Selasin gmail-posteja puhelimessa ja vahingossa jollain tavalla yksi tärkeä viesti hävisi jonnekin. Sen muistan etten ainakaan mitään poista-nappia painanut. Jos en ole sitä poistanut niin jossainhan sen pitäisi olla. Mutta missä?
Olen selannut kaikki alikansiot ja roskakansiot mutta viestiä ei näy missään.
Onko joku keino löytää se jostain? Olisko nettiselaimen gmailistä apua?
Puhelimesta hävisi tärkeä viesti
Anonyymi-ap
6
293
Vastaukset 6
- Anonyymi00001
Oletko vahingossa arkistoinut viestin? Se tehdään pyyhkäisemällä viestiä oikealle postilaatikossa. Arkistoidut viestit saa näkyviin, kun painaa vasemman yläreunan kolmea viivaa ja valitsee sitten "Kaikki viestit". Takaisin perusnäkymään pääsee samasta paikasta valitsemalla "Postilaatikko".
- Anonyymi00002
Varmuuskopioista löytyy tärkeät tiedot.
- Anonyymi00007
Kyse on nyt sähköpostista ilmeisesti, harvapa niitä mitenkään varmuuskopioi.
- Anonyymi00003
Ku antaa pirulle pikkusormen,se vie koko käden!
- Anonyymi00004
Minulta hävisi koko puhelin.
- Anonyymi00006
Ostin uuden luurin ja viesti oli siinä valmiina!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 78976
- 73842
Jasmin Vähäkangas paljastelee
Eilinen päivä on heillä kulunut biitsillä niin silloin tuo äiti ihminen on intoutunut paljastelemaan kunnolla. Laittanut101576- 43575
- 45533
Kangaskylän alkoholi-hurjastelijat
Oppi olkoon että autollessa etanoli kuuluu pääasiassa 95 E10 polttoaineseen, siihenkin vain enimmillään 10% vahvuisena t4516Miehet lähtevät itse pois deittailumarkkinoilta
Ovat saaneet tarpeekseen naisista. Tyypillisin poistuja on: Koulutettu, työssäkäyvä, etsii pitkäaikaista parisuhdetta.160507- 27507
Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t133490Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on60475