Olen niin kyllästynyt ja raivoissani postin toimintaan. Yhden lähetyksen ovat kadottaneet ja toisia lähetyksiä olen seurannut seurannalla. Seisottavat lähetyksiä useita päiviä eri toimipisteissä joten lähetyksissä kuluu aikaa jopa kuukausi. Olen siirtynyt Matkahuollon palveluun. Heillä toimitus kestää 3 tai 4 arkipäivää.
Posti irtisanoi reilut sata työntekijää ja lopetti lajittelu pisteitä ja myymälöitä.
Posti laitoksen toiminta ei vastaa odotuksia
8
220
Vastaukset 8
- Anonyymi00001
Itse postitin paketin maanantaina 23.3.2026. Sehän lähti tunnetusti kiertämään Suomea, ja nyt ne saatanan tunarit onnistuivat hävittämään= Varastamaan, koko paketin. Seurantahan tuosta katkesi jo kaksi kertaa ensin Kuopiossa ja viimeisen kerran Helsingissä, Ja korvaus painon mukaan, ehkä saan 2-3 € muutaman satasen puhelimesta ja postikuluista. Riitti myös minulle tuon palvelun käyttö. Pitäköön paskansa, ajan mieluummin itse viemään pakettini
- Anonyymi00002
Posti on paska! "Hukkaavat" paketin 10 päiväksi omaan lokerikkoonsa. Joka ei aukea.
Jos haluat lokerikon auki ,ei ne aukea ilman että soitat postille. Paketit toimitetaan varmasti paikkaan jota et ole valinnu, mieluiten vievät eri paikkakunnalle.
Syyt vaihtelevat, että ei mahdu pikkupaketti lokerikkoon tai tuote vaatii henkilökunnan luovuttamaan. Kattia kanssa, kyseessä ei ole ollut mitään kirjattuja toimituksia.
Joka kuljetuksessa alkaa seuranta tiedoissa olla kummia selityksiä, kuten paketti rikki, voi viivästyä päivällä, mitä milloinkin keksivät.
En käytä enää koko puljua. Pääsee helpommalla. - Anonyymi00003
Pakettia saa odottaa kuukauden, olen yrittänyt soittaa tuntitolkululla. Sama värsy...kaikki asikasnevojamme ovat varattuja.
- Anonyymi00004
Vaatikaa hyvät ihmiset yrityksiltä että tilaamillanne tavaroilla on muitakin toimittajia kuin Suomen Posti esim .Matkahuolto jopa Postnord on nykyään luotettavampi kuin Posti näin se pikkuhiljaa vaikuttaa Postin toimintaan
- Anonyymi00005
Samaa mieltä edellä kirjoittaneiden kanssa, Postin pitää lopettaa kokonaan lähetysten toimittaminen ja toimittajiksi pitää saada joku muu.
Kuopion lajittelussa on joku perustavanlaatuinen ongelma, lähetykset seisoo siellä useita vuorokausia, ja esim. 24.7.2026 Kuopiossa rekisteröity lähetys oli Kuopiossa kuljetuksessa 24.7.-29.7.2026 ja toimitetttiin Joensuuhun vasta 29.7.!!! Kuljetuksessa tuolla välillä VIISI VUOROKAUTTA! Posti Oyj, HÄVETKÄÄ!! - Anonyymi00006
Normi tarina paketin vastaanottamisesta. Olin saamassa paketin, mutta paketin tulo oli viivästynyt, kuten postin kanssa aina ja joka kerta käy. Paketin saa nopeammin Keski-Euroopasta Suomeen kuin postin kuljettamana Suomessa kahden kaupungin välille.
Lähetysseurannan mukaan pakettini oli jakeluauton kyydissä ja siis tulossa tänään. Paitsi että ei tullut. Lähetysseurannasta selvisi että posti ei tiennyt osoitettani. Oletin että osoitteeni puuttuu paketin nimikyltistä. Lähetysseurannasta selvisi myös posti on lähettänyt minulle sähköpostin. Tietenkään en ollut saanut mitään sähköpostia, eikä ollut mennyt roskapostin joukkoon.
Piti siis ottaa yhteyttä postiin ja kertoa osoitteeni. Postiin ei löytynyt yhteystietoja ei sitten millään. Ainoa keino ottaa yhteyttä on luoda käyttäjätili OmaPostiin, minkä myös tein. OmaPostissa oli chatti, mutta chatissa vastassa oli vain tietokone, joka toisteli samoja lauseita. Yllättäen OmaPostista löytyi myös valtakunnallinen puh.nro yhteydenottoja varten. Paina sitä ja paina tätä -jallitus loppui siihen kun puhelinvastaaja kiitti soitosta, eikä asiani tietenkään selvinnyt. Toisella kerralla valitsin eri numerot ja pääsin postitoimihenkilön puheille. Paketistani kuulemma puuttui osoitetiedot ja sähköposti oli lähetetty kummalliseen osoitteeseen, jota toimihenkilö ei halunnut toistaa. Lähetysseurannassa oli siis valehdeltu sähköpostin lähettämisestä. Pyysin ohjaamaan pakettini lähipostiin noudettavaksi. Lopetin käyttäjätilini OmaPostissa.
Hain Keski-Euroopasta lähetetyn pakettini ja osoitelapussa luki osoitteeni selvällä suomenkielellä, tosin ensiksi luki "Asunnon numero" ja vasta seuraavilla rivillä tien nimi, talon numero ja kaupunki. Postin työntekijä ei ollut osannut katsoa osoitelapusta osoitetta ja siitä koko härdelli. - Anonyymi00007
Paketit ovat yksi asia ja toinen kirjeet sekä lehdet.
Kuka ihme nykyaikana saa vielä kotia paperipostia?- Anonyymi00008
Viimeisen kymmenen vuoden aikana paperisen postin määrä on vähentynyt jopa 75 prosenttia.
Iltalehdestä tuo.
Taitaa vähiin mennä lähivuosina. Taisi verottaja siirtää kaiken digipostiksi. Hyvä juttu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1092280Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???23903- 103896
- 71892
- 48845
Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha563816- 82718
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76660Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik24612- 57571