Kerroppa tökis kun oletmonta kertaa väittänyt minun asuvan niissä näkymätömässä kerrostalossa,niin tänäaamuna kerroit vastaniitä rakennettavan. Joten miten olisin voinut asua näkymättömässä ja olemattomassa talossa. Minä odotan vastausta ja varmasti muutkin.
Odotan vastausta Jatkis.
Jamalin valehtelia
8
110
Vastaukset
- Anonyymi00001
Asun alussa rakennetussa kerrostalossa. Nyt rakennetaan lisää. Yamalissa tulee maailman saunapääkaupunki.
Yhteistyöterveisin: Aito ja bemumyönteinen Jatkis Jamalista- Anonyymi00007
Tökis taas toisen nimissä valehtelee kuten aina.
- Anonyymi00002
Miten voit väittää ettei yamalissa ole saunakylää ja kerrostaloja, ethän ole kertomasi mukaan edes käynyt yamalissa? Onko sinulla putlerilta lahjaksi saatu venäläinen kristallipallo? Heitä roskiin, ei ne toimi...
Olet sellainen valehtelija ja salailija että sinun pitäisi pestautua supoon agentiksi.
Ai niin, ei se käykään kun venäjällä tuntevat sinut liian hyvin niiltä ruplanhakumatkoiltasi...- Anonyymi00004
Nyton törkyturpa todella pahalla päällä. Itse ryssi kun paljasti jotta kerrostaloja eiole. Sehän sinun syy. Älä syytä omasta typeryydestäsi. Upppoat vain syvemälle paskapuhuisiisi. Kuitenkin; vitu...aako vitut...o . Kuuntelen.
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Nyton törkyturpa todella pahalla päällä. Itse ryssi kun paljasti jotta kerrostaloja eiole. Sehän sinun syy. Älä syytä omasta typeryydestäsi. Upppoat vain syvemälle paskapuhuisiisi. Kuitenkin; vitu...aako vitut...o . Kuuntelen.
Törkyturpa puhuu totta, voin pitkäaikaisena Jamalin asukkaana sen todistaa.
Kaaleppi Horttanainen-Shemeikka, Jamali - Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Kaaleppi Horttanainen-Shemeikka, JamaliKomppaan täysin Kaaleppia, olemmehan voineet kaikki asioiden oikean tilan omin silmin todeta. Jos joku valehtelee niin se on Jatkis.
Istwan Käpäläinen, rajavartiomestari evp, Jamali - Anonyymi00008
Törkyturpa olet itse käynyt ruplienhakumatkalla Venäjällä. Olethan itse kertonut siitä. väitän jotta ei ole saunakylää sehän on vain sinun korvien välissä. Ja itse kerroit jotta kerrostaloja ei ole. Joten minä olen oikeassa ja sinä valehteva idiootti.
- Anonyymi00009
Anonyymi00005 kirjoitti:
Kaaleppi Horttanainen-Shemeikka, JamaliTökiksellä riittää arvoja ja nimiä. Olet kyllä jo mennyt naurattavuuksiin puolustaakseen munaustasi. Jossa tunnusti jotta kerrostaloja ei ole.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen vaalilupaus oli euron bensa
Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.1682632Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin
Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n952457Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin
Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi772070- 1422009
EK: Suomi tarvitsee vuosittain 45 000 maahanmuuttajaa
Senpä takia Riikkakin laulaa sen lauluja kenen leipää syö. Viime vuonnahan Suomeen muutti 50 tuhatta ulkomaalaista. htt1151868Topi osti Askon
Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan1051587Oliko se oikeasti epäselvää
sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men1241584Uskomatonta touhua!
Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki481524- 811234
Kastaa ja upottaa on eri sanat
Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan2191221