Jamalin valehtelia

Anonyymi-ap

Kerroppa tökis kun oletmonta kertaa väittänyt minun asuvan niissä näkymätömässä kerrostalossa,niin tänäaamuna kerroit vastaniitä rakennettavan. Joten miten olisin voinut asua näkymättömässä ja olemattomassa talossa. Minä odotan vastausta ja varmasti muutkin.
Odotan vastausta Jatkis.

8

156

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Asun alussa rakennetussa kerrostalossa. Nyt rakennetaan lisää. Yamalissa tulee maailman saunapääkaupunki.

Yhteistyöterveisin: Aito ja bemumyönteinen Jatkis Jamalista

• Anonyymi00007

Tökis taas toisen nimissä valehtelee kuten aina.

• Anonyymi00002

Miten voit väittää ettei yamalissa ole saunakylää ja kerrostaloja, ethän ole kertomasi mukaan edes käynyt yamalissa? Onko sinulla putlerilta lahjaksi saatu venäläinen kristallipallo? Heitä roskiin, ei ne toimi...
      Olet sellainen valehtelija ja salailija että sinun pitäisi pestautua supoon agentiksi.
      Ai niin, ei se käykään kun venäjällä tuntevat sinut liian hyvin niiltä ruplanhakumatkoiltasi...

• Anonyymi00004

Nyton törkyturpa todella pahalla päällä. Itse ryssi kun paljasti jotta kerrostaloja eiole. Sehän sinun syy. Älä syytä omasta typeryydestäsi. Upppoat vain syvemälle paskapuhuisiisi. Kuitenkin; vitu...aako vitut...o . Kuuntelen.

• Anonyymi00005
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Nyton törkyturpa todella pahalla päällä. Itse ryssi kun paljasti jotta kerrostaloja eiole. Sehän sinun syy. Älä syytä omasta typeryydestäsi. Upppoat vain syvemälle paskapuhuisiisi. Kuitenkin; vitu...aako vitut...o . Kuuntelen.

Törkyturpa puhuu totta, voin pitkäaikaisena Jamalin asukkaana sen todistaa.

Kaaleppi Horttanainen-Shemeikka, Jamali

• Anonyymi00006
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Komppaan täysin Kaaleppia, olemmehan voineet kaikki asioiden oikean tilan omin silmin todeta. Jos joku valehtelee niin se on Jatkis.

Istwan Käpäläinen, rajavartiomestari evp, Jamali

• Anonyymi00008

Törkyturpa olet itse käynyt ruplienhakumatkalla Venäjällä. Olethan itse kertonut siitä. väitän jotta ei ole saunakylää sehän on vain sinun korvien välissä. Ja itse kerroit jotta kerrostaloja ei ole. Joten minä olen oikeassa ja sinä valehteva idiootti.

• Anonyymi00009
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Tökiksellä riittää arvoja ja nimiä. Olet kyllä jo mennyt naurattavuuksiin puolustaakseen munaustasi. Jossa tunnusti jotta kerrostaloja ei ole.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      408
      3035
    2. SDP pelastaa uppoavan Suomen

2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis
      Maailman menoa
      68
      2362
    3. Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti

Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj
      Maailman menoa
      78
      2009
    4. Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee

Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis
      Maailman menoa
      117
      1727
    5. Mitä haluaisit sanoa hänelle tänään?

Kerro tähän viestisi. 🍭🍡🍦
      Ikävä
      141
      1600
    6. Minkä ikäinen

on kaipaamasi ihminen? Minä vuonna syntynyt?
      Ikävä
      71
      1233
    7. Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma

Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki
      Kaste
      102
      1039
    8. Raiskaukset loppumaan?

Onko kenelläkään tiedossaan tuloksellisia keinoja saada väkisinmakaaminen loppumaan tai edes vähenemään? Lainsäädännön
      Sinkut
      272
      1030
    9. Tsemii Pete ja Linda! Tässä tärkeät kellonajat Euroviisut-viikon ohjelmista tv:ssä!

Euroviisut järjestetään Wienissä Itävallassa 12.-16. toukokuuta. Tsemii Pete ja Linda kisaan! Vetäkää Suomelle voitto Li
      Euroviisut
      12
      1022
    10. 40
      884
    Aihe