jotain sellaista luin toisesta viestiketjusta, ja se kuulosti erikoiselta.
Tuntuuko sinusta siltä, että sinä itse tai kaipaamasi henkilö piilottelee tunteitaan täällä palstalla? Miten tai miksi?
Piilottelee tunteitaan palstalla
18
388
Vastaukset
- Anonyymi00001
En tiedä, mitä kirjoittaa palstalla, jos kirjoittaa!
- Anonyymi00002
Sitä juuri ihmettelin, että miten kukaan voi tietää, kuka kirjoittaa mitäkin. Ja jos joku ylipäätään kirjoittaa ikävä-palstalla, eikö se jo kerro jotain? Vai pitääkö jokainen viesti aloittaa "oi armas on niin ikävä"-veisuulla?
- Anonyymi00008
Anonyymi00002 kirjoitti:
Sitä juuri ihmettelin, että miten kukaan voi tietää, kuka kirjoittaa mitäkin. Ja jos joku ylipäätään kirjoittaa ikävä-palstalla, eikö se jo kerro jotain? Vai pitääkö jokainen viesti aloittaa "oi armas on niin ikävä"-veisuulla?
Eikö voi? ;)
- Anonyymi00014
Anonyymi00008 kirjoitti:
Eikö voi? ;)
No minä en tunnista ketään, mutta joskus joku tunnistaa minut, ihan väärin. Että aika epävarmalta se minusta vaikuttaa.
- Anonyymi00018
Anonyymi00008 kirjoitti:
Eikö voi? ;)
Kyllä voi.... sivusta.
- Anonyymi00003
En piilottele tunteita, koska minulla ei ole mitään tunteita ketään kohtaan. Paljon nuoremmalle tiedoksi, että emme koskaan tule asumaan yhdessä edes kavereina, koska en pidä sinusta!
- Anonyymi00004
Ja projektia pukkaa?? XD
- Anonyymi00006
Haluan ystäväksi vain suunnilleen ikäiseni miehen jonka kanssa harrastaisimme yhdessä!
- Anonyymi00007
Se mitä teit, että menit vuosien ajan ohi mitään sanomatta, vaikka niitä tilaisuuksia sanoa edes sanan hei oli todella monia! Muistutat aivan liikaa lasteni isää ja toista sellaista ihmistä en samaan tilaan koskaan enää halua!
- Anonyymi00009
Anonyymi00007 kirjoitti:
Se mitä teit, että menit vuosien ajan ohi mitään sanomatta, vaikka niitä tilaisuuksia sanoa edes sanan hei oli todella monia! Muistutat aivan liikaa lasteni isää ja toista sellaista ihmistä en samaan tilaan koskaan enää halua!
Jos et ymmärrä minua, se on vain sinun ongelmasi! Minun täytyy suojella itseäni sellaisilta henkilöiltä, joiden kanssa en koe tulevani toimeen ollenkaan! Ja sinä olet juuri sellainen henkilö. En ole pitkään aikaan edes ajatellut sitä mahdollisuutta, että haluaisin tutustua sinuun ja siksi en koskaan sanonut sinulle mitään! Sinä aloitit hiljaisuuden ja minä jatkoin sitä, koska minun oli pakko tehdä, jotta en voisi vielä huonommin! Sinussa ei ole mitään sellaista miksi pitäisin sinusta!
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Jos et ymmärrä minua, se on vain sinun ongelmasi! Minun täytyy suojella itseäni sellaisilta henkilöiltä, joiden kanssa en koe tulevani toimeen ollenkaan! Ja sinä olet juuri sellainen henkilö. En ole pitkään aikaan edes ajatellut sitä mahdollisuutta, että haluaisin tutustua sinuun ja siksi en koskaan sanonut sinulle mitään! Sinä aloitit hiljaisuuden ja minä jatkoin sitä, koska minun oli pakko tehdä, jotta en voisi vielä huonommin! Sinussa ei ole mitään sellaista miksi pitäisin sinusta!
Oli hyvä se, että jätit minut rauhaan pidemmäksi aikaa, mutta se kun näin sinut samassa bussissa sai minut ahdistumaan valtavasti!
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Oli hyvä se, että jätit minut rauhaan pidemmäksi aikaa, mutta se kun näin sinut samassa bussissa sai minut ahdistumaan valtavasti!
En halua sinun enää koskaan lähestyvän minua, jos teet vastoin toivettani, minä sanon sinulle kasvotusten suorat sanat, jotta varmasti ymmärrät sen jälkeen, ettei meistä koskaan voi tulla edes ystäviä!
- Anonyymi00013
Älkää lietsoko 😂
- Anonyymi00005
Mikä ketjun otsikko oli? En ole huomannut tätä.
- Anonyymi00015
Kyllä minä ainakin ”piilottelen” tunteitani täällä. Lue tätä palstaa. Miksi edes haluaisin avata sydämeni aitoja ja syviä tuntemuksia täällä vapaasti, kun palsta on täynnä trolleja, typeryyttä ja roskaa? Heittää täällä helmiä sioille? Ei. Mieluummin osoittaisin tunteeni hänelle suoraan, jos siihen vain olisi mahdollisuus.
- Anonyymi00016
Sinusta piilottelu on siis sitä että vain lukee palstaa, muttei kirjoittele itse? Ehkä sitten niin.
- Anonyymi00017
Anonyymi00016 kirjoitti:
Sinusta piilottelu on siis sitä että vain lukee palstaa, muttei kirjoittele itse? Ehkä sitten niin.
En missään vaiheessa sanonut niin. Tulkitsit asian väärin.
- Anonyymi00019
Ei tarvi piilotella kun ei niitä ole mistä tietää varmasti ettei toinen tunne itseä kohtaan mitään rakkauden tunnustukset jää ilman näyttöä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1572558Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1482377Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1021072- 64901
- 65839
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka274717Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18717Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85710Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait203680Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22658