Kun lähdet tohon mukaan. 😢
Taidat nainen olla vähän hölmö
15
265
Vastaukset
- Anonyymi00001
Mihin muka oon lähtenyt?
- Anonyymi00002
Sä silmiäsi usko et, packalen robin?
- Anonyymi00003
No höh. En tiedä mihin mukaan? Olisin lähtenyt vain sun mukaan, mutta taisit itse lähteä jonkun toisen mukaan. Sun ote musta lipeää.
- Anonyymi00004
Samoin olisin voinut kirjoittaa.
- Anonyymi00005
Niitähän tälki palstalla riittää. -sivu
- Anonyymi00006
+ Henrin tyhjät happotynnyrit. -sivu
- Anonyymi00007
Jaa riittää vai- kui monta arviolta?
- Anonyymi00009
Anonyymi00006 kirjoitti:
Henrin tyhjät happotynnyrit. -sivu
Hyvä jos ei kellu vedes
- Anonyymi00010
Aatellepa omalle kohdallesi. Luuletko ettei tuollainen syö ihmistä pitemmän päälle. En tiedä mitä ajatella mistään. 😢
- Anonyymi00011
Mä olen sitä mieltä että ala olemaan sen kanssa sitten.
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Mä olen sitä mieltä että ala olemaan sen kanssa sitten.
Ai sen kiusaajan miks haluatko mulle jotain pahaa.
- Anonyymi00013
Olen äärimmäisen hyvä keinumaan rytmissä. Jos joku on päättänyt minulta kysymättä lyödä tahtia niin paree pysyä temmossa loppuun asti 😉 Not so easy I see...
- Anonyymi00015
Jep. Varsinkin jonkun toisen Yö-paidassa ja passilla se kiikkuminen tuottaa sitä kauan kai vattua kiellettyä hedelmääki. Kuulemma.
- Anonyymi00014
Joo, olen alentuneesti syyntakeinen!
- Anonyymi00016
Hyvä, että se vihdoinkin lukee omassa virkamerkissäs.
-seulottupuhelu&suljettuistunto
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen vaalilupaus oli euron bensa
Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.922127Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin
Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n332070Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin
Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi501835Topi osti Askon
Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan751360- 861251
Kastaa ja upottaa on eri sanat
Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan2191141Uskomatonta touhua!
Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki311060Oliko se oikeasti epäselvää
sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men561003- 67936
Miksi eduskuntatalon portaille sytyttään tänään 8 645 kynttilää?
Oikeus elämään ry järjestää lauantaina 21.3.2026 tapahtuman, jossa Eduskuntatalon portaille sytytetään 8 645 kynttilää.282895