Paras lukkorunko taitaa olla olla clas ohlsonilla se keltainen. Sekin on puutteellinen koska lukkoa ei ole suojattu millään lailla
Siihen hitsaa 4-5mm teräslevystä tai n 100mm leveästä latasta haittalevyn, kokomatkalle viistosti lukon yläpuolelta jota siinä aikoo käyttää, joku kunnollinen paksusankainen laadukas abloy tai muu, myös sivuille voi laittaa. Omassa on ollut +10 vuotta.
Lattaraudan toisen puolelle josta työnnetään läpi voi hitsata ympärille terästä.
Sitten täysin erilainen suoja ja lukkoon ei pääse koskaan saksilla tai suoraan laikalla.
Lukko kuulakytkimeen ja se muokkaus, clas olsonin on paras aihio.
Anonyymi-ap
4
197
Vastaukset 4
- Anonyymi00001
Oletko ihan tosissasi?
- Anonyymi00002
Itse olen tehnyt irrotettavan vetoaisan jonka otan aina pois ja vien sängyn alle jemmaan.Näin olen toiminut jo yli 20 vuotta.
- Anonyymi00003
Savimajakka puuilosta. Illemmalla, niin kaikki näkevät.
- Anonyymi00004
Laikalla lähtee kärry mukaan oli lukitus mikä vaan .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "4182029- 1971604
- 1491487
- 1231386
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh291186Nanna hakkasi Martinan aivot tuusan nuuskaksi!!!
Ihme jos Martina pystyy muodostaa järkeviä lauseita tämän nyrkkisateen jälkeen. Ottelupalkkio tuli, tajunta meni.247956- 113917
- 67782
- 26685
- 16685