Voi että...

Anonyymi-ap

Pitää vielä jaksaa... sua varten odotella.

Pohdin tässä elämänpuun hedelmää, sitä josta Jumala puhui Genesiksessä. Ikuisen elämän lähde ja ehkä tiedän mitä hän tarkoittaa sillä.

Niinkuin Eeva tarjosi Aatamille hyvän ja pahan tiedon puusta hedelmän, niin minä tarjoan sinulle elämän puusta. Yhdessä siitä maistetaan, kun aika on oikea.

Ikävä sua.

59

572

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Kunhan se on kypsä, niin siinä molempien suupielet kostuu kun sitä herkkua puraistaan. <3

• Anonyymi00007

Se on aina ollut. Kaikkien silmien edessä kaiken aikaa, mutta harva sen on oivaltanut.

• Anonyymi00010
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Se on aina ollut. Kaikkien silmien edessä kaiken aikaa, mutta harva sen on oivaltanut.

Odotus tekee hedelmästä makeamman ja mehevämmän joka päivä. <3

• Anonyymi00012
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Niin, voi sitä päivää kun viimein odotus on ohi. 💞

• Anonyymi00016
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Niin, voi sitä päivää kun viimein odotus on ohi. 💞

Sanos muuta. <3

• Anonyymi00017
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Sanos muuta. <3

"Doctorc Phil; I have waiting sauna..." :D
        -sivusta

• Anonyymi00018
        Anonyymi00017 kirjoitti:

-sivusta

Et ole sivussa, outoa että jaksat nähdä sitkeästi asian niin vaikka olet keskellä. <3

• Anonyymi00019
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Et ole sivussa, outoa että jaksat nähdä sitkeästi asian niin vaikka olet keskellä. <3

Mutku mä en oo toi alottaja :D

• Anonyymi00020
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Kyllä minä sen tiedän. <3

• Anonyymi00021
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Tämä toimii niin, että purkaa omia tunteitaan, niin että muut saa omaan elämäänsä sen mitä tarvitsevat. Tunteet ovat aitoja, mutta on myös tieto siitä että vastapuoli ei ole se kenestä puhuu. Sinut olen nähnyt. Ja pidän todella paljon siitä millainen olet. Muita en tunnista. Ja minulle on varattu oma puolikkaani tulevaisuudessa. Ja olen uskollinen, vaikka ei tarvitsisi tässä vaiheessa edes olla. <3

• Anonyymi00022
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Tämä toimii niin, että purkaa omia tunteitaan, niin että muut saa omaan elämäänsä sen mitä tarvitsevat. Tunteet ovat aitoja, mutta on myös tieto siitä että vastapuoli ei ole se kenestä puhuu. Sinut olen nähnyt. Ja pidän todella paljon siitä millainen olet. Muita en tunnista. Ja minulle on varattu oma puolikkaani tulevaisuudessa. Ja olen uskollinen, vaikka ei tarvitsisi tässä vaiheessa edes olla. <3

Onks täl palstal joku salakamera? :D

• Anonyymi00023
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Tiedän tunteen, palstaharha on voimissaan tänään, alkoi itseäkin hirvittää. Täytyy varmaan yrittää taas pitää taukoa..

(muu)

• Anonyymi00024
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Olen se ääni päässäsi ja tunne sisälläsi silloin kun sinulla on hyvä olla. Tämä ihminen on vaan sellainen kenen silmien kautta haluan toistaiseksi katsoa maailmaa, koska näkee kauneuden kaikessa, eikä hylkää ketään. Pidän tavasta miten hän näkee sinutkin. <3

• Anonyymi00025
        Anonyymi00017 kirjoitti:

-sivusta

Voisitko A lopettaa toisina esiintymisen ja heidän tunnuksien käytön

• Anonyymi00026
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Olen se ääni päässäsi ja tunne sisälläsi silloin kun sinulla on hyvä olla. Tämä ihminen on vaan sellainen kenen silmien kautta haluan toistaiseksi katsoa maailmaa, koska näkee kauneuden kaikessa, eikä hylkää ketään. Pidän tavasta miten hän näkee sinutkin. <3

No ny sulta tuli kyl jotain tekoälysoopaa..."ääni päässä'... :D

• Anonyymi00027
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Kuka tässä nyt katsoo ja ketä? Onko sinulla useampi persoona?

• Anonyymi00033
        Anonyymi00025 kirjoitti:

A? Muitten tunnuksia? Ihan itteni oon.

• Anonyymi00035
        Anonyymi00033 kirjoitti:

A? Muitten tunnuksia? Ihan itteni oon.

Ilmeisesti tohtori Phil on varattu. 🤷‍♀️

• Anonyymi00053

Viittaatko palstaäijä tällä oraalijuttuihin? Kerro viikareille virikettä niiden tuulisille vinteille

• Anonyymi00054
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Eiköhän oo ruvennu mätiin jo, heh?

• Anonyymi00055
        Anonyymi00017 kirjoitti:

-sivusta

Peseydy hyvä lapsi juu.

• Anonyymi00056
        Anonyymi00025 kirjoitti:

Se on varmaan gubbe sama kun pölli mun kirjastokortin. Kolkkas oikee ns kuolleessa kulmassa

• Anonyymi00057
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Tämä nyt on mies hyvä kyllä ainakin aivan täyttä haihattelua.

• Anonyymi00058
        Anonyymi00027 kirjoitti:

Kuka tässä nyt katsoo ja ketä? Onko sinulla useampi persoona?

Just one evil twinflame

• Anonyymi00002

Voi, kuin Lucifer Lilithille, niinkö?

Onneksi maailma on Lilitullekin kaikin tavoin vapaa.

Ei ole tarvetta odotella, ellei mennyt haluta.

• Anonyymi00003

On siellä paratiisissa käärmekin kuvattuna. Olet oikeassa.

• Anonyymi00008

No ei sinne päinkään.

• Anonyymi00004

Mun suuri haave on että vietettäisiin aikaa yhdessä

• Anonyymi00005

Lol

• Anonyymi00009

Se on Herran käsissä nyt ja aina. Toivotaan että Hän on meille armollinen. ❤️

• Anonyymi00059
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Se on Herran käsissä nyt ja aina. Toivotaan että Hän on meille armollinen. ❤️

Niin minäkin toivon.

• Anonyymi00006

Skillnader.

• Anonyymi00013

Puita oli ainakin kaksi, tiedon puu, ja elämän puu.

"Ihminen on nyt kuin me: hän tietää sekä hyvän että pahan. Ettei hän nyt vain ota elämän puusta hedelmää ja syö ja niin elä ikuisesti!"

• Anonyymi00014

Juuri noin asia on.

• Anonyymi00015

Kuka saa ottaa?

• Anonyymi00028

Et ehkä pidä siitä miten asian kerron. Jos itse taistelee pitkän taistelun elämästä ja kuolemasta, niin menisikö se niin, että kaikki muut käy samaan pöytään ja ilmaiseksi.

• Anonyymi00029

Etkö jakaisi omasta aarteestasi rakkaillesi, vaikka vain itse olisit joutunut maksamaan siitä kovan hinnan?

• Anonyymi00030
        Anonyymi00029 kirjoitti:

Etkö jakaisi omasta aarteestasi rakkaillesi, vaikka vain itse olisit joutunut maksamaan siitä kovan hinnan?

En tunne näitä ihmisiä täällä.

• Anonyymi00031
        Anonyymi00030 kirjoitti:

En tunne näitä ihmisiä täällä.

No et tuolla asenteella.

• Anonyymi00032
        Anonyymi00031 kirjoitti:

No et tuolla asenteella.

Olisi inhottava ajatus, että kuka tahansa janoaisi. Vaikka olen itse tehnyt jotain sellaista. En pitäisi siitä, jos joku minulle tekisi niin, se olisi pelottavaa ja ahdistavaa.

• Anonyymi00034

En myöskään pitäisi siitä, että hän jakaisi aarteitaan muille kuin minulle. Ehkä sen pitäisi olla myös toisinkin päin.

• Anonyymi00036
        Anonyymi00032 kirjoitti:

Olisi inhottava ajatus, että kuka tahansa janoaisi. Vaikka olen itse tehnyt jotain sellaista. En pitäisi siitä, jos joku minulle tekisi niin, se olisi pelottavaa ja ahdistavaa.

Tekisi sinulle mitä? Antaisi jotain omaansa?

• Anonyymi00037
        Anonyymi00032 kirjoitti:

Sähän oot koko nettimailman imukuppi, kuukuppi, lipputangon nuppi, veneen tuppi, lentävä lautanen ja vtun banaanikärpänen, josta ei näköjään kukaan pääse eroon, vaikka kuinka yrittää, stanan vatipää molottaja! -Käki-Kansas

• Anonyymi00038
        Anonyymi00036 kirjoitti:

Tekisi sinulle mitä? Antaisi jotain omaansa?

Ei se toki kenenkään omaa ole. En vain ymmärrä logiikkaa, että kävelet läpi helvetin tulien ja muille kaikille se on ilmaista.

• Anonyymi00039
        Anonyymi00037 kirjoitti:

Sähän oot koko nettimailman imukuppi, kuukuppi, lipputangon nuppi, veneen tuppi, lentävä lautanen ja vtun banaanikärpänen, josta ei näköjään kukaan pääse eroon, vaikka kuinka yrittää, stanan vatipää molottaja! -Käki-Kansas

Kiitos sanoistasi sinulle.

• Anonyymi00040

Ai että semmonen peitetarina tällä kertaa? Eihän suaxenää kukaan usko missään, ikinä eikä koskaan. Onneks! -sivu

• Anonyymi00041
        Anonyymi00040 kirjoitti:

Ai että semmonen peitetarina tällä kertaa? Eihän suaxenää kukaan usko missään, ikinä eikä koskaan. Onneks! -sivu

En ymmärrä mitä kirjoitat.

• Anonyymi00042

Nyt en ymmärrä, haluat siis että syömme elämän puusta ja tiedämme hyvän ja pahan ja elämme näin synnissä ikuisesti?🥴

• Anonyymi00043

Ilmeisesti se kannattaa, väittävät tuolla ylempänä niitä hedelmiä makean makuiseksi ja mehukkaiksi, tiedä sitten...

• Anonyymi00044

Koska ihminen sai tietää kuten Jumala hyvän ja pahan. Jumala karkoitti ihmisen, ettei se söisi elämän puusta ja pääsisi takaisin paratiisiin. Ihmistä ei alun alkaen kielletty syömästä elämän puusta.

• Anonyymi00047
        Anonyymi00044 kirjoitti:

Koska ihminen sai tietää kuten Jumala hyvän ja pahan. Jumala karkoitti ihmisen, ettei se söisi elämän puusta ja pääsisi takaisin paratiisiin. Ihmistä ei alun alkaen kielletty syömästä elämän puusta.

Juuri noin. Olen ehkä, kiitos kaikkivaltiaan käsittänyt missä elämän puu löytyy. Löydän sinne, mutta en haluaisi löytää sitä yksin. Siksi tämä aloitus. Odotan naistani.

• Anonyymi00048
        Anonyymi00047 kirjoitti:

Juuri noin. Olen ehkä, kiitos kaikkivaltiaan käsittänyt missä elämän puu löytyy. Löydän sinne, mutta en haluaisi löytää sitä yksin. Siksi tämä aloitus. Odotan naistani.

Ajattelen niin, että elämä on tässä ja nyt. En tunne kaipaavani enempää löytämistä.

Eikö sinulle Jeesus riitä?

• Anonyymi00045

No mutta se on moikka. Heissulivei sullekkin vaan.

• Anonyymi00046

Evani kanssa on omena puraistu ja siemenet syöty... Lopputulos on tiedossa ja omenapuu vielä pystyssä mutta uusi kasvu kevätauringossa toivottavasti herättää

• Anonyymi00049

Totuus on. En kaipaa salamystiikkaa toisesta, vaikka se toinen tuntuisikin ikäänkuin resonoivan itsessä. Jos jotakin rakastaa, sen mielipiteitä arvostaa ja sen neuvoja kuuntelee.

• Anonyymi00050

Ei miminun tarvitse enempää odotella.
      Jos tässä hetkessä ei ole riittävä, ei sitä ole silloin koskaan. Itse uskon, että hengelliseen lainalaisuuteen toki liittyy jotain, mikä on miehen ja naisen välistä.Tämä voi kuulostaa hölmöltä, ikäänkuin mies on antaja ja nainen ottaja, myös hengellisesti, kuten on myös fyysisesti. Siihen voi liittyä mystiikkaa myös hengellisessä syntymisessä. Naisessa tulee esiin sen miehen antama hengellinen elämä. Nämä sjatuket ovat aika, kukaan ei ole ehkä näitä ennen esittänyt. Kuitenkin, kun se elämä on alkanut, ei sitä enää etsitä.

• Anonyymi00051

Liika etsimiminen, johtaa hulluuteen. Jos ei ole riittävä ja tulee aina vain odottaa, ei ole järkeä jatkaa odottamista, että riittäisi itsenään, kaikkineen nyt tässä.

• Anonyymi00052

Saarnalla ei välttämättä dude pääse sisää

• Anonyymi00060

Mulla oli täysin sama ajatus "yhdessä". En vois muulla tavalla ja jos ei onnistu, niin täytyy miettiä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persujen vaalilupaus oli euron bensa

Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.
      Maailman menoa
      121
      2253
    2. Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin

Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n
      Maailman menoa
      58
      2187
    3. Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin

Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi
      Maataloustuki
      50
      1875
    4. EK: Suomi tarvitsee vuosittain 45 000 maahanmuuttajaa

Senpä takia Riikkakin laulaa sen lauluja kenen leipää syö. Viime vuonnahan Suomeen muutti 50 tuhatta ulkomaalaista. htt
      Maailman menoa
      12
      1436
    5. Topi osti Askon

Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan
      Maailman menoa
      80
      1408
    6. Mitä kirjainta kaipaat?

Pitkästä aikaa tämmöistä. Onko kirjain muuttunut edellisestä. ☺️
      Ikävä
      94
      1387
    7. Kastaa ja upottaa on eri sanat

Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan
      Kaste
      219
      1161
    8. Uskomatonta touhua!

Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki
      Haapavesi
      31
      1160
    9. Oliko se oikeasti epäselvää

sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men
      Ikävä
      63
      1139
    10. Miten hän sinua katsoi?

😊😊😊😊😊😊
      Ikävä
      69
      1010
    Aihe