Mä haluan, että sä tulet mun luo, viettelet mukaasi ja otat oikein kunnolla ja monta kertaa yössä. Mä oon varannut itseäni sulle ja sä tiedostat asian varmaan jollakin tapaa.
Ei kiinnosta muut orit.
Kuiskaa mun korvaan, että "seuraa mua" ja mä lähden sun mukaan milloin vaan.
Luoja, kuinka mä himoaisin tulla sun kanssa ja sua mun sisään niin paljon. 🖤
Saisinko olla sun päällä ja ratsastaa sulla?
Ottaa sulta suihin ja lukita meidän kuumat katseet.
Ota mut vahvasti ja huolella.
Tuu mun luo. =)
Sulle, vain sulle
12
987
Vastaukset
- Anonyymi00001
Sun nymfolta. =)
- Anonyymi00002
😊Olisihan tuo jännää.. Untako lie todellisuudessa.
- Anonyymi00012
Lähinnä omia fantasioita, niin kauan aikaa, kun viimeksi saanut. =/
Omilleni voisin olla paras päiväuni kyllä.
- Anonyymi00003
Uuhh kun kuumaa, tulisin heti jos tietäisin mihin.
- Anonyymi00006
Tietenkin tienkin olet siellä buaahaa spede. Olet kertonut jo vuosikymmenet. Mikä siellä noin hauskaa kun jaksat vieläkin kertoo
- Anonyymi00009
Anonyymi00006 kirjoitti:
Tietenkin tienkin olet siellä buaahaa spede. Olet kertonut jo vuosikymmenet. Mikä siellä noin hauskaa kun jaksat vieläkin kertoo
Sää mää ja bää tietää buaahaa
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Sää mää ja bää tietää buaahaa
Sää mää ja bää mitäs tiedät buaahaa.
- Anonyymi00011
Ja luoja, kuinka paljon mä olen "salaa" haaveillut susta ja kaikesta siitä hyvästä, jota tekisimme toisillemme. =)
Olet mun fantasia, joka toivottavasti käy vielä joku päivä toteen.
Kaipaan ihanaa hehkua. - Anonyymi00013
Mistäpäin anonyymi kirjoittelee ja kuinka vanha on mies jota haikailet?
- Anonyymi00014
Niuvanniemen suljetulla tietenkin buaahaa
- Anonyymi00016
Tottakai tulisin, nappaisi kiinni vahvoilla otteilla ja kertoisin, että nyt lähde mukaan ja otan sinut, otan ihan miten haluan, otan niin että minä saan ja sinä saat mutta otan sinut ehdoitta ja kyselemättä. Olet kokonaan minun käytössä ja tiedät sen ensimmäisestä hetkestä ja et pane vastaan vaan alistut halujeni vietäväksi. Pistäisin polvilleen kun otat heti suihin, otat suihin ja panen suuhun, pidän sinus hiuksista kiinni ja suutelen välillä, maistan miltä maistut ja tunnen minun omat makuni huulillasi. Tulen sisääsi voimalla, kaadan alleni ja työnnän sisään, voihkit ja uliset. Puren sinua niskasta ja työnnän vaativasti sisään ja pumppaan kiihtyvällä tahdilla, keskeytän ja komennan sängyn reunalle polvilleen. Syljen sinun anaaliin ja työnnän sormen sinne, kokeilen ja tunnustelen, voihkit ja pyristelet mutta otan kädestä kiinni ja väännän sen selkäsi taakse ja komennan alas, työngelen ja syljen ja kokeilen että se alkaa antaa myöden, työnnän munan kunnolla pilluun ja siirrän kosteutta sieltä kunnes muna uppoaa tiukkaan kakkoseen ja painan sinne voimalla ja äristen lastit sisään.... Rojahdan voipuneena viereesi ja jään silittelemään... Pian otetaan uudestaan
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1105182
Kalasataman talossa lienee rakennusvirhe
Ei pitäisi olla mahdollista parvekkeen kautta tulipalon kiivetä katolle saakka kuin korkeintaan ylimmästä kerroksesta.2672140- 911736
Kristillinen Kaste on syntisten kaste, ei itsensä uskoviksi julistaneiden kaste
Raamatun mukaan vain syntisyyden vuoksi kastetut saavat kasteen hyödyn, syntien anteeksisaamisen ja Pyhän Hengen lahjan2401210Venäjä teki mahtavan iskun Kiovaan?
Miksi Ukraina ei kykene tekemään Moskovaan yhtä mahtavia iskuja.3411187Kaipaatko nainen
Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd1051110- 501109
Nojatuoli !
Uutta kehiin, kun edellinen pikavauhtia täyttyi, pitäisikö kiittää näitä asian jouduttaneita? Pilvet leijaa, sadetta en1521101- 1111059
Milloin ymmärsit
Milloin tunnistit, että sinulle kirjoitetaan ja kuka kirjoittaa? Tarkka päivämäärä ja kellonaika 😉 Önnönnöö, jos ei os85994