Paine pannussa kasvaa.
Viljelijät puuhaavat traktorimarssia Eduskuntatalolle
20
222
Vastaukset
- Anonyymi00001
9.4. pannahan asiat kuntohon.
- Anonyymi00002
Viljelijöiden ay-pomo näreissään lakkomarssista:
"viljelijät saisivat keskittyä traktoreidensa keväthuoltoon kylvöjä varten". - Anonyymi00003
Mikä on traktoreilla pöristellessä, kun veronmaksaja kustantaa löpöt.
- Anonyymi00004
MTK:n johtokunta kokoontui keskiviikkona. Se vaatii hallitukselta nopeita toimia, jotta sato saadaan turvattua.
- Anonyymi00009
Nopeat toimet tuntuvat niin kovin hitailta,kun ei 30 v vuoteen ole mitkään niistä toteutuneet
- Anonyymi00005
"viljelijät saisivat keskittyä traktoreidensa keväthuoltoon kylvöjä varten".
- Anonyymi00006
Käyrään hakemassa rahhaa.
- Anonyymi00007
Kädet syvemmälle toisten taskuihin - sopisi traktorimarssin iskulauseeksi
- Anonyymi00008
Ilmeisesti taskuissasi on mitä ottaa, kun sitä noin pelkäät. Maalaisilla ei ole, ja koska ruoantuotanto on tärkeää, kustannusten kattamiseen on kehitetty tukijärjestelmä. Haukut väärää puuta, jos koet henkilökohtaista uhkaa maanviljelijöiden toimista elääkseen.
- Anonyymi00010
Anonyymi00008 kirjoitti:
Ilmeisesti taskuissasi on mitä ottaa, kun sitä noin pelkäät. Maalaisilla ei ole, ja koska ruoantuotanto on tärkeää, kustannusten kattamiseen on kehitetty tukijärjestelmä. Haukut väärää puuta, jos koet henkilökohtaista uhkaa maanviljelijöiden toimista elääkseen.
Huoimatta MTK:läisten riettaasta kuppauksesta, niin osalla suomalaisia on vielä jonkin verran ostovoimaa jäljellä. Yritetään säilyttää edes se vähän mitä on.
- Anonyymi00011
Raha kyllä kelpoo.
- Anonyymi00012
Nyt tuloo asioihin muutos.
- Anonyymi00014
antakkee rahhoo,
satamilijuuno iltalypsy rahhoo,
ku rumppi ja rotanhaju sotivat...
- Anonyymi00013
Traktorimarssilla isolle kirkolle hamerahoja hakemaan :-)
- Anonyymi00015
Paine kasvaa lietelantalassa💩💦
- Anonyymi00017
Kaupalla on liian suuri valta-asema. Kakku pitäisi jakaa tasapuolisemmin.
- Anonyymi00018
Pitäisikö maataloustukikakkukin jakaa kolmeen osaan, viljelijälle, teollisuudelle ja kaupalle?
- Anonyymi00019
Anonyymi00018 kirjoitti:
Pitäisikö maataloustukikakkukin jakaa kolmeen osaan, viljelijälle, teollisuudelle ja kaupalle?
Niinhän se jakautuukin, jakoautomaatti, löyysät pois.
- Anonyymi00020
Anonyymi00019 kirjoitti:
Niinhän se jakautuukin, jakoautomaatti, löyysät pois.
jaa-a, ei ole kyllä julkista tietoa että maataloustukia maksettaisiin teollisuudella ja kaupalle..
mutta sinulla on nähtävästi "parempaa" mutu-tietoa?
- Anonyymi00021
Hesassa pelätään isoja traktoreita.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1542079Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3081769- 931577
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois801241Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001220- 671160
- 251081
- 481017
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl73976Maalaisliiton nuorilta paljon puhuva idea
Taas vongataan lisää tukea... kehdosta hautaan! Maalaisliiton nuoret aka Keskustanuoret haluaa Suomeen valtiollisen dei23967