siinä mielessä, että se on meistä kiinni juuri nyt, että tuleeko meitä vai ei. Jos nyt ei rohkeus riitä, niin se ei tule koskaan riittämään, koskaan kasautuneet asiat kasvavat ajan mittaan liian suuriksi ylitettäviksi. Tilanteen voisi pelkistää näin: uskallatko koittaa siipiäsi elämäsi ihmisen kanssa vai et? Hyvää yötä!
Tämä aika on vedenjakaja
28
538
Vastaukset
- Anonyymi00001
En tiedä
- Anonyymi00008
Mikä on pahinta mitä voisi tapahtua? No joo, voisit ehkä kuolla. Mutta joskus me kuollaan joka tapauksessa 😄.
- Anonyymi00028
Anonyymi00008 kirjoitti:
Mikä on pahinta mitä voisi tapahtua? No joo, voisit ehkä kuolla. Mutta joskus me kuollaan joka tapauksessa 😄.
No se.
- Anonyymi00002
Hyvää yötä!
- Anonyymi00003
Ei ole ollut mulle koskaan ongelma, niin sanon että ohi tältä naiselta.
- Anonyymi00019
Kova tarve oli vastata kuitenkin mahtipontisesti.. lähes :)
- Anonyymi00004
minä en tunne miestäni vielä. hän on jossain.
- Anonyymi00015
Niinkö palstasetä? Ihanaa, itse pidän kriteerinä mm keskenään rimmaavia nimiä. Heittäkää jo voltti👍
- Anonyymi00005
Hyvää yötä
- Anonyymi00006
Hell yeah 😎
- Anonyymi00007
minun mies on vertaansa vailla sitten. kun kävellään sitten joskus käsikädessä tuolla ’monstereina’ toivottavasti ’nämä’ kyylämummelit sitten viimeistään pyörtyvät
- Anonyymi00017
Toivon ettet ole se kiusaaja sillä saattaa kävelystä tulla vaikeaa kohdatessasi kiusaajasi.
- Anonyymi00018
Anonyymi00017 kirjoitti:
Toivon ettet ole se kiusaaja sillä saattaa kävelystä tulla vaikeaa kohdatessasi kiusaajasi.
*kohdatessa kiusauksen kohteesi.
- Anonyymi00029
Anonyymi00017 kirjoitti:
Ei riskiksen ttujen kenet pösilöt.
- Anonyymi00009
Itse miettinyt, että tapahtumia on tässä vuosien varrella ollut paljon. Enkä päässyt missään kohtaa jakamaan niitä hänen kanssaan. Olen muuttunut ihminen, koska olen käynyt helvetin läpi. En ole varma siitä, tulisimmeko lainkaan enää juttuun.
- Anonyymi00022
Tuskin tulette juttuun.. vaikutat hankalalta :)
- Anonyymi00025
Emme tule.
Moikata voi jos jossain näkisi mutta minä ainakin
kävelisin pois
Yrittäisin varmasti olla ottamatta katsekontaktin sinne alaspäin mies missä
Kun oo lyhyempi etkö pidempi oott...
Hävettäisi myös.
Saataisiin tuupertua myös kun sydän ei enää kestäisi ..
Niin paskasti teit kun valehtelit mies.
Ja jätät puistattavaa ristiriita ... Tai tyhjyyttä
Kun kaikki se palo ja touhu pitkin tuhota!
Naiselta - Anonyymi00030
Anonyymi00022 kirjoitti:
Tuskin tulette juttuun.. vaikutat hankalalta :)
Only when challenged baby
- Anonyymi00010
Hyvää yötä!
- Anonyymi00011
En pelkää naista. Eikä nyt voi laittaa nämä sivuun ja nähdä unia rakastamisesta ja sylikkäin olosta.
- Anonyymi00020
Aina kannattaa katsella tuollaisia unia, jos mahdollista 😘
- Anonyymi00013
Ketkä ovat me?
Mikä vedenjakaja?- Anonyymi00014
Oisko tää se palstasedän mainostama tuulivesimyllu notta nääs
Veden jakaja. No tässä aika lähellä on sellanen järvi. Nimeltä Vesijako. Niin siinä on kaks laskujokee, toinen vanajaan ja toinen päijänteeseen. Aika erityistä?
- Anonyymi00023
Uskallan. Hyvää yötä!
- Anonyymi00026
On tainnut jo kasvaa liian suuriksi 😢
- Anonyymi00027
Ei ole uskalluksesta kiinni. Yritin lähestyä jo aikoja sitten. Hän ei ollut vastaanottavainen. En rupea hätyyttelemään enää toista kertaa, häirintäähän se olisi.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät
Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain617520Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava
valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak1232946- 1421776
Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous
saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha651659Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi
Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim1151458Miten voit olla niin tyhmä
että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle1671404- 1311163
- 77853
Kyriake=Kirkko
Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko47812- 52745