Mä haluan, että sä tulet mun luo, viettelet mukaasi ja otat oikein kunnolla ja monta kertaa yössä. Mä oon varannut itseäni sulle ja sä tiedostat asian varmaan jollakin tapaa.
Ei kiinnosta muut orit.
Kuiskaa mun korvaan, että "seuraa mua" ja mä lähden sun mukaan milloin vaan.
Luoja, kuinka mä himoaisin tulla sun kanssa ja sua mun sisään niin paljon. 🖤
Saisinko olla sun päällä ja ratsastaa sulla?
Ottaa sulta suihin ja lukita meidän kuumat katseet.
Ota mut vahvasti ja huolella.
Tuu mun luo. =)
Sulle, vain sulle
48
1442
Vastaukset
- Anonyymi00001
Onnnekas on mies joka sinut saa. Tuollainen intohimoinen viettely saa miehen hulluksi. :)
- Anonyymi00008
Sillin viettelyt part 1 😂 uuuuuuuhhhhhh kuumaa!!!
- Anonyymi00011
Anonyymi00008 kirjoitti:
Sillin viettelyt part 1 😂 uuuuuuuhhhhhh kuumaa!!!
A se tekee noita tusina-aloituksia.
- Anonyymi00024
Saatko sinä sellaisia sessuaalisia kiksejä kun vastailet monologiisi sieltä peräkammaristasi, apmies
- Anonyymi00002
Tiedät että olen varattu, ja sinulle on varattu joku toinen. Kohteliaisuutena otan kyllä noin vahvat tunteet. Todellakin otan. <3
- Anonyymi00035
T mies keskity siihen omaan T naiseesi vai onko käynyt oma vakio kultsimussukkasi liian tavalliseksi.Hyi sinä vaappuva ja karsastava MR Muscle.t petetty nainen
- Anonyymi00003
Mä tuun omani luo❤️
- Anonyymi00004
Juuri sun, jonka kanssa olemme toisemme varanneet toisillemme💞
- Anonyymi00045
Anonyymi00004 kirjoitti:
Juuri sun, jonka kanssa olemme toisemme varanneet toisillemme💞
Tiedostan mutta kerro, milloin?
- Anonyymi00005
Kertomasi perusteella olet kyllä kuuma kissa, mutta anteeksi olen jo toisen!
- Anonyymi00017
Silli kuvittelee itsensä kuumaksi kissaksi! Uuuuhhhhh kuuuuumaaaaaa!!!! 😆
- Anonyymi00022
Anonyymi00017 kirjoitti:
Silli kuvittelee itsensä kuumaksi kissaksi! Uuuuhhhhh kuuuuumaaaaaa!!!! 😆
Trolli se on.
- Anonyymi00025
Anonyymi00022 kirjoitti:
Trolli se on.
Joo, kyllä me tiedämme, että tämä on just se naisena sexuaalista nonsenseproosaa kirjoitteleva mies. Voimia ja jaksamisia👍
- Anonyymi00006
❤️❤️❤️❤️🙏❤️❤️❤️❤️❤️🌹
- Anonyymi00007
Hänen kanssaan onnistuu. Hyvää yötä! ❤️
- Anonyymi00013
Hyvää yötä! ❤️
- Anonyymi00009
Paikallinen taksi norkoilee nurkalla, se reilumpi +120 kg tuttu. Hoitele se taas.
- Anonyymi00037
Onko niin vaarallinen työ, että kuskit pitää rekrytä suoraan jostain sumopainiseurasta vai mitä draamailet gubbe?
- Anonyymi00038
Anonyymi00037 kirjoitti:
Onko niin vaarallinen työ, että kuskit pitää rekrytä suoraan jostain sumopainiseurasta vai mitä draamailet gubbe?
Esim sotetaksit ja mummat ei pysty
- Anonyymi00039
Anonyymi00038 kirjoitti:
Esim sotetaksit ja mummat ei pysty
Ja lopuksi sinä lisää tietoa tältä jatkuvasti kyselevä- oisko aika kalibroida aivot uusiks?
- Anonyymi00010
Silli viettelemässä 😆
- Anonyymi00012
AnusANNEli asialla
- Anonyymi00027
Koetko aloittajaäijä, että tämä riemukas autuas tykittelysi on tarttuva tauti?
- Anonyymi00028
Anonyymi00012 kirjoitti:
AnusANNEli asialla
Hienoa naisten anatomiasta kiinnostunut lapsi kun sinäkin osasit heittää aapeeäijälle tällaista vajaamielisen ns asumisyksikössä asuvan tasoista hokemaa
- Anonyymi00030
Anonyymi00028 kirjoitti:
Hienoa naisten anatomiasta kiinnostunut lapsi kun sinäkin osasit heittää aapeeäijälle tällaista vajaamielisen ns asumisyksikössä asuvan tasoista hokemaa
Ja jos kukaan ei tajua hubaisia vitsejä niin niitä voi kirjoittaa tänne auki vaikka toisilleen öhöhö ku beavis ja pattihead
- Anonyymi00031
Anonyymi00030 kirjoitti:
Ja jos kukaan ei tajua hubaisia vitsejä niin niitä voi kirjoittaa tänne auki vaikka toisilleen öhöhö ku beavis ja pattihead
Ku en kato tohtinu muotoilla että prsepää
- Anonyymi00014
Vai kikkeli Kirsi.
- Anonyymi00015
Ei ku AnusANNEli von Sarah Verkussoni
- Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
Ei ku AnusANNEli von Sarah Verkussoni
Tai Sara Vandella
- Anonyymi00029
Onko tämä nk Kirsi eniten palstaäijän, aka mustamsuden proosasta mieleen jäänyt hahmo? On
- Anonyymi00021
Kolmen päivän yöseuraa.
- Anonyymi00026
Sittenkö sinut sais poika paperikoriin rypistää ns?
- Anonyymi00032
Anonyymi00026 kirjoitti:
Sittenkö sinut sais poika paperikoriin rypistää ns?
Joko rupes miettimään
- Anonyymi00033
Anonyymi00032 kirjoitti:
Joko rupes miettimään
Käy en itke riistosta enääN ikinä1
- Anonyymi00034
Anonyymi00033 kirjoitti:
Käy en itke riistosta enääN ikinä1
Vaikka syy siihen olisi faktuaalisesti kerrankin. Ihana ihminen aina ollu minulle
- Anonyymi00036
Anonyymi00034 kirjoitti:
Vaikka syy siihen olisi faktuaalisesti kerrankin. Ihana ihminen aina ollu minulle
Nyt sinä olet kyllä liian ilkeä. T minä
- Anonyymi00040
Olen haaveillut tästä kaikesta sinun kanssa. Odotan sitä hetkeä kun padot murtuu ja paineet purkautuu.
Minulta mieheltä tutulle naiselle - Anonyymi00042
Kyllä, veisit poikuuteni siinä hetkessä. Minuakaan kiinnosta muut.❤️
- Anonyymi00043
meillä on mussukan kanssa aina hyvää
- Anonyymi00044
Haluisin kokojan häntä jos saisin taas
- Anonyymi00046
En malta oottaa tietynlaisia hetkiä kun hän hivelee minua ja minulla on iso masu ja muutakin kaikkea tulee mieleen tässä. Ikävä on!
- Anonyymi00047
Vien hänet suihkuun, hyväilen naisellista pyöreää peppua. Olen takana, hyväilen kädellä rintoja, siitä alaspäin kulkien vatsalle... Suutelen niskaa ja pyydän kääntymään. Suutelemme kiihkeästi. Nautin hänen silmien loisteesta, kunnes ryhdymme tosi toimin...
- Anonyymi00048
Jatkuu... Haluan häntä takaapäin, joten pyydän kääntymään. Nautin hänestä... päädymme yhteiseen kliimaksiin!
- Anonyymi00050
Anonyymi00048 kirjoitti:
Jatkuu... Haluan häntä takaapäin, joten pyydän kääntymään. Nautin hänestä... päädymme yhteiseen kliimaksiin!
Valitettavasti en saa kuin lähetyssaarnaajassa, muuten hyvä. 👍🏻
- Anonyymi00051
Anonyymi00050 kirjoitti:
Valitettavasti en saa kuin lähetyssaarnaajassa, muuten hyvä. 👍🏻
Minun kanssa hän saa varmasti...
- Anonyymi00052
Anonyymi00051 kirjoitti:
Minun kanssa hän saa varmasti...
Katotte kaikki niin paskoja leffoja että ette tajua mistään mitään https://livius1.com/2018/07/14/the-upturned-glass/
- Anonyymi00053
Si senorita https://cartelesmix.es/cartelesdecine/?p=4901
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1542505Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1462352Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot971009- 64881
- 61764
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka273701Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18697Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85680Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait202658Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22648