Yksi äijä saa noita haukkumis/uhkailu viestejä täällä kirjoittaa ilman että niihin puututaan millään tavoin. Eivät edes poistu vaikka tekee ilmoituksia laittomasta ja väkivaltaisesta sisällöstä! Yhdessä viestissä sanoi että aikoo tappaa naisen tämän syntymäpäivänään. Tein tästä viestistä monta ilmoitusta niii ei ylläpito nähnyt siinä viestissä mitään väärää 😠🙄
Todella kummallista että tuo
87
633
Vastaukset
- Anonyymi00001
Löytä'isitkö sen viestin, missä uhkaa tappaa. Laittaisitko sen osoitteen tähän. Kiitos
- Anonyymi00005
En mä varmaan enää sitä löydä. Siitä on jo useampia viikkoja aikaa ku sen luin
- Anonyymi00022
Anonyymi00005 kirjoitti:
Millä tavalla sinä palstasetä uhkasit tappaa tämän naisen- esim räjäyttämällä hänet? TNT
- Anonyymi00079
Anonyymi00005 kirjoitti:
jos ei enää löydy palstalta niin eiköhän ole poistettu
- Anonyymi00084
Anonyymi00022 kirjoitti:
Millä tavalla sinä palstasetä uhkasit tappaa tämän naisen- esim räjäyttämällä hänet? TNT
Olet niin harhoissasi.
- Anonyymi00002
Täällä on välillä aika outoa ryönää. Joku uhkailee ajavansa jonkun naisen yli, useammassa ketjussa, ja taannoin joku uhkaili kidnappaavansa naisen tämän nimipäivänä.
Ei ne ehkä ole vakavasti otettavia uhkauksia, mutta silti ne ovat sopimatonta, väkivaltaista sisältöä.- Anonyymi00003
Mä olen melko varma että tiedän tämän henkilön joka näitä kirjoittelee ja tiedän myös että hän ei ole vaaraton. On omakohtaista kokemusta ja uskon että hän oikeasti pystyy mihin tahansa julmaan tekoon
- Anonyymi00004
Tuota "ajan naisen yli" ja "tuhoan tuon naisen" on jatkunut jo pitkän aikaa. Ainakin vuoden, ellei kauemminkin aina vähän väliä niitä juttuja ilmestyy
- Anonyymi00006
Anonyymi00004 kirjoitti:
Tuota "ajan naisen yli" ja "tuhoan tuon naisen" on jatkunut jo pitkän aikaa. Ainakin vuoden, ellei kauemminkin aina vähän väliä niitä juttuja ilmestyy
Ainoa hyvä puoli noissa on se, että ovat niin tunnisteettomia -> kenenkään ei tarvitsisi ottaa niistä itseensä. Siis, sillehän ei voi mitään, jos joku kaheli ajaa jossain tuolla päälle, mutta ainakaan täällä ei kannata notkua seurailemassa ja arvailemassa, että mikä ikävä viesti on itselle tarkoitettu.
- Anonyymi00007
Anonyymi00004 kirjoitti:
Hän voi tarkoittaa yhtä hyvin miestä. Sopisi hyvin hänen sumeaan ajatteluun.
- Anonyymi00008
Anonyymi00006 kirjoitti:
Ainoa hyvä puoli noissa on se, että ovat niin tunnisteettomia -> kenenkään ei tarvitsisi ottaa niistä itseensä. Siis, sillehän ei voi mitään, jos joku kaheli ajaa jossain tuolla päälle, mutta ainakaan täällä ei kannata notkua seurailemassa ja arvailemassa, että mikä ikävä viesti on itselle tarkoitettu.
Mua vainotaan myös henk. koht irl ja tätä jatkunut jo vuosikaudet, joten ihan ymmärrettävästi pelkään että nää jutut liittyy samaan keissiin. Tää ei oo mikään pikkujuttu todellakaan. Ne hullut pääsee mun asuntoon ja tekee jos mitä, ja tää on ihan jokapäiväistä hommaa
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Mua vainotaan myös henk. koht irl ja tätä jatkunut jo vuosikaudet, joten ihan ymmärrettävästi pelkään että nää jutut liittyy samaan keissiin. Tää ei oo mikään pikkujuttu todellakaan. Ne hullut pääsee mun asuntoon ja tekee jos mitä, ja tää on ihan jokapäiväistä hommaa
Oletko ajatellut irtiottoa, sekä kotinurkilta että palstalta? Onhan sinullakin oikeus saada elää rauhassa, tarvitsematta jännittää ja pelätä.
- Anonyymi00010
Anonyymi00008 kirjoitti:
Se nyt on varmaan kaikkien tiedossa et täällä on oikeasti irl väkivaltaisia miehiä.
- Anonyymi00011
Anonyymi00008 kirjoitti:
Plus se että ne on oikeastaan jo olleet lähellä toteuttaa suunnitelmansa. Yksi yö estivät hetken ajaksi hengitykseni kulun eli meinasivat tukehduttaa hengiltä. Juuri sen viikonlopun jälkeen ku olin puhunut heistä totuuksia ihmisille.
- Anonyymi00012
Anonyymi00010 kirjoitti:
Se nyt on varmaan kaikkien tiedossa et täällä on oikeasti irl väkivaltaisia miehiä.
Koski sitten ketä hyvänsä niin on todella väärin että saa täällä mellastaa ja uhkailla. Tosin sekin tietysti parempi ku jos ei saisi kirjoittaa niin menisikö sitten helpommin toteuttamaan aikeensa
- Anonyymi00013
Anonyymi00011 kirjoitti:
Plus se että ne on oikeastaan jo olleet lähellä toteuttaa suunnitelmansa. Yksi yö estivät hetken ajaksi hengitykseni kulun eli meinasivat tukehduttaa hengiltä. Juuri sen viikonlopun jälkeen ku olin puhunut heistä totuuksia ihmisille.
Kaverinsa joka oli mukana esti silloin tilanteen jatkumisen loppuun saakka. Toinen olisi halunnut jatkaa....
- Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Kaverinsa joka oli mukana esti silloin tilanteen jatkumisen loppuun saakka. Toinen olisi halunnut jatkaa....
Kaikesta tähän astisesta mitä ovat tehneet joutaisivat jo istua linnassa
- Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
Turvakotiin? Eihän sun kotiin noin vain voi kukaan tulla??
- Anonyymi00023
Anonyymi00003 kirjoitti:
Mä olen melko varma että tiedän tämän henkilön joka näitä kirjoittelee ja tiedän myös että hän ei ole vaaraton. On omakohtaista kokemusta ja uskon että hän oikeasti pystyy mihin tahansa julmaan tekoon
Heitäppä palstaäijä jo voltti tätä voimakasta alter egoa peilatessa, julmä mies🥱
- Anonyymi00024
Anonyymi00004 kirjoitti:
Minusta tuntuu ettei sillä oo autoakaan enivei niin sou vat🥱
- Anonyymi00026
Anonyymi00007 kirjoitti:
Hän voi tarkoittaa yhtä hyvin miestä. Sopisi hyvin hänen sumeaan ajatteluun.
Sulla ollu tällänen suden hetki aamuyöllä
- Anonyymi00027
Anonyymi00008 kirjoitti:
Sama täällä eivät edes siivoo tai nikkaroi
- Anonyymi00028
Anonyymi00009 kirjoitti:
Oletko ajatellut irtiottoa, sekä kotinurkilta että palstalta? Onhan sinullakin oikeus saada elää rauhassa, tarvitsematta jännittää ja pelätä.
Lueks tyyppi näitä kommenttejas koskaan aamulla ns uudessa valossa? Etpä tietenkä
- Anonyymi00030
Anonyymi00013 kirjoitti:
Jaa kävikö jo viereistä ovea ronklaamassa
- Anonyymi00031
Anonyymi00011 kirjoitti:
Tässä nyt taitaa kuitenkin olla kyse palstasetä siitä, että elät itse tätä vainottujen ihmisten fantasiaa sieltä uhrien näkökulmasta, koska et saa validiteettia asialle muuten. Sen takia olet keksinyt sen originelli hahmonkin, juuri tuolla nimellä sitä itse välillä mainostat, fiksummat varmasti tajuavat tuonkin pointin...
Ymmärrettävästi yrität nyt sohia vähän sinne sun tänne kun aika alkaa käymään vähiin, mitäköhän muuta odotit kun päätit ottaa muiden lapsia mukaan tähän ehkä sairaimpaan sekoilun mitä tässä maassa vähään aikaan nähty. Parempi että elät siellä bunkkerissasi siinä luulossa että kaikki on hyvin.
Btw kannattanee käydä vaikka siellä maksullisista jo peräkamarinjammu, pääset poikuudestasi ennen kun alkaa rätinä. - Anonyymi00032
Anonyymi00024 kirjoitti:
Minusta tuntuu ettei sillä oo autoakaan enivei niin sou vat🥱
Ei tainnu olla Ilpollakaan? Oliko ees avaintakaa?
-sivusta - Anonyymi00033
Anonyymi00010 kirjoitti:
Joo onhan täällä joka sortin maanista fantastikkoa joojoomiestä ym juu. T naiselta
- Anonyymi00034
Anonyymi00014 kirjoitti:
Siinä ois kyllä dinaarinumero joo hoh hoo
- Anonyymi00037
Anonyymi00003 kirjoitti:
Joskus se seinä nousee yllätyksenä vastaan tuommoselle itseriittoiselle.
- Anonyymi00038
Anonyymi00034 kirjoitti:
Siinä ois kyllä dinaarinumero joo hoh hoo
Ariki kuittaa kuulemma mielellään. Siis jos pystyis. ;)
"Kaikki tiet vievät Kotkaan".
-sivusta - Anonyymi00039
Anonyymi00003 kirjoitti:
Yhden vain? 😏
- Anonyymi00040
Anonyymi00009 kirjoitti:
Netti kiusaajia ei pääse pakoon mutta teho kiusaamisesta jää nolliin, muuttamalla pois. Uusille ystäville kannattaa heti kertoa mitä on kokenut ja MISSÄ.
- Anonyymi00042
Anonyymi00004 kirjoitti:
TUHOAN SINUT! Lausahdus tulee kohta 3 v. eläneeksi.
- Anonyymi00043
Anonyymi00013 kirjoitti:
Eli yhtä syyllinen on kaverinsa. Miksei mene ilmiantaa tätä?
- Anonyymi00045
Anonyymi00042 kirjoitti:
Niin ja oli vanhemman naisen kommentti.
- Anonyymi00047
Anonyymi00045 kirjoitti:
No eipä ollut koko palstalla.
- Anonyymi00048
Anonyymi00042 kirjoitti:
"Kahen patterin praktiikalla". Kenen tahdistimessa? -sivu
-Rytmi10 - Anonyymi00051
Anonyymi00031 kirjoitti:
Tässä nyt taitaa kuitenkin olla kyse palstasetä siitä, että elät itse tätä vainottujen ihmisten fantasiaa sieltä uhrien näkökulmasta, koska et saa validiteettia asialle muuten. Sen takia olet keksinyt sen originelli hahmonkin, juuri tuolla nimellä sitä itse välillä mainostat, fiksummat varmasti tajuavat tuonkin pointin...
Ymmärrettävästi yrität nyt sohia vähän sinne sun tänne kun aika alkaa käymään vähiin, mitäköhän muuta odotit kun päätit ottaa muiden lapsia mukaan tähän ehkä sairaimpaan sekoilun mitä tässä maassa vähään aikaan nähty. Parempi että elät siellä bunkkerissasi siinä luulossa että kaikki on hyvin.
Btw kannattanee käydä vaikka siellä maksullisista jo peräkamarinjammu, pääset poikuudestasi ennen kun alkaa rätinä.Jotain stimulaatiota tämä psyykkisesti pystyyn lahonnu äijä selvästi hakee. TT
- Anonyymi00052
Anonyymi00032 kirjoitti:
Ei tainnu olla Ilpollakaan? Oliko ees avaintakaa?
-sivustaNyt en tiiä sanoa mitään, parempi ku ei just sulle heitä mitään läpällä ku oot niin f ed up
- Anonyymi00053
Anonyymi00038 kirjoitti:
Ariki kuittaa kuulemma mielellään. Siis jos pystyis. ;)
"Kaikki tiet vievät Kotkaan".
-sivustaJos pystyis mutta ei pysty? Kiintoisa tarina oliko muita nimiä millä täällä droppailla? Hih
- Anonyymi00054
Anonyymi00039 kirjoitti:
Yhden vain? 😏
Koetko pieni pallero niin, että teitä on monta ja te olette legioona? T naiselta
- Anonyymi00055
Anonyymi00042 kirjoitti:
Joo joka kerta yhtä riemua pursuava kevätpörriäinen
- Anonyymi00056
Anonyymi00045 kirjoitti:
Oh- so that way around?
- Anonyymi00057
Anonyymi00048 kirjoitti:
"Kahen patterin praktiikalla". Kenen tahdistimessa? -sivu
-Rytmi10Oisko vaikka sun munakello?
- Anonyymi00058
Anonyymi00056 kirjoitti:
Oh- so that way around?
Summoned this shit again you just can’t raise homeboy
- Anonyymi00059
Anonyymi00051 kirjoitti:
Jotain stimulaatiota tämä psyykkisesti pystyyn lahonnu äijä selvästi hakee. TT
Juu eikä ole ainut.. Jotkut SEKOPÄÄT esittävät melko köykäsesti jonkinsortin pelastavia ritareita kun samaan aikaan truuttaavat itse tänne pskaa. Yrittäen saada naisen jotenkin alisteiseen asemaan että voivat kuviteltu sädekehä päänsä päällä saada jonkinlaista kunniaa.
No ei voi yrityksen puutteesta syyttää, tyhmyydestä kyllä... - Anonyymi00063
Anonyymi00057 kirjoitti:
Oisko vaikka sun munakello?
Ei ku sun Braun ja Pehmonalle. Kuulemma.
-sallikaasenkinnauraa - Anonyymi00065
Anonyymi00045 kirjoitti:
En ole Pertin kanssa ikinä ollut kuin ystävä.Hän kertoi muuten sinusta.Onhan siitäkin jo 10v.Kun ollaan oltu puheissa.Sinusta puhuttiin.
- Anonyymi00068
Anonyymi00011 kirjoitti:
Anteeksi mutt nyt...
🤣🤣🤣🤭 - Anonyymi00070
Anonyymi00039 kirjoitti:
Yhden vain? 😏
Kaksi ainakin, toinen hieman vaarattomampi mutta sairaita ja rikollisia kumpikin. Toisella ainoastaan raja menee siinä ettei ala tappamaaan muuten voi tehdä mitä vain. Että sen verran vaarattomampi tuo toinen
- Anonyymi00071
Anonyymi00042 kirjoitti:
Tätä mun kiusaa ja vainoa onkin jo jatkunut yli kymmenen vuotta!!
- Anonyymi00072
Anonyymi00043 kirjoitti:
Eli yhtä syyllinen on kaverinsa. Miksei mene ilmiantaa tätä?
Hän on rikos toverinsa mutta tämän toisen raja menee siinä ettei ala tappamaan. Pelkää varmaan että siitä jo jäisi kiinni ja joutuisi loppu elämmäkseen linnaa. Toinen ei usko edes että voisi koskaan jäädä kiinni tai sitten ei ees välitä vaikka jäisi.
Ehdottomasti oli pitänyt mennä ilmiantamaan jo aikoja sitten - Anonyymi00073
Anonyymi00072 kirjoitti:
Hän on rikos toverinsa mutta tämän toisen raja menee siinä ettei ala tappamaan. Pelkää varmaan että siitä jo jäisi kiinni ja joutuisi loppu elämmäkseen linnaa. Toinen ei usko edes että voisi koskaan jäädä kiinni tai sitten ei ees välitä vaikka jäisi.
Ehdottomasti oli pitänyt mennä ilmiantamaan jo aikoja sittenJa nyt kun moni ihmettelee miten en herää kun ne tulevat niin se johtuu siitä että tainnuttavat aineet on laitettu ensin ruokiini. Tosin kuulen heidän puheensa ja samaan aikaan tunsin sen hengityskatkoksen eli ei voinut olla sattumaa
- Anonyymi00082
Anonyymi00015 kirjoitti:
Niinhän sitä äkkiseltään luulis ja kuvittelisi. Ymmärrän että vaikea todeksi uskoa jos ei ole itse kokenut
- Anonyymi00083
Anonyymi00015 kirjoitti:
Gubbe tulee kavereinensa!
- Anonyymi00085
Anonyymi00010 kirjoitti:
Kannattaa mennä turvakotiin, jos on turvatonta ja pelottaa.
- Anonyymi00088
Anonyymi00004 kirjoitti:
Onko niissä mitään tarkempaa naisesta esim. Kirjain tms. Täällä anonyymipalstalla tietty hilluu monenlaista mielenterveyshörhöä mut saattavat olla oikeesti vaarallisia ja kyllä mun mielestä suomi24:lla pitäis sen verran vastuuta olla että pistävät viestiä eteenpäin virkavallalle ainakin jos sama tyyppi niitä tänne aina laittelee.
- Anonyymi00089
Anonyymi00004 kirjoitti:
On niitä ollu jo pidempään.
- Anonyymi00016
Miksi te ette tee nettivihjettä poliisille jos te näette näitä??
Ainakin sen tulisi tarkastettua. Turha sitä on täällä miettiä kun ei se asia siitä selviä ja moderaattoreilta puuttuu ilmeisesti luetun ymmärtäminen yleensäkin!!
Viekää siis asia eteenpäin aina kun näette tällaista tekstiä.
Otatte kuvakaappauksen tekstistä ja sivun ylälaidasta kopioitte linkin ja liitätte sen myös siihen nettivihjeeseen, silloin viranomainen pääsee näkemään ja tutkimaan tekstiä ja lähettäjää.
Ihan sama mistä osoitteesta se tulee, kyllä poliisit aina löytävät nämä yksilöt.
Poliisi.fi sivulta löytyy nettivihjekin.- Anonyymi00080
Eipä se ihan noin mene.
Poliisi ei tutki ja tongi mitään ilman syyttäjän lupaa. Se, että kaikki jutut etenisi syyttäjälle, ei toivoakaan
Toinen seikka on se, että Eipä edes viranomainen pääse kaikkien jäljelle jos yhteys on salattu sipuliselaimen kautta ja verhottu vpn:llä - Anonyymi00081
Esimerkiksi operaattori ei luovuta poliisille kenestäkään tietoja, ellei poliisilla ole syyttäjän lupa
- Anonyymi00017
Johonkin oli ilmeisesti poliisi ottanutkin jo yhteyttä kertomansa mukaan.
Kai poliiseilla on aikamoinen työmaa netissäkin.- Anonyymi00018
Ilmotin kerran nettipoliisille. Vastaus oli "En osaa sanoa". -sivu
- Anonyymi00020
Anonyymi00018 kirjoitti:
Ilmotin kerran nettipoliisille. Vastaus oli "En osaa sanoa". -sivu
Just. Tuo on pahinta mitä toivoo ammattilaisen suusta kuulevan. Toivottavasti jatkoi, että "otan asiasta selvää".
- Anonyymi00021
Anonyymi00020 kirjoitti:
Just. Tuo on pahinta mitä toivoo ammattilaisen suusta kuulevan. Toivottavasti jatkoi, että "otan asiasta selvää".
Ei jatkanu. Case lässähti sen osalta siihen.
- Anonyymi00044
Anonyymi00021 kirjoitti:
Ei jatkanu. Case lässähti sen osalta siihen.
Eipä kylläkään kaikki tapaukset lässähdä. Ei todellakaan.
- Anonyymi00049
Anonyymi00044 kirjoitti:
Eipä kylläkään kaikki tapaukset lässähdä. Ei todellakaan.
Juu, ainahan sitä voi lähtee vaikka kahville. Kuulemma.
-6pakettiaCostaRicaa - Anonyymi00074
Niin oli mutta nämä narsistit ja psykopaatit ovat aika hyviä puhumaan ja puhdistamaan selustansa pienen puhelun aikana
- Anonyymi00019
Vaikka olet palstaäijä äärimmäisen sairas pieni ukkeli, olet myös äärimmäisen thymä. Uskallat olla tällainen tekopyhä sosiopaattisia piirteitä omaava ja uhoava kyöpeli vain netissä, ja se on vähän huono juttu se.
Varsinkin jos olet asettunut sellaisia ihmisiä vastaan jotka ei pelkää toteuttaa itseään myös irl.. Joten ta taa ja näkemisiin 😁- Anonyymi00025
Ai. Ajelet taas jonkun pankkikortin perässä ympäri veteläistä Suomea?
-sivusta - Anonyymi00036
Anonyymi00025 kirjoitti:
Ai. Ajelet taas jonkun pankkikortin perässä ympäri veteläistä Suomea?
-sivustaTurhaan sinä Quasimodo viljelet näitä muilta opittuja maneereja joita olet minitatti velttona opiskellut. Olet elämässäsi epäonnistunut täysluuseri joka on saanut naissukupuolelta pataan koko elämänsä, ja tulee saamaan.
- Anonyymi00050
Anonyymi00036 kirjoitti:
Turhaan sinä Quasimodo viljelet näitä muilta opittuja maneereja joita olet minitatti velttona opiskellut. Olet elämässäsi epäonnistunut täysluuseri joka on saanut naissukupuolelta pataan koko elämänsä, ja tulee saamaan.
"Niskassa on aina tilaa". -Salipääliköt
- Anonyymi00035
Me ollaan kumpikin haittaohjelman tekemässä keskustelussa niin utopistista toimintaa on.
Kaikki mitä puhun koe mielessä kotonani tulee tänne. Eilen puhuin D vitamiineista ja sen saannin tärkeydestä ja suunnittelin ääneen miten aijon sitä saada. Jokainen nukkuminen, herääminen on täällä. Eräät ääneen sanomani henkilöt (koe) mielessä ilmestyy kuin tyhjästä ihan mihin ilon aikaan tahansa tuolla ulkona ne joita nimeän vastenmielisiksi. Ne ketä olen nimennyt, harvat he eivät näy. Yksi heistä kuuluu kiusaamisporukkaan. - Anonyymi00041
Nämä kiusaajat on h*oran koiria. Kuuluvat kaikki "" lahkoon".
- Anonyymi00046
Wufwuf rotta 😁
- Anonyymi00066
Anonyymi00046 kirjoitti:
Wufwuf rotta 😁
Mahtaa olla nävös ,rotan ja koiran sekoitus.
- Anonyymi00067
Anonyymi00066 kirjoitti:
Mahtaa olla nävös ,rotan ja koiran sekoitus.
Kuuleman mukaan tää palstasetä muistuttaa romuransua. Kivoja kuvia sulla! sivusta
- Anonyymi00060
Eiköhän niihin poliisi puutu jos on tarvetta olekko nää kuullu nettipoliisista heitä auttaa jopa jotkut yksityiset henkilötkin eritoten niiden pedofiilien poistoon/poistossa miksi on syytä katsoa tarkkaan mitä alle kahdeksantoista vuotiaan kanssa kirjottelee mitä seurannu ni monesti niistäkin voi saada tuomion pedofiliasta varhaisessa vaiheessa puuttumista nähtäväksi silti jää aina onko riittävän varhaisessa keski-ikäisten kohdalla luultavasti ei ovat kerenneet sitä jo niin monta vuotta suunnitella elleivät jopa toteuttaakin jo jokusen kerran syy miksi mä olen tarkka etten sekaannu alle kahdeksantoista vuotiaaseen ette uskokkaan kuinka moni tyttö saanu riesakseen sen mustasukkaisen äidin ylisuojelua lapsesta taas en ole koskaan pitäny liioiteltuna jos jo suojaiänkin ylittänyt tyttö tapailee miestä jonka aikeena ei ole muuta kuin hyväksikäyttää toisen hyväuskoisuutta saadakseen p illua poikien tunteillakaannei ole syytä leikkiä elleivät itse leiki tytön tunteilla vanhempaa naista taas useimmat pojat kivittää siksi että luulevat tämän pystyvän jotain seksissä opettamaan se on sama opettelu joka naisen kanssa ovat nääs yksilöitä hekin ensin pitää rakentaa luottamus mikä menee metsään jo heti kun kerran petät luottamuksen pettämällä lupauksen hyvä ottaa selvää mitä toinen pitää lupauksena
- Anonyymi00061
mistä tiedät että on mies?
- Anonyymi00062
Sitähän sinä kromosomien mukaan olet. Juuri sinä joka itse näitä aloituksia väsäilet kun sivupersoonapsykoosi ottaa vallan. Halusi mässäillä näillä aiheilla on melko läpinäkyvää...
Toki et ole ainut. Voisin diagnosoida myös sellaisen arkkityypin joka nössöilevässä epävarmuuden ristiaallokossa haukkuu naisia samalla kun esittää jotain vtun pyhää henkeä irl. Byhyy... Parempaa onnea ensikerralla. Mitä ei muuten tule. - Anonyymi00064
Anonyymi00062 kirjoitti:
Sitähän sinä kromosomien mukaan olet. Juuri sinä joka itse näitä aloituksia väsäilet kun sivupersoonapsykoosi ottaa vallan. Halusi mässäillä näillä aiheilla on melko läpinäkyvää...
Toki et ole ainut. Voisin diagnosoida myös sellaisen arkkityypin joka nössöilevässä epävarmuuden ristiaallokossa haukkuu naisia samalla kun esittää jotain vtun pyhää henkeä irl. Byhyy... Parempaa onnea ensikerralla. Mitä ei muuten tule."Veikkauskortin IS.tunto suljettu" Maaliverkko venttaa taustalla. Katso liikennemerkistä opasteet. Puutarhatonttu Neuvosta /ille". -TixieLand
- Anonyymi00069
Anonyymi00064 kirjoitti:
"Veikkauskortin IS.tunto suljettu" Maaliverkko venttaa taustalla. Katso liikennemerkistä opasteet. Puutarhatonttu Neuvosta /ille". -TixieLand
Onko olemassa joku sanakirja noille sun ajatelmille?
- Anonyymi00075
Tiedänpähän vain vaikka nyt hän on keksinyt alkaa heitellä mukamas vihjeitä siihen suuntaan että luulisin hänen olevan nainen
- Anonyymi00076
Anonyymi00075 kirjoitti:
Tiedänpähän vain vaikka nyt hän on keksinyt alkaa heitellä mukamas vihjeitä siihen suuntaan että luulisin hänen olevan nainen
Pelkää selvästi että kiinnijääminen on lähellä!!
- Anonyymi00077
Luulen et se nainen eilen laittoi niitä k* si viestejä. Trollaa sit pyytää joltain mieheltä aina anteeksi sen jälkeen. 🙄 Sama kaava toistuu jatkuvasti.
- Anonyymi00078
Hyvät tavat ne turmelee parhaiten. Juhlaperinteisiin kuuluu viettää aikaa läheisten kanssa, syödä hyvin ja antaa lahjoja.
- Anonyymi00086
Suontaustantakanahan toi on ihan arkipäivää. Ei tarvi ratikalla rahvaan seassa körötellä, ku on miljoonia mersumerkkejä saunassa prseen alla. Kuulemma.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen vaalilupaus oli euron bensa
Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.1222263Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin
Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n582197Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin
Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi501875EK: Suomi tarvitsee vuosittain 45 000 maahanmuuttajaa
Senpä takia Riikkakin laulaa sen lauluja kenen leipää syö. Viime vuonnahan Suomeen muutti 50 tuhatta ulkomaalaista. htt311485Topi osti Askon
Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan951437- 941407
Kastaa ja upottaa on eri sanat
Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan2191171Oliko se oikeasti epäselvää
sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men661170Uskomatonta touhua!
Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki311170- 691030