Miksi latuja ei ole hoidettu? Aamulla lähddin hiihtolenkille nii ladut oli paikoin ihan sulat, miksi ei ole lunta työnnetty suliin kohtiin? Meni karvapohjasukset pilalle, korvaako kunta ne nyt? Lisäksi oli muutama koiran ulkoluttaja kävelemässä latupohjaa, eikö niitäkään saa kuriin? Latu ei ole käveliöitä ja koiria varten, ne paskovat sinne. Hoi hoi päättäjät ,,,laittakaa latu kuntoon, on hyväkeli hiihtää. T.kuntoilija
Vastaukset 15
- Anonyymi00001
Hiihtokausi loppui eilen joten nyt pistäkää suksenne varastoon odottamaan seuraavaa hiihtokautta.
Kiitos menneestä toivoo koirat, kävelijät ja muut hölmöläiset 🤫 - Anonyymi00002
Hanki apua pakkomielteeseesi ja anna jo olla.
- Anonyymi00003
Hiihtäminen vaarallista, Käsivarressa taas yksi kadonnut.
- Anonyymi00004
Katosiko akkasi käsivarrestasi?
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Kadonnut on kyllä 71 vuotias mies, etkö seuraa uutisia.
- Anonyymi00006
Anonyymi00004 kirjoitti:
Sinulta taisi kadota käsivarrestasi sateenkaaren ja yksisarvisen siirtokuvat.
- Anonyymi00007
Anonyymi00005 kirjoitti:
Kadonnut on kyllä 71 vuotias mies, etkö seuraa uutisia.
Mieskin voi kykyään olla akka, niitä miehii on sumi täynnä, hame vaa puuttuu.
- Anonyymi00009
Anonyymi00007 kirjoitti:
Saat olla minun puolesta mikä haluat kunhan et tuputa tapojasi muille.
- Anonyymi00011
Anonyymi00007 kirjoitti:
Lataa Vintedin äppi, sieltä varmaan löytyy sulle edullinen hame.
- Anonyymi00008
Hoisin aamulla lähiladun. Käytin koirat kakkaamassa sinne ja väänsin itekkin jöötin. Ei tarvi kiittää. Olkaa hyvät vaan.
- Anonyymi00010
Yksi kakkaa kaks kakkaa se on koirien kakkaa 🤠
- Anonyymi00012
Itse käyn aina latuurille paskalla, hyvä mennä kovaa uraa sivummalle, ei tarvi kadulle vääntää
- Anonyymi00013
Mukava,että keskustelun taso paranee koko ajan?
- Anonyymi00014
Taitaa olla yksi hyyppä joka ittesä kanssa raivoo.
- Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
Taitaa olla yksi hyyppä joka ittesä kanssa raivoo.
Joo, söi sitä ihmisravinnoksi sopivaa vitriinistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri351078- 71848
Nainen, olet ihanin maan päällä
Ei ole toista. Olet ihanteellinen, kaikkien mittapuitteni täyttymys. Sisäinen kauneutesi sinetöi ulkoisen ja juuri se sa40710Koska tulet minulle näkyväksi
Koska astut piilostasi esiin? Miksi pysyttelet niin kaukana? Etkö voisi tulla päättämään tämän ikävöinnin? Saisin vihdoi40686Poliis. Poliisi osoitti aseella Tampereella kun mies avasi oven
Poliisi Poliisi osoitti aseella Tampereella, kun mies avasi siviilipoliisiauton oven Mies kuvasi keskiviikkoiltana bus193547- 43489
- 45470
jumala ei auta hittojakaan..
kuka tahansa voi kirjottaa lapulle mitä vaan ja väittää että jumala olisi sen kirjoittanut... onko yksikään raamatun kir204463Onneksi en ole riippuvainen Kuhmo Oy:stä
Lähinnä naurattaa, kun ylipainoiset, punakat kuljetus ja muutkin yrittäjät yrittävät lohdutella itseään uuden omistajan6437Mikä on mielestäsi keskustelupalstan tarkoitus?
Tuolla toisessa ketjussa kävi ilmi jotain minkä itse koen hieman hassuksi. Nykypäivänä yllättävän moni ilmeisesti kokee,169434