Tätä mainostetaan seuraavasti
"Illan pääottelussa nähdään yksi Suomen menestyneimmistä nuoremman sukupolven
ammattilaisnyrkkeilijöistä, Tomi Silvennoinen. Silvennoisen rekordi on 19 ottelua, 15
voittoa joista 10 tyrmäyksellä, ja hän on voittanut urallaan WBC-liiton nuorten mestaruuden (Silver Youth Belt).
Illassa nähdään myös odotettu ammattilaisdebyytti, kun kaksinkertainen raskaansarjan Suomen mestari Hadi Taslim astuu ensimmäistä kertaa ammattilaiskehään.
Esikortilla nähdään kuusinkertaisen Suomen mestarin Johannes Suhosen amatööriottelu sekä useita muita laadukkaita amatööriotteluita Suomen lupaavimpien nyrkkeilijöiden välillä."
Boxrecissä ei iltaa vielä näy
Uusi promoottorikin tulee
"Eastside Fight Night on ensimmäinen ammattinyrkkeilyilta Itä-Helsingissä ja osa Strike Promotionsin tavoitetta rakentaa Itä-Helsinkiin uusi ammattinyrkkeilyperinne.
“Olen itse kasvanut Alakiventiellä Myllypurossa ja itä-helsinkiläisenä halusin tuoda maailmanluokan fight night -tunnelmaa tänne itään” sanoo Strike Promotionsin perustaja Rafael Ekroos."
24.4.2026 East Side Boxing Night
Anonyymi-ap
4
362
Vastaukset
- Anonyymi00003
Joo joo
Vitusti vaan ponnetonta jabia, banaania ja pillimehua
Latvialaiset kukistetaan pistein
Hurraaaa - Anonyymi00004
Ei näy boxrecissa
Onko tämä taas näitä tubettaja- Immu- Icekakka iltoja? - Anonyymi00005
Kuka on Silvennoisella vastustajana
- Anonyymi00007
Odotan tätä iltaa ihan jarina
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad1011795- 591170
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4441139- 1701043
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän131822- 58821
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä49766- 84763
- 51718
- 57681