Vaikka kiusasitte, stalkkasitte

Anonyymi-ap

kaupoissa seurasitte, niin en käänny koskaan rikolliseksi. Enkä myöskään käänny minkään jumalan puoleen, en liity mihinkään kirkkoihin tai uskontoon. Olen ikuisesti hyvä pakana. Siinä teille naapurustoon tiedoksi!

10

285

Vastaukset 10

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Ei kukaan sua seuraa.

• Anonyymi00002

On seurattu autolla, on seurattu kaupoissa ja edelleen se verkkohäirintä jatkuu!

• Anonyymi00003

Heille suurin rangaistus onkin etteivät he saaneet vedettyä sinua samalle tasolleen.

• Anonyymi00004

Ei Suomessa rangaista rikoksista

• Anonyymi00005
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Yhteiskunnan rikokset ovat yhtä tyhjän kanssa. Oikea rangaistus tulee luojan suunnasta omistajan oikeudella. Niinhän raamatussakin sanotaan: Joka itsensä ylentää se alennetaan ja päinvastoin eli tuskin on johtajapaikkaa ja vastuuta tarjolla seuraavassa elämässä.

• Anonyymi00006
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Juurikin niin

• Anonyymi00007
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Se onkin jännä juttu. Itse asiassa Suomi ei ole inhimillinen ja oikeudenmukainen valtio, koska enemmän ollaan rikoksen tekijän puolella kuin uhrin. Suomalaisetkin urputtaa esim. Usan aselakia, jossa omaan kotiin tunkeutujan voi vaikka ampua. Ei kukaan pyytänyt tunkeutumaan toisen kotiin, joten kuolema olisi omaa tyhmyyttä. Samoin kuin kuolemanrangaistukset. Jos maa ei laita tiukkoja rikoksen seuraamuksia rikollisille, sellainen maa on pian pulassa, mitä suurempi maa, sen tiukemmat rangaistukset, on ihan loogista.

• Anonyymi00008

Toivottavasti olet se kohde, joka puuttui toisten asioihin kirjastojupakasta tässä palstassa kauan sitten! Se on muitten ihmisten välinen ongelma, ei sinun! Älä sekaannu tähän, senkin petturi ja häpeäpilkku!

• Anonyymi00010

Kyl se on ihan teiän omat hetulasekoilut, mitä TE joudutte häpee loppuelämänne. -sivu

• Anonyymi00009

Tsiisus, kuuma piiri-kylmä rinki.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt se syksy on sitten alkanut

Esimerkiksi tänään sataa aamusta iltaan, ja nytkin.
      Maailman menoa
      55
      1022
    2. Minä en ole koskaan

Rakastanut ketään toista yhtä paljon kuin sinua
      Ikävä
      98
      1004
    3. Tiesitkö? Jorma Uotisen EX-rakas on Helena Lindgren - Nämä ovat välit nyt: "Me ollaan..."

Jorma Uotinen ja Helena Lindgren olivat avoliitossa v. 1982-1999. Pariskunta oli aikansa näyttävä julkkispari, missä i
      Kotimaiset julkkisjuorut
      21
      852
    4. Vähän pitää

Kiusia ja näyttää
      Ikävä
      135
      802
    5. Anteeksi J-mies

Anteeksi että myötävaikutin siihen että rakastuit minuun, jota et voi koskaan saada. Viimeksi kun näimme ja katselimme t
      Ikävä
      121
      786
    6. Olet nainen ollut vaikein rasti

Eniten olet tunteitani myllännyt ja niitä kuluttanut, ja tuottanut. 🤔
      Ikävä
      55
      774
    7. Kenen viisautta on ollut laittaa tie väärällä murskeella pilalle

Kenen viisautta on ollut kun Siimeksen/Kylmänpurontie pantu pilalle kun on ajettu liian karkeaa mursketta. Rengasliikke
      Hyrynsalmi
      25
      659
    8. Taidat olla

Luovuttanut jo minun suhteeni osalta?
      Ikävä
      45
      656
    9. Riittääkö mahkut

Kaivattuusi 🤭.
      Ikävä
      50
      638
    10. Minä muistan

Minä muistan sinut nauravana. Sellaisena, joka sai tavallisenkin hetken tuntumaan vähän kevyemmältä, kuin huoneeseen ol
      Ikävä
      45
      610
    11. Mä voisin rakastua noihin tähti silmiin

Katseesi on niin lumoava nainen💚.
      Ikävä
      19
      607
    12. Jos tullaan toisiamme vastaan, niin

pitäiskö pysähtyä ja onnitella?
      Ikävä
      46
      578
    13. Voisiko vielä välillemme jotain kehittyä

Vai heihei ja ei nähdä enää.
      Ikävä
      35
      570
    14. Kuhmolainen opettaja tuomittu vainoamisesta

https://yle.fi/a/74-20248184 ”Kuusikymppinen kuhmolaisnainen piinasi naapureitaan lähes kahdeksan vuoden ajan. Nainen
      Kuhmo
      13
      570
    15. Siinä kävi mies nyt niin että tämä ämmä muuttaa ulkomaille

Vuonojen maa kutsuu, joten ei hätää. Et kuule minusta enää. 😂 Lycka till! Ämmä riittää.
      Ikävä
      72
      558
    16. Koska Martina viettää aikaansa lapsiensa kanssa

Äiti vaan juoksee miehen perässä Tallinnassa, Lontoossa, Turussa. Kyllä oli kätilö oikeassa, kun sanoi, että ei olisi ka
      Kotimaiset julkkisjuorut
      141
      555
    17. Ähtäri on taas TV: n ja radion ykkösuutinen

Uusi podcast on julkaistu ja on nyt kuunneltavissa. Mot on tehnyt hyvää työtä! Mikko Savola ja kepu ei ota mitään vast
      Ähtäri
      47
      548
    18. Mitä muuta on olemassa kuin lisääntyminen

Jos mies ei pääse lisääntymään niin mikä hänen osansa elämässä on? mitä jää jäljelle? Hän on vain muiden palvelija kok
      Sinkut
      120
      536
    19. Tilanteenne

Onko tilanteenne tällä hetkellä hyvä?
      Ikävä
      47
      515
    20. Pahkalassa tapahtuu

Mitäs on tapahtunut yöllä pahkalan kerrostaloilla.oli poliisia ja ambulanssia taas vaihteeksi
      Parkano
      9
      513
    Aihe