Suomi on maailman onnellisin maa

Anonyymi-ap

Kesää kohti mennään ja talous paranee. Mikäs suomalaisilla on hätänä. Lopetetaan vain turha valitus.

15

282

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Pie suus kiinni.
      Mikä täällä on nyt hyvin? Kaikki menee päin persettä ja hyvinvointiyhteiskuntamme on lopullisen tuhon partaalla.

Olemme vaihtaneet hyvinvointimme Nato-jäsenyyteen. Velkaannumme 15 mrd vuodessa ja kohta ohjakset on IMFllä.

Kokoomus on maamme syöpä.
      Suomen nimeäminen maailman onnellisemmaksi maaksi on huono vitsi.
      Yhteiskuntamme vakaus on vaarassa eriarvoistumisen johdosta. Jossain vaiheessa kansa saa tarpeeksi kun huomaamme elämämme tarkoituksen olevan Nato-jäsenyyden ja sen maksaminen. Olemme jo velkavankeudessa emmekä voi päästä irti siitä.

Saatana tunarit

• Anonyymi00003

Faktoja on turha kieltää.

• Anonyymi00002

Suomi on hyvä maa, paras maa meille suomalaisille.

• Anonyymi00004
    • Anonyymi00005

Näinhän se on totuus,vain hölmöläiset uskovat.Täyttä propagandaahan tuo on "maailman onnellisin kansa".
      Päivän paras vitsi,mutta ei kyllä naurata.Täytyy kyllä olla aika totaalisesti ulkona yhteiskunnasta ja todellisuudesta,jos ei ymmärrä millä tolalla maan asiat ovat.

• Anonyymi00007

Juurikin näin,, tämä Hölmölä uskoo mitä vaan kun sitä tarpeeksi toitotetaan. Itse olen toiminut vapaaehtoisena ruokajaon piirissä ja nähnyt sen kurjuuden mitä nämä hallitukset ovat tähän maahan tehneet. Tavallisia työtätekeviä perheitä joilla ei palkat riitä enää ruokaan ja kun lapsiperheiltäkin on leikattu etuuksia niin perheissä oikeasti nähdään nälkää vaikka eletään v. 2026. Tämän maan poliitikot on oman maan syöpä🤬

• Anonyymi00008

Ikävää on jos elämäsi ei ole kunnossa. Tutkimus on kuitenkin faktaa eli suomalaiset ovat maailman onnellisinta kansaa.

• Anonyymi00009
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Juurikin näin,, tämä Hölmölä uskoo mitä vaan kun sitä tarpeeksi toitotetaan. Itse olen toiminut vapaaehtoisena ruokajaon piirissä ja nähnyt sen kurjuuden mitä nämä hallitukset ovat tähän maahan tehneet. Tavallisia työtätekeviä perheitä joilla ei palkat riitä enää ruokaan ja kun lapsiperheiltäkin on leikattu etuuksia niin perheissä oikeasti nähdään nälkää vaikka eletään v. 2026. Tämän maan poliitikot on oman maan syöpä🤬

Sinun elämäsi ei kuitenkaan ole se jonka perusteella tulos on suomalaisten onnellisuus maailman huippua.

• Anonyymi00010
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Sinun elämäsi ei kuitenkaan ole se jonka perusteella tulos on suomalaisten onnellisuus maailman huippua.

Minun elämä on onnellista ja paljon antavaa siksi teenkin vapaaehtoistyötä. Siellä näen vaan sen kolikon toisen puolen mistä ei paljonkaan uutiset/media kerro. ☝️👊

• Anonyymi00011

👍👍👍👍Hienoa,että teet tuota vapaaehtoistyötä,arvostan kovasti kaltaisiasi ihmisiä,
      siinä todella näkee,sen kolikon toisen puolen.Täällä tuntuu kovasti olevan sellaisia ihmisiä,jotka eivät näe nenänvarttaan pidemmälle.Elävät myös täysin uutispimennossa, erossa yhteiskunnasta ja sen tapahtumista.Täytyy kyllä olla todella,vieraantunut nykypäivästä ja sen todellisuudesta.Tietty kun tarpeeksi aivopestään,niin aina löytyy näitä höperöitä,jotka lankeavat tuohon manipulaatioon.Tuossa aikaisemmin oli hyvä tviitti,sydämmillä korostettuna,ehkäpä se avartaisi.Eivät ruokajonot kuulu todellakaan,"hyvinvointivaltioon".

• Anonyymi00012

On aivan turhaa pohdiskella pieniä yksityiskohtia kun Suomen talouskasvun suurimpana esteenä ovat liian suuret julkiset menot !?

Julkisen talouden menot suhteessa BKT:hen
      Esimerkkejä !

Suomi 57% (maailman korkein luku)
      Itävalta 55%
      Ruotsi 50%
      Saksa 49%
      Norja 49%
      Tanska 47%
      Islanti 46%
      Espanja 45%
      UK 44%
      USA 39%
      Sveitsi 32%

• Anonyymi00013

yksityistetään, ihmiset voivat itse hankkia tarvitsemansa asiat, verotusta voidaan samalla keventää reilusti

• Anonyymi00016
        UUSI

Hienoa että Orpon hallitus on päättänyt säästää julkisissa menoissa.

• Anonyymi00014

Suomi on paras maa suomalaisille.

• Anonyymi00015

onhan tämä hieno paikka

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan

Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html
      Maailman menoa
      179
      5012
    2. Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?

Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,
      Maailman menoa
      20
      4418
    3. Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa

Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/5937699
      Maailman menoa
      9
      3117
    4. Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa

Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana
      Maailman menoa
      253
      2962
    5. Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat

"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien
      Maailman menoa
      143
      2902
    6. Sä veit mun sydämen ihan totaalisesti

Aivan totaalisesti..
      Ikävä
      52
      2511
    7. Oot se sinä

Ihan varmasti oot, tuo olemus ei valehtele 😘💓🪅 🏡 ihana 😍🙏
      Ikävä
      27