Kipeä kohta kun sain teistä tietää. En uskonut että niin kipeää voisi käydä.
On se vieläkin
15
293
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
No mutta eihän se sinulta ole pois? Etkö ole iloinen jos ihminen kenestä välität on onnellinen?
- Anonyymi00004UUSI
Pitäiskö olla iloinen että et ollut rehellinen tunteistasi. Jos olin itsekin rakastunut. En ole
- Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Pitäiskö olla iloinen että et ollut rehellinen tunteistasi. Jos olin itsekin rakastunut. En ole
"Olin itsekin rakastunut". Kyllähän silloin sinä tiedät että toinenkin oli. Onhan hän silloin ollut rehellinen.
- Anonyymi00013UUSI
Aplle, ota se kokemana, hyvät ja huonotkin kokemat voivat opettaa hyviä asioita. Asenne ratkaisee ja opit voivat olla hyvästä, vaikka tuntuisivatkin aluksi huonoilta. Ehkä ei ollut sinulle se oikea? Itsekin olettanut monesti näissä väärin ja oppinut jo sen, että monet heistä olisivat olleet minulle vääränlaisia.
- Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
"Olin itsekin rakastunut". Kyllähän silloin sinä tiedät että toinenkin oli. Onhan hän silloin ollut rehellinen.
Oli mutta ei kuitenkaan uskaltanut kohdata
- Anonyymi00003UUSI
se mitä haluatte antaa on elämää huonontava ja arvotonta paskaa.
- Anonyymi00005UUSI
ne arvostaa lisätöitä ja pottumuusia. Hyvää käyttötavaraa. pieni vinkki.
- Anonyymi00007UUSI
Sittehän voit keitellä niille ugalia. -polentastapotenssiin
- Anonyymi00006UUSI
onnex en oo niille velkaa, ne on tänne.
- Anonyymi00008UUSI
toinen porukka arvostaa hienoa yöt sitä saa itse omilla teoillaan joten yrittävät saada sitä palkkioksi muualta.
- Anonyymi00009UUSI
jotkut niistä arvostaa matkoja ja työnantajan koulutusta. ei tämmöistä koulutusta. vaan ihan oikeaa ja matkat jotka joko moraalisesti oikein olevia lahjoja tai rahaa niihin.
- Anonyymi00010UUSI
Et tule saamaan tekojas anteeksi.
- Anonyymi00012UUSI
Et went wrong home.
- Anonyymi00015UUSI
Etkö aiemmin kirjoittanut, että teet työtä päästäksesi yli ja olet jo edistynyt. Mikä nyt tuli?
- Anonyymi00016UUSI
Tämäkin aloitus on trollailua. Ei tätä palstaa kannata lukea enää, eikä varsinkaan ottaa tosissaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Asiakkaalle ei myyty energiajuomaa - tuomio tuli syrjinnästä
Vaikka oli ilmeisesti täysi-ikäinen. Tosin ei lapsiakaan saisi syrjiä, koska oppivat helposti itsekin syrjimään, jos koh814408Jos venäjällä olisi kansan valitsema presidentti, olisiko Ukrainan sotaa?
Ei varmasti olisi. Sehän on tiedossa, että raskaalla vaalivilpillä putin jatkaa pressana.1963533Pakkoruotsista luopumalla kymmenien miljoonien säästöt
Pakkoruotsin opiskelun kustannuksista ei ole juurikaan tehty kustannusselvityksiä, mutta joidenkin arvioiden mukaan siit1363380Miten Yxäri iskettiin?
Voisin tässä unta odotellessani kertoa, miten mieheni lähestyi minua. Tunsimme entuudestaan. Hän kyseli minulta aina j2242638"Kostokakka!" Farmi Suomen pehtoori avaa sanaisen arkkunsa Frederikin haisevasta jäynästä
Voi hyvänen aika Reetun touhuja! Pehtoori Terho Häkkinen sai ennen näkemätöntä höykytystä heti Farmi Suomi -realityn alk212291Ylen juontaja möläytti suorassa radio-ohjelmassa
Ylen Radio Suomen juontaja Samuli Aaltonen käytti törkeää kieltä maanantaiaamupäivän Koko Suomen radio -ohjelman lähetyk432248Katsoitko Petolliset, mitä mieltä?
Vanajanlinnan käytävät ja salongit täyttyvät jälleen kuiskailuista, salaisuuksista ja petoksista. Petollisten uudella112056- 292014
Onko Janne Naakka tuttu kasvo ja mitä mieltä olet Farmi-kokoonpanosta?
Somevaikuttaja Janne Naakka on tubettaja ja bloggaaja sekä yksi uuden Farmi Suomi -kauden kisaajista. Naakka tuottaa mm.01953Tidjan Ba paljastaa kihlatusta, Kolmiodraaman Heidistä - Mielipahaa tästä syystä Farmilla
Tidjân Ba on mukana uudella Farmi Suomi -kaudella. Ban kihlattu on Kolmiodraama-realitystä tuttu Heidi Kytö. Ba ja Kyt11905