Jos rakastaisit tarpeeksi
Tulisit luokseni
14
281
Vastaukset
- Anonyymi00001
Koko ajan ollut tulossa.
- Anonyymi00002
nyt on vedetty Mirka pe tyinerm veitset päähän ja mustaa karmaa elämä täyteen 🥰😂viha on suunnaton teitä kohtaan.
- Anonyymi00008
Ihanaa aloittajaäijä, että sinäkin purat naisiin kohdistuvaa antipatiaa terveellä tavalla
- Anonyymi00003
jokaiselle teistä pahaa ja kamalaa ja katseita juttuja. saatte maksaa joka jutusta ja saatte niin karseat vuodet mitä tänne teitte. ja joka megahakkaus On hakattu teihin takaisin. vittu että että tekee hyvää, kostaa ja kunnolla.
- Anonyymi00004
jokaiselle jolle ootte vienyt, oöhakkssnnhulluna niitä ja niiden elämää. ja niiden nuoret pääsee elämää minun elämäni ja yhtä paljon pahaa hakkaamista ja estoa.
- Anonyymi00012
Niin tämäkö palstaäijän mongerrus oli sinun bravuuri narratiivi, taikapoika? Tee
- Anonyymi00006
Leena hakattu ha se kiertävä vittuämmä hakattu veitsin. saavat itse sitä samaa mitä tänne tehneet 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
- Anonyymi00009
Leenankin hakkasit fantasioissasi palstasetä? En kyllä tunne, mutta koska olet mies olet varmasti oikella jäljillä. Siitä sai Leena runtua, pimpeli pompeli mimbot
- Anonyymi00007
johannan tyttöjä piestään yhtä paljon te minua, hakataan elämää 😂ja joka päivä kunnes sama määrä on hakattu teihin 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
- Anonyymi00010
No tietenkin sinä mies hakkaat myös kakarat kaikki lemmikkejä jos löytyy, niistäkin saa väkivoiman tunnetta helppo nakki ns
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
No tietenkin sinä mies hakkaat myös kakarat kaikki lemmikkejä jos löytyy, niistäkin saa väkivoiman tunnetta helppo nakki ns
Minäkin potkaisin toripulua kerran. Aa että teki eetwarddia.
- Anonyymi00014
Anonyymi00011 kirjoitti:
Ei piä vaa jäädä narulle niin senku potkii ohimennen
- Anonyymi00015
Anonyymi00011 kirjoitti:
"5.9-95". Ilmankos susta tuli pelkkä Marian "yrittäjä". Eikä huolittu ees Kirkkoherran virastoon. -sivu
- Anonyymi00013
Menisin naisen luokse, jos uskoisin tarpeeksi, että hän rakastaa takaisin. Vaikka minä rakastaisin 1000 x enemmän, mutta epäilisin voisiko hän rakastaa minua, en minä uskaltaisi mennä hänen luokseen.
Kiusaamiseen ei auta jos kiusattu yrittää olla kiusaajien ystävä. Tarkoitan että toisen ystävällisyys tai halua ystävystyä ei takaa toisen halua olla ystävä.
"Et rakasta tarpeeksi" on jopa ilkeästi sanottu minusta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen vaalilupaus oli euron bensa
Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.1212253Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin
Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n582187Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin
Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi501875EK: Suomi tarvitsee vuosittain 45 000 maahanmuuttajaa
Senpä takia Riikkakin laulaa sen lauluja kenen leipää syö. Viime vuonnahan Suomeen muutti 50 tuhatta ulkomaalaista. htt121436Topi osti Askon
Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan801408- 941387
Kastaa ja upottaa on eri sanat
Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan2191161Uskomatonta touhua!
Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki311160Oliko se oikeasti epäselvää
sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men631139- 691010