Ikinä sua ei kukaan huoli. Muista se!
Nainen, miksi olet niin pullea?
56
1132
Vastaukset
- Anonyymi00001
Pitää kerätä massaa mahdollista nälänhätää ajatellen.
- Anonyymi00004
Fläsä oot. Löysä iho ja ryppyjä. Näytät vanhakta!
- Anonyymi00027
LoL, aloitukselle! Tyhmäkin voi tajuta sössineensä, jos on vähemmän tyhmä? Tämä mieheltä sivusta.
- Anonyymi00061
Anonyymi00004 kirjoitti:
Fläsä oot. Löysä iho ja ryppyjä. Näytät vanhakta!
Ai tää ap nainen itse? No tottahan se ett näytät kauheelta vanhalta kurpalta ku päivät pitkät vaan palstalla trollaat etkä liiku yhtään ja syömisetki sitä ja tätä epäterveellistä niin johan se ny vaikuttaa.
Ootko ees siivonnu kun pelkkää jätevuorta koko kämppä täynnä? Millon sulla mahtaa olla se seuraava psykan osaston sairaalajakso että vähän ees olos petraantuis?
Mut toi muiden haukkuminen ei taida kyllä mielentilaas mitenkään petrata jospa ottaisit niitä lääkkeitäs niin se vois auttaa.
- Anonyymi00002
Se on helppoa arvostella toisia, eikö niin?
- Anonyymi00005
Kun tarkoitus on kiusata joku hengiltä..
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Aloittaja on selkeästi kateellinen trolli nainen .
- Anonyymi00013
Anonyymi00006 kirjoitti:
Etköhän se kateellinen trolli nainen ole sinä, yksäri. T naiselta sivusta koitahan jo ryhdistäytyä viimein aikuinen ihminen
- Anonyymi00014
Anonyymi00005 kirjoitti:
Ihan tällä lällättelyllå netissä anonyymisti kaikille? Arvotatkohan palstaäijäaapee näitä nerokkaita menetelmiäsi inasen liian korkealle? Elämänkoululaiset saattaa ehkä eläytyä, että onko näin
- Anonyymi00020
Anonyymi00006 kirjoitti:
Ei todellakaan vaan torjuttu vanha ukko.
- Anonyymi00031
Anonyymi00006 kirjoitti:
Aloittaja on mielisairas nainen. Pistetty työstään sairaseläkkeelle jo vuosikausia sitten. Kun lukee noita aloituksiaan niin onko yllätys kellekään?? No tänne s24 pääsee hulluuttaan hillumaan vapaasti ja ilmeisesti ainoa ilonsa elämässä. Joten älkää ottako itteenne ton hullun alotuksia.
- Anonyymi00033
Anonyymi00031 kirjoitti:
Aloittaja on mielisairas nainen. Pistetty työstään sairaseläkkeelle jo vuosikausia sitten. Kun lukee noita aloituksiaan niin onko yllätys kellekään?? No tänne s24 pääsee hulluuttaan hillumaan vapaasti ja ilmeisesti ainoa ilonsa elämässä. Joten älkää ottako itteenne ton hullun alotuksia.
No siellä taas joku luulee tunnistelevansa. Eiköhän ole yhtä luotettava havainto kuin edellisellä. Voisi olla jonkun incelin. Ei voi tietää.
- Anonyymi00035
Anonyymi00006 kirjoitti:
Mielisairas tuo on ja ollu jo pitkään. Työpaikastaankin jo siirretty sairaseläkkeelle vuosia sitten mut päästetään tänne suomi24 trollaamaan.
Mitähä on suomi24 vastuu näistä hullujen kirjoituksista kun niiden annetaan vapaasti mellastaa. - Anonyymi00036
Anonyymi00033 kirjoitti:
No siellä taas joku luulee tunnistelevansa. Eiköhän ole yhtä luotettava havainto kuin edellisellä. Voisi olla jonkun incelin. Ei voi tietää.
Kyllä voi tunnistaa tää on selvä tapaus ihan omanlainen tyyli ja selkeästi tunnistaa. Mut tuohan oliskin hyvä jos suomi24 pyytäis tutkimaan asiaa.
Nimittäin jo ihan sen takia ett mielisairailla ei pitäis olla oikeutta trollata täällä. Sen verran karmeaa on jälki joku vastuu pitää noiden osalta täällä olla ja suomi24:lla on se vastuu asiasta. - Anonyymi00040
Anonyymi00031 kirjoitti:
Kakso penaalin tylsää kynää kävi tulessa äänestämään palstaäijän eli aloittajan sekavaa selostusta tätä WT- populismia edistääkseen. Kaikkea sitä näkee. T naiselta
- Anonyymi00041
Anonyymi00033 kirjoitti:
Ymmärtäkää jo että niin aloittajaäijä itse kuin pari luuseria selvittää tällaista stooria. Eikö tämä aloittajaäijän surkuhupaisa epikriisin ja historiikin risteytys ole vähän läpinäkyvä? Naisviha tyhmentää näköjään joitakin
- Anonyymi00042
Anonyymi00035 kirjoitti:
Mielisairas tuo on ja ollu jo pitkään. Työpaikastaankin jo siirretty sairaseläkkeelle vuosia sitten mut päästetään tänne suomi24 trollaamaan.
Mitähä on suomi24 vastuu näistä hullujen kirjoituksista kun niiden annetaan vapaasti mellastaa.Kerrotko palstaäijä, eli aloittaja lisää tämän projisaatiosi kautta miten sinun elämä alkoi valua viemäriin oli raskaat vuodet ja projektit ja
- Anonyymi00043
Anonyymi00040 kirjoitti:
Kakso penaalin tylsää kynää kävi tulessa äänestämään palstaäijän eli aloittajan sekavaa selostusta tätä WT- populismia edistääkseen. Kaikkea sitä näkee. T naiselta
Oisko tytöt joku feministinen tissien läpsyttely flash mob parempi kuitenki ny
- Anonyymi00044
Anonyymi00036 kirjoitti:
Kyllä voi tunnistaa tää on selvä tapaus ihan omanlainen tyyli ja selkeästi tunnistaa. Mut tuohan oliskin hyvä jos suomi24 pyytäis tutkimaan asiaa.
Nimittäin jo ihan sen takia ett mielisairailla ei pitäis olla oikeutta trollata täällä. Sen verran karmeaa on jälki joku vastuu pitää noiden osalta täällä olla ja suomi24:lla on se vastuu asiasta.” Kyllä voi tunnistaa tää on selvä tapaus ihan omanlainen tyyli ja selkeästi tunnistaa. Mut tuohan oliskin hyvä jos suomi24 pyytäis tutkimaan asiaa. ” Ja kerrotko aloittajaäijä, että mitä heidän pitäisi tutkia tarkemmin? Ihan hönöjä tukareita varten kysyn kun heillä on vähän värittyneitä näkemyksiä toimijoiden toimivaltuuksista tai moniammattillisuuden ulottuvuuksista
- Anonyymi00051
Anonyymi00033 kirjoitti:
KYLLÄ!!! Tää on ihan irl tunnistettu.
- Anonyymi00052
Anonyymi00040 kirjoitti:
Älä viitti sunkin pitäis jo tietää jo!!!
- Anonyymi00054
Anonyymi00006 kirjoitti:
Niin ja itse ruma siis todellakin RUMA!! Näkisittepä. Eikä päänsä oo terve myöskään.
- Anonyymi00055
Anonyymi00033 kirjoitti:
Kyllä tuo hullu nainen on kaikkien tiedossa.
- Anonyymi00056
Anonyymi00040 kirjoitti:
Puolustaako T nainen jotain pöpiä trollaajaa?? 🫢
- Anonyymi00057
Anonyymi00020 kirjoitti:
Ei todellakaan vaan torjuttu vanha ukko.
Hyvä oivallus! Näinpä se taitaa olla. Vanhat ukot on niin katkeria. 😅
- Anonyymi00007
Aina voi olla vähän pullea ;)
- Anonyymi00015
Entäpä töpöt ja rumat varpaat? :D
j - Anonyymi00028
Anonyymi00015 kirjoitti:
Entäpä töpöt ja rumat varpaat? :D
jNiken vierestä ku kattelet, ni kummalla? ;)
-sivusta - Anonyymi00047
Anonyymi00028 kirjoitti:
Niken vierestä ku kattelet, ni kummalla? ;)
-sivustaMeillä kenestä tahansa voi tulla mitä tahansa. Mistä slogan on peräisin
- Anonyymi00008
Voi kulta. Kun hetken pulleana hankin meille rahaa maailmalla, voin lähettää sinulle sitten liput Ibizalle, ensin bussimatka Ikaalisten matkapojat, laivalla Tallinnaan, sieltä edelleen Riikaan ja sieltä lähtis seuraavana päivänä lento sitten Ibizalle. Rakas, lupaan sen.
- Anonyymi00009
Onko myös helposti huijattavissa?
- Anonyymi00046
No kerro toki sinäkin äitis lempiäpärä suhteettomista fantasioistasi prätkähiirijengilles
- Anonyymi00010
Koska tykkään enemmän ruuasta.
- Anonyymi00022
No kyllähän hyvä ruoka aina kapisen miehen voittaa 👍🏻
- Anonyymi00012
Ja miksi asia sinua liikuttaa, siis kun olen pullea? Etsi hoikka nainen itsellesi vai etkö saa ketään? Minulla on mies ja useampi muukin olisi minusta kiinnostunut mutta minulle se yksi riittää
- Anonyymi00016
Voi ei, eikö ikinä kukaan "muka" huoli?
- Anonyymi00017
Tiedän kyllä. Olen mikä olen. E
- Anonyymi00018
Minulla on vain niin isot luut.
- Anonyymi00053
Olet mies,esiinnyt vaan naisena!
- Anonyymi00019
No ainakaan en tuhlaa elämääni Prisman automaattikassojen vahtijana tai ole kertomassa itsestäänselvyyksiä terveysasemalla. Kaipa kuumeenmittamiseen ja jokaisella tiedossa oleviin perusasioihin perehdyttämiseen tarvitaan sairaanhoitajan koulutus.
Sinun luonteesi on sitä luokkaa, että sinua tuskin huolii kukaan. - Anonyymi00021
Hittoako se sulle kuuluu. Käännä katseesi toiseen suuntaan ja jatka matkaasi.
- Anonyymi00023
Olen onnellinen näin..
Entä itse?...
Mut muista maailmassa monta kukkaa..
Siint poimimaan..😁 - Anonyymi00024
Pakkohan tän on olla joku KADE ämmä.
Tai joku sairas hovilaisensa.
Hanki jo hoitoa. Peace and love. 🩷
-Mina.- Anonyymi00032
No on ollut hoidettavana jo ties kuin kauan tää ap nainen mut ei taida lääkkeetkään auttaa.
- Anonyymi00045
Anonyymi00032 kirjoitti:
No on ollut hoidettavana jo ties kuin kauan tää ap nainen mut ei taida lääkkeetkään auttaa.
Yksärinkertainen varmaan äänesti aloittajagubbe tätä alustustasi kun teillä on välillä hyvin yhteneväinen tyyli lässyttää lääkkeistä ynnä muista elementeistä
- Anonyymi00025
On jo huolittu. Elämänmittaiseen suhteeseen.
- Anonyymi00060
Ei minua ainakaan, enkä minä huoli oman lapseni ikäistä koskaan elämääni!
- Anonyymi00026
Pizzakuski on alkanut katsella sillä silmällä. 😋
- Anonyymi00029
Kuuleppa mies
Ei haittaa vaikken kelpaa sellaisena kuin olen ja
itseppähän kiloni kannan. - Anonyymi00030
no voi voi
- Anonyymi00037
Voi että. Vai et ole sinä koskaan vielä tavannut ylipainoista ja silti parisuhteessa olevaa ihmettä. Voi että.
- Anonyymi00038
Riittää, että rakastan itseäni. Jos joku tykkää, niin se on vaan plussaa. En kuitenkaan ihan ketä vaan pussaa 😉
- Anonyymi00039
Kaunis olen ja tiedostan sen myös itse. Ei kaikkien tarvitse olla samasta muotista veistettyjä.
- Anonyymi00048
Ei kai, kierosilmäisenä näet minut kahtena.
Vaikka olisinkin pullea olisi enempi ihanaa minua. - Anonyymi00049
Jaa olen ihanan pehmeä ja seuraa löytyy jos sitä haluaa. Rakasta itseäsi ( terveest) niin muutki rakastaa sua. Voit pitää mielipitees iha itelläs jos sul on noi paha olo et pitää muit arvostell.
Kannattais varmaan katsoa peiliin iha itseäsi ja miettii miten saisit korjattua henkist ja fyysist tilaas.
Elämä o ihanaa ku sen oikein oivaltaa. - Anonyymi00058
ootko liha viha tipunen
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."472192Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1912009- 1161382
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711170- 96982
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73929Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78879Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki45857Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933835- 61736