilla" työpaikoilla. Kaikki miesvaltaiset alat eivät ole toksise
      Maailman menoa
      223
      2432
    7. Miten Yxäri iskettiin?

Voisin tässä unta odotellessani kertoa, miten mieheni lähestyi minua. Tunsimme entuudestaan. Hän kyseli minulta aina j
      Sinkut
      210
      2335
    8. Kerro minulle

Miksi teit niinkuin teit? Miksi kielsit tunteesi minua kohtaan. Miksi et halunnut että tiedän oikeasti mitä tunnet. Etkö
      Ikävä
      67
      2282
    9. Rakkaalle J miehelle.

Hitto mulla on sua ikävä. Haluisin heti nyt tulla sun syliin ja suudella sua.ja, ja ja... Hirveä ikävä.
      Ikävä
      91
      2211
    10. Kristinuskossa Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimessä

Jeesuksen kehoitus kastamiseksi Isän ja Pojan ja PH:n nimeen. Matt 28:19: "Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun
      Kaste
      402
      2158
    Aihe