Posti laitoksen toiminta ei vastaa odotuksia

Anonyymi-ap

Olen niin kyllästynyt ja raivoissani postin toimintaan. Yhden lähetyksen ovat kadottaneet ja toisia lähetyksiä olen seurannut seurannalla. Seisottavat lähetyksiä useita päiviä eri toimipisteissä joten lähetyksissä kuluu aikaa jopa kuukausi. Olen siirtynyt Matkahuollon palveluun. Heillä toimitus kestää 3 tai 4 arkipäivää.
Posti irtisanoi reilut sata työntekijää ja lopetti lajittelu pisteitä ja myymälöitä.

5

202

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Itse postitin paketin maanantaina 23.3.2026. Sehän lähti tunnetusti kiertämään Suomea, ja nyt ne saatanan tunarit onnistuivat hävittämään= Varastamaan, koko paketin. Seurantahan tuosta katkesi jo kaksi kertaa ensin Kuopiossa ja viimeisen kerran Helsingissä, Ja korvaus painon mukaan, ehkä saan 2-3 € muutaman satasen puhelimesta ja postikuluista. Riitti myös minulle tuon palvelun käyttö. Pitäköön paskansa, ajan mieluummin itse viemään pakettini

• Anonyymi00002

Posti on paska! "Hukkaavat" paketin 10 päiväksi omaan lokerikkoonsa. Joka ei aukea.
      Jos haluat lokerikon auki ,ei ne aukea ilman että soitat postille. Paketit toimitetaan varmasti paikkaan jota et ole valinnu, mieluiten vievät eri paikkakunnalle.
      Syyt vaihtelevat, että ei mahdu pikkupaketti lokerikkoon tai tuote vaatii henkilökunnan luovuttamaan. Kattia kanssa, kyseessä ei ole ollut mitään kirjattuja toimituksia.
      Joka kuljetuksessa alkaa seuranta tiedoissa olla kummia selityksiä, kuten paketti rikki, voi viivästyä päivällä, mitä milloinkin keksivät.
      En käytä enää koko puljua. Pääsee helpommalla.

• Anonyymi00003

Pakettia saa odottaa kuukauden, olen yrittänyt soittaa tuntitolkululla. Sama värsy...kaikki asikasnevojamme ovat varattuja.

• Anonyymi00004

Vaatikaa hyvät ihmiset yrityksiltä että tilaamillanne tavaroilla on muitakin toimittajia kuin Suomen Posti esim .Matkahuolto jopa Postnord on nykyään luotettavampi kuin Posti näin se pikkuhiljaa vaikuttaa Postin toimintaan

• Anonyymi00005

Samaa mieltä edellä kirjoittaneiden kanssa, Postin pitää lopettaa kokonaan lähetysten toimittaminen ja toimittajiksi pitää saada joku muu.
      Kuopion lajittelussa on joku perustavanlaatuinen ongelma, lähetykset seisoo siellä useita vuorokausia, ja esim. 24.7.2026 Kuopiossa rekisteröity lähetys oli Kuopiossa kuljetuksessa 24.7.-29.7.2026 ja toimitetttiin Joensuuhun vasta 29.7.!!! Kuljetuksessa tuolla välillä VIISI VUOROKAUTTA! Posti Oyj, HÄVETKÄÄ!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ny se loppuu ( Kuhmo)

Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.
      Kuhmo
      48
      1240
    2. Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan

Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt
      Kemi
      13
      965
    3. Harmi että välimme

Menivät niin solmuun.
      Ikävä
      93
      957
    4. Hei sinä rakas mies.

Milloinkaan kohdataan? Toivottavasti pian....❤️
      Ikävä
      37
      648
    5. Ajatuksia

Mitä ajatuksia hän herättää tänään?
      Ikävä
      73
      635
    6. Katse

Miltä se tuntuu, kun hän katsoo sinua?
      Ikävä
      26
      441
    7. Nainen, miten suhtautuisit

Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?
      Ikävä
      53
      420
    8. Voitko kirjoittaa mulle tänne mies?

Jos täällä käyt? Ihan kaverimielessä, jos ei muuten? Haluaisin jutella sinun kanssa. Mulla on edelleen jotenkin niin h
      Ikävä
      30
      413
    9. Mille kirjaimelle

toivotat hyvää yötä , kuka on mielessäsi kun menet nukkumaan?
      Ikävä
      23
      407
    10. Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki

Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.
      Ikävä
      15
      389
    Aihe