Sinulle mieshoitaja Tikkamäellä.
Tästä tapauksesta on vierähtänyt useampia vuosia.
Jouduin tikattavaksi erään onnettoman episodin jälkeen.
Lääkäri oli nainen joka tiuskaisi, että onhan sillä jalat.
Sinä vastasit: " Meillä palvellaan ".
Kyselit alkoholin käytöstä ja minä vastasin rehellisesti.
Saatoit minut vielä ala-aulaan, koska minulla ei ollut silmälaseja.
Toivotin sinulle siunausta.
Toivon, että sinulla menee hyvin ja toivotan sinulle sitä siunausta edelleenkin.
Meillä menee tätä nykyä paremmin, kuin silloin.
Se, mikä oli tärkeintä, oli se empaattisuus ja valo, jonka sinulta sain.
Se kannattaa vieläkin vuosien jälkeenkin.
Minulla oli verestä tahriintunut paita ja olin muutenkin ihan pulimummon näköinen.
Se kohtaaminen muutti elämäni.
Kiitos!
Siunatut kiitokset
12
208
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ihanaa, että on sellaisia hoitajia!
Sinulle kaikkea hyvää ja siunausta! - Anonyymi00002
Höpö höpö
- Anonyymi00003
Miksi loukkaat toisia?
Ja miksi olla ilkeä?
Todella hienoa, että toinen ihminen on empaattinen ja että osaa olla kiitollinen ja toivottaa hyvää! - Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Miksi loukkaat toisia?
Ja miksi olla ilkeä?
Todella hienoa, että toinen ihminen on empaattinen ja että osaa olla kiitollinen ja toivottaa hyvää!Ketä loukkaa höpö höpö? Esikouluikäistä lasta...
- Anonyymi00011
Anonyymi00004 kirjoitti:
Ketä loukkaa höpö höpö? Esikouluikäistä lasta...
Jos tähän aloitukseen vastaa höpöhöpö, voi kysyä minkä ikäinen tämä höpöjä kommentoiva oikein itse on. Niin hieno asia oli tämä avaus että itku tuli miehellekin silmään. Aivan upeaa työtä hoitajalta ja niin hienoa, että hyvä sai aikaan hyvää ja muutosta. Kiitos Herralle.
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Jos tähän aloitukseen vastaa höpöhöpö, voi kysyä minkä ikäinen tämä höpöjä kommentoiva oikein itse on. Niin hieno asia oli tämä avaus että itku tuli miehellekin silmään. Aivan upeaa työtä hoitajalta ja niin hienoa, että hyvä sai aikaan hyvää ja muutosta. Kiitos Herralle.
Mitä erikoista siinä on jos ihminen hoitaa työnsä hyvin? Itkeäkö sitä pitää?
Mitä sinun herrallasi on asiaan osuutta? Lopeta jo tuo lapsellinen höpötyksesi.
- Anonyymi00005
Tämä aloitus oli vaikuttava. Niin paljon kaikkea pahaa tehdään että todella hienoa että tällaisia positiivisia kokemuksia on kivoista ihmisistä. Siunausta. Pian Jeesus noutaa pois maasta uskossa olevat.
- Anonyymi00006
juu juu, ihan kohta noutaa. Menehän jo bussipysäkille odottamaan, kohta se tulee...
- Anonyymi00007
Mistä tuollaisia olet saanut päähäsi, että sinut Jeesus noutaa ja vielä pois maasta. Toivottavasti vie sinut venäjälle, missä ei nettiyhteyksiä.
- Anonyymi00008
Tämä on osoitus siitä miten paljon valtaa on sanoilla ja teoilla. Niillä voidaan musertaa tai nostaa. Tuhota tai rakentaa. Siksi kai Raamattu monissa kohdin kehottaakin tarkkavaisuuteen sanojen käytössä. Joudumme jokaisesta sanastammekin tuomiolle. Kun siis puhuu pahaa muista tai juoruaa, niin tekee itselleen tuomiota ellei tee parannusta.
Pian on uskovien ylösotto ja he katoaa maasta Herran luokse. Maassa alvaa vaivan aika.- Anonyymi00009
Ulosotto sulle tulee...
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Ulosotto sulle tulee...
Aloittaja, älä välitä hölmöistä viesteistä täällä!
Olet kiittänyt sitä mieshoitajaa, ja sinun elämäsi järjestyi.
Olen iloinen puolestasi ja toivon sinulle siunausta! Kiitos sille mieshoitajalle!
Älä siis välitä näistä epäempaattisista kirjoittajista, ei kannata pahoittaa mieltänsä näiden takia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan
Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html2385440Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?
Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,574761Puoluebarometri: Marinin hallituksella 7 parasta mittaustulosta
Orpon hallitusta pitää huonona 2/3 kansalaisista, joka on aika hyvin linjassa hallituspuolueiden yhteenlasketun kannatuk133591Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa
Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana2883306Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa
Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/5937699193275Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat
"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien1823189- 732850
- 652067
- 292001
- 901996