Moikka! Tietääkö joku miksi Superb’een kello aina öisin siirtyy aikaan UTC+3h ? Jore
Kellonajan asetus?
15
220
Vastaukset
- Anonyymi00001
Kello on aina synkronoitu Kominternin aikavyöhykkeeseen. Taisto
- Anonyymi00002
Minä tiedän. Skodan atomikello ottaa yhteyden Sputnikkiin ja synkronoi ajan Baikonurin rakettikeskuksen kanssa.
- Anonyymi00003
Minun skoodassani kello ei edes toimi.
Iso viisari tipahti kojelaudan sisään. - Anonyymi00004
Pyh. Kello on lisävaruste skoodassa. Taisto
- Anonyymi00005
Eikö tojo-pojulla ole kavereita kun itsellesi vastailet?
- Anonyymi00006
Oletko sinä aloittaja?
- Anonyymi00009
Anonyymi00006 kirjoitti:
Oletko sinä aloittaja?
Olen, olen myös vastaaja
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Olen, olen myös vastaaja
Oletko multipersoona? Vastaa rehellisesti. Taisto
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Oletko multipersoona? Vastaa rehellisesti. Taisto
Kyllä. Yhdellä minulla on Skoda ja parilla muulla Toyota, joka on maailman ihanin asia. Siis IHANIN!!!
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Kyllä. Yhdellä minulla on Skoda ja parilla muulla Toyota, joka on maailman ihanin asia. Siis IHANIN!!!
Sittenhän asiat on hyvin. Toyota on myös minun sydäntä lähellä. Taisto
- Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Sittenhän asiat on hyvin. Toyota on myös minun sydäntä lähellä. Taisto
Asiat on hyvin. Paremmin kuin hyvin. Toyota on tallissa ja jääkaapissa kylmiä juomia. Jore
- Anonyymi00008
Kello on aina 11.00
Ruokatunti
Enskan eväs- Anonyymi00014
Astronominen kello oli jokin vuosi sitten remontissa. Aikasen päivettyneitä olivat remppaajat; josko älysivät kellon päälle mitään! Oisko jotain tuolloin mennyt pieleen sillä kaikissa Skodissa on ollut connections pääkelloon jo aikoja sitten.
- Anonyymi00015
Pysyykö SuperB’ee Moskovan ajassa myös kesäaikaan siirryttäessä? Jore
- Anonyymi00016
SuperBolsevikki on aina pysähtyneisyyden ajassa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Perintovero 100 prosenttiin, työeläkkeet ja maataloustuet pois
Noilla eväillä lähden tasapainottamaan valtiontaloutta ja korjaamaan työntekijöiden palkkakuoppaa nostamatta työnantajie1645476Seksuuaalivinksataneiden toimintaa rahoitetaan valtion varoilla.
Setan toimintaa rahoitetaan valtionavustuksilla, joilla mm kierretään kouluissa haalimassa alaikäisiä mukaan perverssii714857Riikka runnoo: polttoöljyn hinta nousi maaliskuussa 40 prosenttia
Onko irvistelijällä sakset hävinneet, vai miksei osaa leikata polttoaineiden hintaa kansalaisten kukkarolle sopivalle ta343761Purra ryöväsi Marinin Itä.-Suomelle neuvottelemat EU-rahat
Perust vihaavat suomalaisia, mutta eritoten itäsuomalaisia. "Osa kaksikäyttörahoista on alun perin Itä- ja Pohjois-Suom233135Miksi persut hyökkäävät jatkuvasti henkilöitä päin?
Miksei persut yritä lainkaan korjata asioita, vaan koko ajan haukkuvat henkilöitä? Ei tuollaisilla turvanpieksäjillä ole493038Demariskandaali! Eveliina Heinäluoma (sdp) kahmii kaikki Hitas asunnot itselleen!
Heinäluoma on ostanut useita yhteiskunnan tukemia, hintasäännösteltyjä asuntoja itselleen! Ei ihme, että Hitas on ollut1582806Mökkejä ostellaan nyt ihan hulluna!
Tyypilliset lainamäärät on yli 500 000€ mökkejä ostellessa eli erityisesti tuollaiset miljoonamökit on nyt suomalaisten862643Seida Sohrabi: Suomi ei ole rasistinen maa
Seidalta taas täyttä asiaa. Miksi punavihreät naiset eivät pysty samaan - no se ideologia estää. "Meillä on valitettava182624Demarien sanoin kuvaamaton ahneus - Eveliina Heinäluoma vain yksi esimerkki
Mutta näin se on demari-eliitissä aina ollut, käytännössä siis nämä eliittiin kuuluvat ovat puhtaasti porvareita - Marin712366Ranskan vasemmistojohtaja tunnustaa, että väestö on vaihtumassa
ja se on vaan hyvä asia hänen mielestään. Kyseessä siis Ranskan vasemmistojohtaja Jean-Luc Mélenchon jonka puheet järkyt652009