Mä haluan, että sä tulet mun luo, viettelet mukaasi ja otat oikein kunnolla ja monta kertaa yössä. Mä oon varannut itseäni sulle ja sä tiedostat asian varmaan jollakin tapaa.
Ei kiinnosta muut orit.
Kuiskaa mun korvaan, että "seuraa mua" ja mä lähden sun mukaan milloin vaan.
Luoja, kuinka mä himoaisin tulla sun kanssa ja sua mun sisään niin paljon. 🖤
Saisinko olla sun päällä ja ratsastaa sulla?
Ottaa sulta suihin ja lukita meidän kuumat katseet.
Ota mut vahvasti ja huolella.
Tuu mun luo. =)
Sulle, vain sulle
12
803
Vastaukset
- Anonyymi00001
Sun nymfolta. =)
- Anonyymi00002
😊Olisihan tuo jännää.. Untako lie todellisuudessa.
- Anonyymi00012
Lähinnä omia fantasioita, niin kauan aikaa, kun viimeksi saanut. =/
Omilleni voisin olla paras päiväuni kyllä.
- Anonyymi00003
Uuhh kun kuumaa, tulisin heti jos tietäisin mihin.
- Anonyymi00006
Tietenkin tienkin olet siellä buaahaa spede. Olet kertonut jo vuosikymmenet. Mikä siellä noin hauskaa kun jaksat vieläkin kertoo
- Anonyymi00009
Anonyymi00006 kirjoitti:
Tietenkin tienkin olet siellä buaahaa spede. Olet kertonut jo vuosikymmenet. Mikä siellä noin hauskaa kun jaksat vieläkin kertoo
Sää mää ja bää tietää buaahaa
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Sää mää ja bää tietää buaahaa
Sää mää ja bää mitäs tiedät buaahaa.
- Anonyymi00011
Ja luoja, kuinka paljon mä olen "salaa" haaveillut susta ja kaikesta siitä hyvästä, jota tekisimme toisillemme. =)
Olet mun fantasia, joka toivottavasti käy vielä joku päivä toteen.
Kaipaan ihanaa hehkua. - Anonyymi00013
Mistäpäin anonyymi kirjoittelee ja kuinka vanha on mies jota haikailet?
- Anonyymi00014
Niuvanniemen suljetulla tietenkin buaahaa
- Anonyymi00016
Tottakai tulisin, nappaisi kiinni vahvoilla otteilla ja kertoisin, että nyt lähde mukaan ja otan sinut, otan ihan miten haluan, otan niin että minä saan ja sinä saat mutta otan sinut ehdoitta ja kyselemättä. Olet kokonaan minun käytössä ja tiedät sen ensimmäisestä hetkestä ja et pane vastaan vaan alistut halujeni vietäväksi. Pistäisin polvilleen kun otat heti suihin, otat suihin ja panen suuhun, pidän sinus hiuksista kiinni ja suutelen välillä, maistan miltä maistut ja tunnen minun omat makuni huulillasi. Tulen sisääsi voimalla, kaadan alleni ja työnnän sisään, voihkit ja uliset. Puren sinua niskasta ja työnnän vaativasti sisään ja pumppaan kiihtyvällä tahdilla, keskeytän ja komennan sängyn reunalle polvilleen. Syljen sinun anaaliin ja työnnän sormen sinne, kokeilen ja tunnustelen, voihkit ja pyristelet mutta otan kädestä kiinni ja väännän sen selkäsi taakse ja komennan alas, työngelen ja syljen ja kokeilen että se alkaa antaa myöden, työnnän munan kunnolla pilluun ja siirrän kosteutta sieltä kunnes muna uppoaa tiukkaan kakkoseen ja painan sinne voimalla ja äristen lastit sisään.... Rojahdan voipuneena viereesi ja jään silittelemään... Pian otetaan uudestaan
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1552513Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1462352Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot981020- 64881
- 61774
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka273701Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18697Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85680Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait202658Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22648