Se vuoden 2013 maailma on mennyt

Anonyymi-ap

Ja aika mennyt ei koskaan palaa

30

456

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Niin ne vuodet vaan vierii, vielä tämä vuosi loppuun.

• Anonyymi00002

Itselläni se elää yhä. Joka päivä.

• Anonyymi00003

On vain yksi mies, joka jäi mieleen. Sellainen.

• Anonyymi00004

Viittaatko meihin?

• Anonyymi00008

Maailmaan

• Anonyymi00015

Mihin Ap itse viittaat aloituksella? Kaipaan vuotta 2013, kaipaan kaikkia muitakin vuosia, kaipaan meidän yhteisiä hyviä aikoja. On aikoja, joita en olisi halunnut kokea, on aikoja, joita et olis halunnut kokea. Olen systemaattisesti työntänyt sinut pois, kun olemme kohdanneet, pelkäsin , taisimme pelätä molemmat. Olin meistä se, joka rakasti enemmän, itseasiassa olin meistä rohkeampi, uskalsin kohtaa yksinäisyyden , ilman laastaria tunteilleni ❤️

• Anonyymi00025
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Mihin Ap itse viittaat aloituksella? Kaipaan vuotta 2013, kaipaan kaikkia muitakin vuosia, kaipaan meidän yhteisiä hyviä aikoja. On aikoja, joita en olisi halunnut kokea, on aikoja, joita et olis halunnut kokea. Olen systemaattisesti työntänyt sinut pois, kun olemme kohdanneet, pelkäsin , taisimme pelätä molemmat. Olin meistä se, joka rakasti enemmän, itseasiassa olin meistä rohkeampi, uskalsin kohtaa yksinäisyyden , ilman laastaria tunteilleni ❤️

Kaksi pahuutta kohtasi ja piiri alkaa nyt sulkeutua paljastaen kasan paskaa ei mene kauaa....

• Anonyymi00005

Tietenkin viittaan!

• Anonyymi00007

Teihin ja meihin, mutta en tiedä, mihin aloituksessa viitataan.

• Anonyymi00006

Mutta uusi ihana aika alkaa, me saadaan lopulta toisemme..

• Anonyymi00011

Tuo oli hyvä kuitti. Moni varmaan ajattelee kaivatustaan noin. Siis jos molemmat vielä vapaita.

• Anonyymi00012

Jatkuvaa kusetudta.

• Anonyymi00023
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Jatkuvaa kusetudta.

"Eternal Flames". -01-02

• Anonyymi00009

Oliko silloin viimeksi asiat hyvin?

• Anonyymi00013

Entäpä sulla palstaäijän höpinöiden kautta muille synkkää historiikkia maalaileva a-hole?

• Anonyymi00014

Myös 2004 aika on mennyttä, ja eräs herttainen blondi

• Anonyymi00016

Ottomaani Hertta-Ville Kuusinen? -sivu

• Anonyymi00027

Niin oli mun aika mennä

• Anonyymi00017

"Käet lensi yli Marian 9.10" -01-02

• Anonyymi00018

Onko tämä sinulta rakas? Ei sen tarvikaan palata, uusi aika on edessä.

Satunnaisesti käyn lukemassa, en kirjoittele täällä enää, mutta tuo aloitus jotenkin osui.

• Anonyymi00020

Luulin, että aloitus oli sinulta, mutta ei ollutkaan. Jotenkin osui, 2013 vuosi oli meille ainutlaatuinen ❤️

• Anonyymi00021

Yhä edelleen kaipaan sinua ❤️

• Anonyymi00024
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Luulin, että aloitus oli sinulta, mutta ei ollutkaan. Jotenkin osui, 2013 vuosi oli meille ainutlaatuinen ❤️

Olen nainen.

• Anonyymi00019

2013 oli biletyskesä ennen 'kansainvaelluksia', kun olin diipeissä meidän välirikon takia. Kaipaan niitä meidän hyviä hetkiä, mutta en riitoja. Olin liian herkkis sulle.

• Anonyymi00022

En muista mitään

• Anonyymi00026
        Anonyymi00022 kirjoitti:

En muista mitään

"Uuno menettää Kätsy-Kallensa". -sivu

• Anonyymi00028

Onneksi ei tarvi muistella menneitä, koska ne ovat kunnian loukkauksia.

Minä olen sentään menossa tulevaan, mutta voisin kyllä 39vuotias ja jatkaa elämää siitä.

Minulla oli silloin sentään rahaa, asunto ja auto, mutta lasten takia jouduin olemaan kotona.

Mieheni oli silloin jo kiinnostunut minusta ja hän tuli kaupan kassalle, kun minä olin asiakkaana pyytämään minua uimaan.

En voinut lähteä, koska ei minulla uimapukua. Minä omistin vain bikinit tuohon aikaan, mutta nykyisin en omista kumpiakaan.
      Siskoni pakotti ostamaan vuonna 2005 Bulgariassa ostamaan bikinit ja ostin semmoset bikinit joita minä käytin ulkomailla lomalla.
      Mökillä saa uida alasti, koska se on YKSITYINEN RANTA ja ei sinne tarvi katsella, koska minä saatan olla justiinsa ALASTI UIMASSA SIELLÄ.

• Anonyymi00029

Lisään, että mieheni ainaki ennen seisoi erikoisella tavalla jos hän seisoi minun edessä ja hänellä oli minulle TÄRKEÄÄ HENKILÖKOHTAISTA ASIAA.

Sekin on totta, että hän on mies joka pysyy paikallaan ja minä samanlainen, mutta en minä kyllä tähän PASKAAN KUNTAAN OLE JÄÄMÄSSÄ JOSSA RIKOLLISIA PITÄÄ KUNNIOITTAA JA HE SAAVAT KAIKEN ANTEEKSI!

Suomesta löytyy ihan varmasti paikka josta he mielellään antavat kaikki RIKOLLISET VAIHDOSSA TÄNNE!

Valtio kyllä asuntoja heille rakentaa ja tienaa hyvät rahatkin siitä, koska rikoilliset asuvat yhdellä alueella ja ei he tarvii poliiseja koska SOME KUNNIALLISET VAHTII RIKOLLISIA TULEVASSA.

• Anonyymi00030

Mä seisoin mun valittuani edessä erektiossa ,hän ei voinut vastustaa

• Anonyymi00031

Hehee lisää viskii ,muahaha

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persujen vaalilupaus oli euron bensa

Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.
      Maailman menoa
      93
      2178
    2. Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin

Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n
      Maailman menoa
      45
      2132
    3. Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin

Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi
      Maataloustuki
      50
      1855
    4. Topi osti Askon

Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan
      Maailman menoa
      75
      1370
    5. Mitä kirjainta kaipaat?

Pitkästä aikaa tämmöistä. Onko kirjain muuttunut edellisestä. ☺️
      Ikävä
      87
      1283
    6. Kastaa ja upottaa on eri sanat

Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan
      Kaste
      219
      1151
    7. Uskomatonta touhua!

Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki
      Haapavesi
      31
      1110
    8. Oliko se oikeasti epäselvää

sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men
      Ikävä
      59
      1071
    9. Miten hän sinua katsoi?

😊😊😊😊😊😊
      Ikävä
      68
      969
    10. Miksi eduskuntatalon portaille sytyttään tänään 8 645 kynttilää?

Oikeus elämään ry järjestää lauantaina 21.3.2026 tapahtuman, jossa Eduskuntatalon portaille sytytetään 8 645 kynttilää.
      Luterilaisuus
      285
      920
    Aihe