Ikätovereissamme on paljon sellaisia , jotka eivät käytä.
Itse käytän sellaista, jossa on lähimaksun ja mobiilivarmenteen käytön mahdollisuus , Android 15, RAM 4 GB ja ROM 64 GB.
On ihan riittävä. Hintaa oli uutena 99 €, ei siis ainakaan kalleimpia.
Käytätkö älypuhelinta?
11
190
Vastaukset
- Anonyymi00001
Itselläni on ollut älypuhelin 2017 lähtien. Olen käyttänyt sitä lähinnä
puheluihin. "Älymystöä" en ole paljon käyttänyt pienen tekstin takia.
Nyt kun puhelin on vanha, on Telia varoittanut että Pankki-ID ei toimi
maaliskuun jälkeen, on hankittava uudempi malli.
Ajattelin ostaa vaan sellaisen puhelimen, joka on muuten "älytön", mutta
osaa avata Pankki-ID:n tarvittaessa. Puheluvälineeksi sen aion hankkia.
Muuten on sekä pöytäkone että läppäri, joten tietokonetta en tarvitse
puhelimessa. - Anonyymi00002
En käytä älypuhelinta enkä aio sellaista hankkia, pöydälläni on netti,
jota en voi hukata.
Pelkään hukkaavani kännyni, siinä menisi kaikki, siksi pidän näpykännyä. - Anonyymi00003
On ollut vuodesta 2014 ensimmäinen oli Lumia, ja nyt on neljäs menossa. Käytän päivittäin useita tunteja lukemiseen ja selailuun, sekä lisäksi youtubesta erilaisten filmien katseluun, musiikin kuunteluun.
Pöytäkone on jäänyt vain pankkiasioihin sekä viranomaisjuttuihin.- Anonyymi00004
Lumia littyy Nokian tuhoaikaan noin 2012 kaamea Elop sotki lopullisesti
Nokian hinta oli noin kakkonen ja nyt se on sentään yli 7
jos 2012 osti Nokiaa on saanut sen ilmaiseksi siinä mielessä että osinkojen yhteissumma
ylittää osakkeen silloisen hinnan ja nyt osake on siis yli 7
Lumia -sanasta tuli kuuluisa kun se calo-kielellä tarkoittaa prostituoitua
mustalaisespanjaa
- Anonyymi00005
Joo, oli jopa alle 2 rahaa. Noksun taival on ollut vaappuvaa kuin harakan lento tuulella.
- Anonyymi00006
Mun salkku tuli täyteen.
- Anonyymi00007
Harakasta tulee ministeri.
- Anonyymi00008
Harakalla on suhteita rahataston xxx pitäjään
ja hän sai salkkunsa pokeripelillä
naurettava pikku-ukko joka opiskeli 20 vuotta veronmaksajien rahoilla
päästäkseen roudariksi
ei siis juuri mitään koulutusta - Anonyymi00009
Ei viitsi alkaa opettelemaan niin monimutkaista, kun ei tarvetta ole, pöytäkone riittää mainiosti.
- Anonyymi00010
Siinä on käsin tehtävää ajattelemattakin. Mikrofonilla varustettuja nenäkoruja ei taida olla.
- Anonyymi00011
On niitäkin, joissain.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2032175
- 1341198
- 1131073
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa23827- 58806
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34771ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42638Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175584Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46577- 10560