Pitää vielä jaksaa... sua varten odotella.
Pohdin tässä elämänpuun hedelmää, sitä josta Jumala puhui Genesiksessä. Ikuisen elämän lähde ja ehkä tiedän mitä hän tarkoittaa sillä.
Niinkuin Eeva tarjosi Aatamille hyvän ja pahan tiedon puusta hedelmän, niin minä tarjoan sinulle elämän puusta. Yhdessä siitä maistetaan, kun aika on oikea.
Ikävä sua.
Voi että...
59
572
Vastaukset
- Anonyymi00001
Kunhan se on kypsä, niin siinä molempien suupielet kostuu kun sitä herkkua puraistaan. <3
- Anonyymi00007
Se on aina ollut. Kaikkien silmien edessä kaiken aikaa, mutta harva sen on oivaltanut.
- Anonyymi00010
Anonyymi00007 kirjoitti:
Se on aina ollut. Kaikkien silmien edessä kaiken aikaa, mutta harva sen on oivaltanut.
Odotus tekee hedelmästä makeamman ja mehevämmän joka päivä. <3
- Anonyymi00012
Anonyymi00010 kirjoitti:
Niin, voi sitä päivää kun viimein odotus on ohi. 💞
- Anonyymi00016
Anonyymi00012 kirjoitti:
Niin, voi sitä päivää kun viimein odotus on ohi. 💞
Sanos muuta. <3
- Anonyymi00017
Anonyymi00016 kirjoitti:
Sanos muuta. <3
"Doctorc Phil; I have waiting sauna..." :D
-sivusta - Anonyymi00018
Anonyymi00017 kirjoitti:
-sivustaEt ole sivussa, outoa että jaksat nähdä sitkeästi asian niin vaikka olet keskellä. <3
- Anonyymi00019
Anonyymi00018 kirjoitti:
Et ole sivussa, outoa että jaksat nähdä sitkeästi asian niin vaikka olet keskellä. <3
Mutku mä en oo toi alottaja :D
- Anonyymi00020
Anonyymi00019 kirjoitti:
Kyllä minä sen tiedän. <3
- Anonyymi00021
Anonyymi00019 kirjoitti:
Tämä toimii niin, että purkaa omia tunteitaan, niin että muut saa omaan elämäänsä sen mitä tarvitsevat. Tunteet ovat aitoja, mutta on myös tieto siitä että vastapuoli ei ole se kenestä puhuu. Sinut olen nähnyt. Ja pidän todella paljon siitä millainen olet. Muita en tunnista. Ja minulle on varattu oma puolikkaani tulevaisuudessa. Ja olen uskollinen, vaikka ei tarvitsisi tässä vaiheessa edes olla. <3
- Anonyymi00022
Anonyymi00021 kirjoitti:
Tämä toimii niin, että purkaa omia tunteitaan, niin että muut saa omaan elämäänsä sen mitä tarvitsevat. Tunteet ovat aitoja, mutta on myös tieto siitä että vastapuoli ei ole se kenestä puhuu. Sinut olen nähnyt. Ja pidän todella paljon siitä millainen olet. Muita en tunnista. Ja minulle on varattu oma puolikkaani tulevaisuudessa. Ja olen uskollinen, vaikka ei tarvitsisi tässä vaiheessa edes olla. <3
Onks täl palstal joku salakamera? :D
- Anonyymi00023
Anonyymi00022 kirjoitti:
Tiedän tunteen, palstaharha on voimissaan tänään, alkoi itseäkin hirvittää. Täytyy varmaan yrittää taas pitää taukoa..
(muu) - Anonyymi00024
Anonyymi00022 kirjoitti:
Olen se ääni päässäsi ja tunne sisälläsi silloin kun sinulla on hyvä olla. Tämä ihminen on vaan sellainen kenen silmien kautta haluan toistaiseksi katsoa maailmaa, koska näkee kauneuden kaikessa, eikä hylkää ketään. Pidän tavasta miten hän näkee sinutkin. <3
- Anonyymi00025
Anonyymi00017 kirjoitti:
-sivustaVoisitko A lopettaa toisina esiintymisen ja heidän tunnuksien käytön
- Anonyymi00026
Anonyymi00024 kirjoitti:
Olen se ääni päässäsi ja tunne sisälläsi silloin kun sinulla on hyvä olla. Tämä ihminen on vaan sellainen kenen silmien kautta haluan toistaiseksi katsoa maailmaa, koska näkee kauneuden kaikessa, eikä hylkää ketään. Pidän tavasta miten hän näkee sinutkin. <3
No ny sulta tuli kyl jotain tekoälysoopaa..."ääni päässä'... :D
- Anonyymi00027
Anonyymi00024 kirjoitti:
Kuka tässä nyt katsoo ja ketä? Onko sinulla useampi persoona?
- Anonyymi00033
Anonyymi00025 kirjoitti:
Voisitko A lopettaa toisina esiintymisen ja heidän tunnuksien käytön
A? Muitten tunnuksia? Ihan itteni oon.
- Anonyymi00035
Anonyymi00033 kirjoitti:
A? Muitten tunnuksia? Ihan itteni oon.
Ilmeisesti tohtori Phil on varattu. 🤷♀️
- Anonyymi00053
Viittaatko palstaäijä tällä oraalijuttuihin? Kerro viikareille virikettä niiden tuulisille vinteille
- Anonyymi00054
Anonyymi00010 kirjoitti:
Eiköhän oo ruvennu mätiin jo, heh?
- Anonyymi00055
Anonyymi00017 kirjoitti:
-sivustaPeseydy hyvä lapsi juu.
- Anonyymi00056
Anonyymi00025 kirjoitti:
Voisitko A lopettaa toisina esiintymisen ja heidän tunnuksien käytön
Se on varmaan gubbe sama kun pölli mun kirjastokortin. Kolkkas oikee ns kuolleessa kulmassa
- Anonyymi00057
Anonyymi00024 kirjoitti:
Tämä nyt on mies hyvä kyllä ainakin aivan täyttä haihattelua.
- Anonyymi00058
Anonyymi00027 kirjoitti:
Kuka tässä nyt katsoo ja ketä? Onko sinulla useampi persoona?
Just one evil twinflame
- Anonyymi00002
Voi, kuin Lucifer Lilithille, niinkö?
Onneksi maailma on Lilitullekin kaikin tavoin vapaa.
Ei ole tarvetta odotella, ellei mennyt haluta.- Anonyymi00003
On siellä paratiisissa käärmekin kuvattuna. Olet oikeassa.
- Anonyymi00008
No ei sinne päinkään.
- Anonyymi00004
Mun suuri haave on että vietettäisiin aikaa yhdessä
- Anonyymi00005
Lol
- Anonyymi00009
Se on Herran käsissä nyt ja aina. Toivotaan että Hän on meille armollinen. ❤️
- Anonyymi00059
Anonyymi00009 kirjoitti:
Se on Herran käsissä nyt ja aina. Toivotaan että Hän on meille armollinen. ❤️
Niin minäkin toivon.
- Anonyymi00006
Skillnader.
- Anonyymi00013
Puita oli ainakin kaksi, tiedon puu, ja elämän puu.
"Ihminen on nyt kuin me: hän tietää sekä hyvän että pahan. Ettei hän nyt vain ota elämän puusta hedelmää ja syö ja niin elä ikuisesti!"- Anonyymi00014
Juuri noin asia on.
- Anonyymi00015
Kuka saa ottaa?
- Anonyymi00028
Et ehkä pidä siitä miten asian kerron. Jos itse taistelee pitkän taistelun elämästä ja kuolemasta, niin menisikö se niin, että kaikki muut käy samaan pöytään ja ilmaiseksi.
- Anonyymi00029
Etkö jakaisi omasta aarteestasi rakkaillesi, vaikka vain itse olisit joutunut maksamaan siitä kovan hinnan?
- Anonyymi00030
Anonyymi00029 kirjoitti:
Etkö jakaisi omasta aarteestasi rakkaillesi, vaikka vain itse olisit joutunut maksamaan siitä kovan hinnan?
En tunne näitä ihmisiä täällä.
- Anonyymi00031
Anonyymi00030 kirjoitti:
En tunne näitä ihmisiä täällä.
No et tuolla asenteella.
- Anonyymi00032
Anonyymi00031 kirjoitti:
No et tuolla asenteella.
Olisi inhottava ajatus, että kuka tahansa janoaisi. Vaikka olen itse tehnyt jotain sellaista. En pitäisi siitä, jos joku minulle tekisi niin, se olisi pelottavaa ja ahdistavaa.
- Anonyymi00034
En myöskään pitäisi siitä, että hän jakaisi aarteitaan muille kuin minulle. Ehkä sen pitäisi olla myös toisinkin päin.
- Anonyymi00036
Anonyymi00032 kirjoitti:
Olisi inhottava ajatus, että kuka tahansa janoaisi. Vaikka olen itse tehnyt jotain sellaista. En pitäisi siitä, jos joku minulle tekisi niin, se olisi pelottavaa ja ahdistavaa.
Tekisi sinulle mitä? Antaisi jotain omaansa?
- Anonyymi00037
Anonyymi00032 kirjoitti:
Sähän oot koko nettimailman imukuppi, kuukuppi, lipputangon nuppi, veneen tuppi, lentävä lautanen ja vtun banaanikärpänen, josta ei näköjään kukaan pääse eroon, vaikka kuinka yrittää, stanan vatipää molottaja! -Käki-Kansas
- Anonyymi00038
Anonyymi00036 kirjoitti:
Tekisi sinulle mitä? Antaisi jotain omaansa?
Ei se toki kenenkään omaa ole. En vain ymmärrä logiikkaa, että kävelet läpi helvetin tulien ja muille kaikille se on ilmaista.
- Anonyymi00039
Anonyymi00037 kirjoitti:
Sähän oot koko nettimailman imukuppi, kuukuppi, lipputangon nuppi, veneen tuppi, lentävä lautanen ja vtun banaanikärpänen, josta ei näköjään kukaan pääse eroon, vaikka kuinka yrittää, stanan vatipää molottaja! -Käki-Kansas
Kiitos sanoistasi sinulle.
- Anonyymi00040
Ai että semmonen peitetarina tällä kertaa? Eihän suaxenää kukaan usko missään, ikinä eikä koskaan. Onneks! -sivu
- Anonyymi00041
Anonyymi00040 kirjoitti:
Ai että semmonen peitetarina tällä kertaa? Eihän suaxenää kukaan usko missään, ikinä eikä koskaan. Onneks! -sivu
En ymmärrä mitä kirjoitat.
- Anonyymi00042
Nyt en ymmärrä, haluat siis että syömme elämän puusta ja tiedämme hyvän ja pahan ja elämme näin synnissä ikuisesti?🥴
- Anonyymi00043
Ilmeisesti se kannattaa, väittävät tuolla ylempänä niitä hedelmiä makean makuiseksi ja mehukkaiksi, tiedä sitten...
- Anonyymi00044
Koska ihminen sai tietää kuten Jumala hyvän ja pahan. Jumala karkoitti ihmisen, ettei se söisi elämän puusta ja pääsisi takaisin paratiisiin. Ihmistä ei alun alkaen kielletty syömästä elämän puusta.
- Anonyymi00047
Anonyymi00044 kirjoitti:
Koska ihminen sai tietää kuten Jumala hyvän ja pahan. Jumala karkoitti ihmisen, ettei se söisi elämän puusta ja pääsisi takaisin paratiisiin. Ihmistä ei alun alkaen kielletty syömästä elämän puusta.
Juuri noin. Olen ehkä, kiitos kaikkivaltiaan käsittänyt missä elämän puu löytyy. Löydän sinne, mutta en haluaisi löytää sitä yksin. Siksi tämä aloitus. Odotan naistani.
- Anonyymi00048
Anonyymi00047 kirjoitti:
Juuri noin. Olen ehkä, kiitos kaikkivaltiaan käsittänyt missä elämän puu löytyy. Löydän sinne, mutta en haluaisi löytää sitä yksin. Siksi tämä aloitus. Odotan naistani.
Ajattelen niin, että elämä on tässä ja nyt. En tunne kaipaavani enempää löytämistä.
Eikö sinulle Jeesus riitä?
- Anonyymi00045
No mutta se on moikka. Heissulivei sullekkin vaan.
- Anonyymi00046
Evani kanssa on omena puraistu ja siemenet syöty... Lopputulos on tiedossa ja omenapuu vielä pystyssä mutta uusi kasvu kevätauringossa toivottavasti herättää
- Anonyymi00049
Totuus on. En kaipaa salamystiikkaa toisesta, vaikka se toinen tuntuisikin ikäänkuin resonoivan itsessä. Jos jotakin rakastaa, sen mielipiteitä arvostaa ja sen neuvoja kuuntelee.
- Anonyymi00050
Ei miminun tarvitse enempää odotella.
Jos tässä hetkessä ei ole riittävä, ei sitä ole silloin koskaan. Itse uskon, että hengelliseen lainalaisuuteen toki liittyy jotain, mikä on miehen ja naisen välistä.Tämä voi kuulostaa hölmöltä, ikäänkuin mies on antaja ja nainen ottaja, myös hengellisesti, kuten on myös fyysisesti. Siihen voi liittyä mystiikkaa myös hengellisessä syntymisessä. Naisessa tulee esiin sen miehen antama hengellinen elämä. Nämä sjatuket ovat aika, kukaan ei ole ehkä näitä ennen esittänyt. Kuitenkin, kun se elämä on alkanut, ei sitä enää etsitä. - Anonyymi00051
Liika etsimiminen, johtaa hulluuteen. Jos ei ole riittävä ja tulee aina vain odottaa, ei ole järkeä jatkaa odottamista, että riittäisi itsenään, kaikkineen nyt tässä.
- Anonyymi00052
Saarnalla ei välttämättä dude pääse sisää
- Anonyymi00060
Mulla oli täysin sama ajatus "yhdessä". En vois muulla tavalla ja jos ei onnistu, niin täytyy miettiä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen vaalilupaus oli euron bensa
Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.1212253Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin
Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n582187Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin
Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi501875EK: Suomi tarvitsee vuosittain 45 000 maahanmuuttajaa
Senpä takia Riikkakin laulaa sen lauluja kenen leipää syö. Viime vuonnahan Suomeen muutti 50 tuhatta ulkomaalaista. htt121436Topi osti Askon
Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan801408- 941387
Kastaa ja upottaa on eri sanat
Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan2191161Uskomatonta touhua!
Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki311160Oliko se oikeasti epäselvää
sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men631139- 691010