Palvelu tiskille on tapahtunut. Oli remontti käynnissä viimeviikolla ja nyt perhana on ITSE PALVELU TISKI!!!!? Ei ole nyt hyvä idea tämä. Jos saapi esittää näin julkisen pyynnön niin nyt pickken paylle palvelutiski ja sinne salaatteja ja hyviä pihvejä. Siellä hän on jo seudun parhaat jauhelihat....
Vastaukset 7
- Anonyymi00001
Facebuukissa oli tästä jo aloitus, ilmeiseti palvelua saapi torstai - lauantai muuten sitten valmiiksi pakattuna. Onhan se selevä ettei kannata työväkeä pitää jos ei asikkkaita käy. Älkääkä valittako vaan menkää ostamaan niin palvelut säilyvät
- Anonyymi00002
Toivotaan ett joku toinen kauppa säästömarket tai pickkenpay otaaa tästä nyt koppia ja laittaa palvelut kuntoon
- Anonyymi00003
Kylmätiskit palvelutiskien tilalle, itsepalvelukassat normi kassojen tilalle ja myyjät kortistoon. Sitä on maailman meno nykyään.....
- Anonyymi00004
Itse suosin teollisesti pakattuja tuotteita.Ensinnäkään en tarvitse juuri sitä 128g jonka
laihdutusohe käskee syömään.Toiseksi myyjät kessuttelevat nurkalla käyvät vessassa
saattavat tehdä muutaman kosketuksen ja sitten nenä vuotaa ja hiukset hapsottaa lisänä
päivämääriä saatetaan muuttaa kun kauppa ei käy.
- Anonyymi00005
Täällä turha kitistä, kun huittislainen ostaa ihan kaiken mielummin muualta kuin omasta kylästä.
- Anonyymi00006
Eihän Lautturista saa mitään halvalla...monet järkevät ihmiset käy S-marketissa tai Lidl, tai Säästärissä tai Pik en Pay.
- Anonyymi00007
No nyt kyllä on ollut todella halpoja plussa tarjouksia. Ja picadeli salaatti baari myös. Hyvä kauppa
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1141574
Poutalan onnettomuus
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ministeri-mika-poutala-vakavassa-onnettomuudessa/9375980 Kumma kun jutussa ei manit1111212- 81169
- 681114
Olen pahoillani
Olen mokannut pahasti ja pilannut sinun ja monen muun ihmisen maineen. Anteeksi. Muutan toiselle paikkakunnalle. Hyvästi56996Missä on Sofia Virta? Loistaa poissaolollaan Erikoisjoukot uudelta kaudelta
Vihreiden puheenjohtaja, kansanedustaja Sofia Virta pääsi otsikoihin, kun tieto hänen osallistumisestaan Erikoisjoukot-k52992Onko sinulla vihan tunteita
Minua kohtaan? Haluatko kostaa jotakin tai tehdä pahaa? Voit tähän sanoa ihan luottamuksella.130891- 73814
Taas uusi PS:n rasismiKOHU!
Nyt Mauri Peltokangas on taas huuliaan lepattanut. Suomen rasistisin puolue - PS! https://www.iltalehti.fi/politiikka/a396811Naisen kimppuun lenkkipolulla
Poliisin tietojen mukaan noin 30–40 vuotias ulkomaalaistaustaisen näköinen mies kävi naisen kimppuun yllättäen Rentukant63779