Auta minua ymmärtämään sinut

Anonyymi-ap

En ymmärrä sinua mies. Hausit, mutta et halunnut. Mitä haluat ja mihin pyrit?
Tunteeni olivat syviä ja aitoja. Miksi en voisi mennä eteenpäin? Tahdotko, että itken perääsi lopun ikäni. Elämättä.
Minulla on pitkään ollut tunteita erästä miestä kohtaan ja ihme kyllä hänelläkin on minuun. Osaan pitää huolen itsestäni, on ollut aina pakko.
Tahdon ymmärtää sinua. Välitän sinusta ja tunteistasi.
Ymmärrät varmaan miksi en voi puhua tai viestitellä asiasta. Sen aloitteen on tultava sinulta.

29

606

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Tunkeilet vaan. En ollutkaan sonnisi, enkä James bondisi.

Mikähän mies?

hähähähähähähähähä.........

https://m.youtube.com/watch?v=oBtGL-1gRmo

T.käy rauhassa, turvassa. Herra Jeesus Kristus. Aamen.

• Anonyymi00002

Sinua tuskin kukaan kaipaa. Vuosikausia täällä härvännyt trolli... Älä tule aloituksiini. Olet yksi kiusahenki.

• Anonyymi00006

Sun kanssas. Aamen.

• Anonyymi00007
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Sun kanssas. Aamen.

En kaipaa sinua, aamenet itsellesi.

• Anonyymi00018

Kiinnostava video.

• Anonyymi00028

Oletpa kylmä ihminen. Huomaan että pelkäät ? Et osaa tuntea ja rakastaa

• Anonyymi00003

Tunteita voi olla, vaikka tarkoitus ei olisikaan että tilanne johtaa johonkin. Itse otan sellaiset kohtaamiset suurella rakkaudella vastaan joka kerta. <3 Parhaimmillaan niistä on jopa jäänyt elämänmittainen ystävyys jäljelle.

• Anonyymi00005

Voidaan olla vaikka ystäviä minun puolesta. <3
        Kuin hänelle.

• Anonyymi00019

Tottakai. Tunteita on aina. Joko romanttisia eli kiinnostaisi suhdekin tai sitten kaverillisia kuin toinen olisi veli tai sisko sinulle, joka on hyvää seuraa.

• Anonyymi00004

Ymmärsinkö oikein sinulla on kaksi miestä mistä valita.

• Anonyymi00011

Ei. Rakastuin salaman lailla. Ne tunteet olivat yksipuolisia. Tai niin hän minulle sanoi. Toisinaan edelleen ymmärrän hänet kai sitten väärin. Palautan silloin hänen sanat mieleeni ja tikari silloin palasista koottu peilisydän särkyy sirpaleiksi aina uudelleen.

Olin sen jälkeen särkynyt pitkän aikaa, kunnes aivan puskista ihastuin uudelleen. Olen todella arka, vaikkakin hän kyllä tekee oloni aina mukavaksi ja on hyvin huomaavainen. Pelkään vähän näyttää tunteita, vaikka luotan häneen täysin. Hän on hyvä ihminen. Tunteet ovat jatkuneet pitkään.

Joskus haaveilen olevani robotti.

• Anonyymi00013
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Ei. Rakastuin salaman lailla. Ne tunteet olivat yksipuolisia. Tai niin hän minulle sanoi. Toisinaan edelleen ymmärrän hänet kai sitten väärin. Palautan silloin hänen sanat mieleeni ja tikari silloin palasista koottu peilisydän särkyy sirpaleiksi aina uudelleen.

Olin sen jälkeen särkynyt pitkän aikaa, kunnes aivan puskista ihastuin uudelleen. Olen todella arka, vaikkakin hän kyllä tekee oloni aina mukavaksi ja on hyvin huomaavainen. Pelkään vähän näyttää tunteita, vaikka luotan häneen täysin. Hän on hyvä ihminen. Tunteet ovat jatkuneet pitkään.

Miten kauan? Vuoden, kaksi vai enemmän? Siis nämä tunteet jatkunut.

• Anonyymi00020
        Anonyymi00011 kirjoitti:

No onko pakko nähdä, jos et pysty ajattelemaan vain kaverina?

• Anonyymi00008

Et voi lähestyä pomo-alainen asetelman vuoksi?

• Anonyymi00009
    • Anonyymi00010

Palstaäijän keksimiä juttuja taas jälleen kerran?

• Anonyymi00012

Niitähän nämä on hyvin pitkälti. Tonttu riehaantuu aina kun verkkokalvoille lävähtää draamaa, get real dudes...

• Anonyymi00014

Jos olet nainen; yksi pieni ele, esim. pieni pusu poskelle. Ymmärrän heti tosi paljon enemmän sinua, koska elän tavallista enemmän tunnemaailmassa ja se tarkoittaa esim. sitä, ettei esim. tavallinen puhe mene läpi, mutta yksi pusu vaikuttaa enemmän kuin miljoona sanaa ja ennenkaikkea otan sen henkilökohtaisena kiinnostuksen osoituksena itseäni kohtaan. Jos sinulla on muita miehiä, keskity heihin. Haluan vain minusta tykkäävän naisen, sitten voin tykätä vähintään samalla tasolla takaisin.

• Anonyymi00021

Tän palstan ikuisilta haaveilijoilta ei kannata pusuja poskelle odottaa...

• Anonyymi00029
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Tän palstan ikuisilta haaveilijoilta ei kannata pusuja poskelle odottaa...

Kun kirjoitan, ajattelen aina irl.

• Anonyymi00015

Se oli hyvä hetki kun ylä-asteella kaveri käveli tämän yhden enkelimäisen tytön ohi niinkuin se ei ois sitä huomanutkaan , niin se tyttö kaappas sen syliinsä. Ei ylä-asteella ikinä nähny mitään semmosta, et seukkaajat ois ollu edes yhdessä. Tosi kiitollinen siitä, se oli mun paras kaveri💛

• Anonyymi00016

...näin vanhemmalla iällä, kun osaa asioita nähdä jo ehkä vähän sydämelläkin, niin täytyy sanoa, että oli ilo pelkästään nähdä, että se tapahtui😁

• Anonyymi00017

Tyttö olikin äärettömän fiksu, otti sen mikä hänelle kuuluu, mukisematta 💘

• Anonyymi00026
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Tyttö olikin äärettömän fiksu, otti sen mikä hänelle kuuluu, mukisematta 💘

Joo, kyllä🥲

• Anonyymi00027

Tuosta enkelismäisestä tuli mieleen ala-asteen ja yläasteen kouluaika. Se enkelismäinen olin kuitenkin minä, poika. Minulla oli vaaleat, niskaa kohti lainehtivat, vaaleat, kiharat hiukset ja ajattelin että se kiinnosti tyttöjä. Menin aina luokassa istumaan etupenkkiin, koska näköni oli vähän huono, enkä viitsinyt käyttää laseja. Kaikissa pulpeteissa ympärilläni ja takana oli tyttöjä. Aina kun katsoin jonnekin, sieltä varmasti katsottiin takaisin. Sitten vähän huumoria sekaan. Minulla saattoi vatsa mouruta. Siksipä painoin sormella mouruavaa vatsan kohtaa ja se mourusi vielä enemmän, muuten hiljaisessa luokassa. Muut pojat alkoivat katsella tyttöjä sillä silmällä. Itse paremminkin pakenin kun tyttö saavutti minut kotimatkalla ja tuli rinnalle juttelemaan. Olin kyllä ujokin.

• Anonyymi00022

Osaisit siten käyttäytyä eikä tarbi räyhätä sellanen pitkä viesti se oli lopullinen ja viimeinen minkä laitoit enää en aijo sinua katsella tai olla yhteydessä olet moukka nainen

• Anonyymi00023

Päästäsi olet ko? vähän viallinne

• Anonyymi00024

Ajattelen että ehkä olemme joku päivä läheisiä, kuin kulkisimme kohti toisiamme. Se johtuu siitä että välillä tunkeudut ajatuksiini. Huomaan miettiväni sinua jossain kävelemässä tai seisomassa mietteliäs ilme kasvoilla. Elämä kulkee polkujaan, ja ehkä lähennymme? Ja mitä se sitten tarkoittaakin. Emme ole nähneet niin pitkään aikaan, ja olen ajatellut että hän on jatkanut elämää. Minullakin on ollut.

• Anonyymi00025

Yksin odotan vain edelleen. Tunteille ei mahda mitään
        Jos emme lähenny minulle riittää, kiinnostavia miehiä tulee hyvin harvoin vastaan. Sinä olet sellainen. Jos ihastuit toiseen, en ollut oikea ja minä jatkan yksin loppuelämäni. Ajattelen sinua joka päivä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persujen vaalilupaus oli euron bensa

Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.
      Maailman menoa
      93
      2168
    2. Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin

Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n
      Maailman menoa
      45
      2122
    3. Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin

Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi
      Maataloustuki
      50
      1855
    4. Topi osti Askon

Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan
      Maailman menoa
      75
      1370
    5. Mitä kirjainta kaipaat?

Pitkästä aikaa tämmöistä. Onko kirjain muuttunut edellisestä. ☺️
      Ikävä
      86
      1271
    6. Kastaa ja upottaa on eri sanat

Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan
      Kaste
      219
      1151
    7. Uskomatonta touhua!

Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki
      Haapavesi
      31
      1100
    8. Oliko se oikeasti epäselvää

sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men
      Ikävä
      57
      1043
    9. Miten hän sinua katsoi?

😊😊😊😊😊😊
      Ikävä
      68
      959
    10. Miksi eduskuntatalon portaille sytyttään tänään 8 645 kynttilää?

Oikeus elämään ry järjestää lauantaina 21.3.2026 tapahtuman, jossa Eduskuntatalon portaille sytytetään 8 645 kynttilää.
      Luterilaisuus
      285
      910
    Aihe