Toivoisin, että Suonenjoen keskustan suunnittelussa huomioitaisiin enemmän viihtyisyyttä ja käytännöllisyyttä.
Autoilua on vaikeutettu, pysäköinnin valvonta kiristynyt ja pyöräilyä painotetaan niin paljon, ettei kokonaisuus enää toimi kaikille.
Miljöö tuntuu sekavalta eikä houkuttele jäämään. Tontteja ja mahdollisuuksia olisi, mutta nykyinen kaavoitus ei herätä kiinnostusta. Itse olen muuttamassa pois juuri ympäristön yleisilmeen vuoksi.
Onneksi löysin naapurikunnasta sopivan tontin jonne muuttaa, on aito omakotitalotontti jonne saa ajaa autolla, olkoon se sitten sähkö, bensa tai dieseli. Pyöräilläkin saa mutta kaikki on suunniteltu niin että voit vapaasti valita. Suonenjoella on linjaus että rajoitetaan pysäköintiä ja autoilua ja sillä tavoin yritetään ohjata liikkumaan. En todellakaan aja polkupyörällä aamuisin 10 kilometriä pakkasella tai helteellä. Nautin pyöräilystä ja varmaan edelleenkin tulen käymään täällä maastopyörilemässä jolloin olen toivottu vieras.
Miksei voida suunnitella viihtyisäksi
Anonyymi-ap
4
510
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ei ole rahaa suunnitella, toteuttaa tai edes ylläpitää nykytilannetta.
- Anonyymi00002
Aika huono.
- Anonyymi00003
Joo kyllä tämä pysäköinnin "valvonta" on melkoista kyttäämistä. Parkkipaikkoja kun riittää ei ole tungosta. Ja tämä parkkiukko on ottanut apteekin asiakkaat oikein elämän työksi. Suurin osa on kuitenkin pienituloisia huonojalkaisia eläkeläisiä. Ja myös liikennesuunittelu.
- Anonyymi00004
Kunniamerkkien hinnalla saataisiin edes yksi penkki kävelijöille Rautalammintielle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt203389Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.441666Kun kohtaat jotain ainutlaatuista
ja upeaa, johon rakastut ehkä ensimmäistä kertaa ihan tosissaan. Sitten sähläät kaiken omien epävarmuuksien vuoksi. Eikö191011Mua ahdistaa
Tämä juttu. Miksi nainen torjuit minut vaikka kiinnostuksen merkkejä oli? Eihän tämän jutun olisi tarvinut johtaa sen pi32999- 60977
Ei tämä enää tervettä oo
Sydän pamppaillen oon jo tunnin meinannu laittaa sulle viestiä... Sormi tärisee lähetä kuvakkeen kohdalla.22958Tuli vain mieleen
että etkös sä yritäkin muiden miehiä? Se sun tuttava kertoi. En arvosta tuollaista naista, ihmekös kun oot sinkku. m -37870Perämoottoreiden huolto melkoisen kallista
Minulla on tuollainen keskikokoinen perämoottori ja yleistä merkkiä. Kyselin sille keväthuoltoa paikallisista liikkeistä37829Tanskademarit: ilman risusavottaa ei rahaa!
Näin persuna on pakko ihailla noita Tanskan demareita. Tanskalaisessa sosiaalidemokratiassa ei työtön saa rahaa ellei os173821- 49733