Ikinä sua ei kukaan huoli. Muista se!
Nainen, miksi olet niin pullea?
21
455
Vastaukset
- Anonyymi00001
Pitää kerätä massaa mahdollista nälänhätää ajatellen.
- Anonyymi00004
Fläsä oot. Löysä iho ja ryppyjä. Näytät vanhakta!
- Anonyymi00002
Se on helppoa arvostella toisia, eikö niin?
- Anonyymi00005
Kun tarkoitus on kiusata joku hengiltä..
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Aloittaja on selkeästi kateellinen trolli nainen .
- Anonyymi00013
Anonyymi00006 kirjoitti:
Etköhän se kateellinen trolli nainen ole sinä, yksäri. T naiselta sivusta koitahan jo ryhdistäytyä viimein aikuinen ihminen
- Anonyymi00014
Anonyymi00005 kirjoitti:
Ihan tällä lällättelyllå netissä anonyymisti kaikille? Arvotatkohan palstaäijäaapee näitä nerokkaita menetelmiäsi inasen liian korkealle? Elämänkoululaiset saattaa ehkä eläytyä, että onko näin
- Anonyymi00020
Anonyymi00006 kirjoitti:
Ei todellakaan vaan torjuttu vanha ukko.
- Anonyymi00007
Aina voi olla vähän pullea ;)
- Anonyymi00015
Entäpä töpöt ja rumat varpaat? :D
j
- Anonyymi00008
Voi kulta. Kun hetken pulleana hankin meille rahaa maailmalla, voin lähettää sinulle sitten liput Ibizalle, ensin bussimatka Ikaalisten matkapojat, laivalla Tallinnaan, sieltä edelleen Riikaan ja sieltä lähtis seuraavana päivänä lento sitten Ibizalle. Rakas, lupaan sen.
- Anonyymi00009
Onko myös helposti huijattavissa?
- Anonyymi00010
Koska tykkään enemmän ruuasta.
- Anonyymi00022
No kyllähän hyvä ruoka aina kapisen miehen voittaa 👍🏻
- Anonyymi00012
Ja miksi asia sinua liikuttaa, siis kun olen pullea? Etsi hoikka nainen itsellesi vai etkö saa ketään? Minulla on mies ja useampi muukin olisi minusta kiinnostunut mutta minulle se yksi riittää
- Anonyymi00016
Voi ei, eikö ikinä kukaan "muka" huoli?
- Anonyymi00017
Tiedän kyllä. Olen mikä olen. E
- Anonyymi00018
Minulla on vain niin isot luut.
- Anonyymi00019
No ainakaan en tuhlaa elämääni Prisman automaattikassojen vahtijana tai ole kertomassa itsestäänselvyyksiä terveysasemalla. Kaipa kuumeenmittamiseen ja jokaisella tiedossa oleviin perusasioihin perehdyttämiseen tarvitaan sairaanhoitajan koulutus.
Sinun luonteesi on sitä luokkaa, että sinua tuskin huolii kukaan. - Anonyymi00021
Hittoako se sulle kuuluu. Käännä katseesi toiseen suuntaan ja jatka matkaasi.
- Anonyymi00023
Olen onnellinen näin..
Entä itse?...
Mut muista maailmassa monta kukkaa..
Siint poimimaan..😁
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen vaalilupaus oli euron bensa
Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.922137Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin
Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n342090Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin
Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi501835Topi osti Askon
Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan751370- 861251
Kastaa ja upottaa on eri sanat
Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan2191141Uskomatonta touhua!
Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki311060Oliko se oikeasti epäselvää
sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men561013- 67936
Miksi eduskuntatalon portaille sytyttään tänään 8 645 kynttilää?
Oikeus elämään ry järjestää lauantaina 21.3.2026 tapahtuman, jossa Eduskuntatalon portaille sytytetään 8 645 kynttilää.283904