Siellä te 1 000 asukkaan kunta järjestätte isoja hiihtokisoja. Ja teette sen vaikka ei ole lunta. Kuuluisa Vuokatti joutuu vieressä luovuttamaan, niin te vaan onnistutte. Ihailen!
Vastaukset 4
- Anonyymi00001
Kiitos vaikka nyt hävettää kun ei talkoissa mukana mutta kun tuet voi mennä jos työllistyy. Paras katsoa sohvalta. https://www.is.fi/maastohiihto/art-2000011886553.html
- Anonyymi00003
Parempi se on työttömän rapsehtia kotona ja juoda kuparia.
- Anonyymi00002
Ompeleeko Martat Ristijärvi kasseja yötä myöten kun loppupään tytöt ja pojat illan palkintojen jaossa eivät saaneet kasseja. Nolon näköistä. Miksi antaa koko riville. Jos palkintojen jaossa ei kasseja riitä niin olisivat antaneet lähtiessä jokaiselle yhden. Nyt saattaa joku saada useamman. Ja tuskin tuota kassia kukaan käyttää arkena, ei edes nuorten vanhemmat. Näky olevan ne ärsyttävät pitkät hihnat. Turha rahan meno.
Suurista kisoista voisi ottaa mallia ja antaa saukko pehmolelu tai saukkomaskotin reppuun roikkumaan. - Anonyymi00004
Oli aikamoinen voiman ponnistus. Hienoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1511251Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1191048Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset215798En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.59771- 64742
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä26729- 136705
- 45641
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus57622Joko kaupungin johtaja saa iskeä kuokkansa kunttaan
Särkiperällä tapahtuu 25.8 2026 klo.10.00 Fingrid Oy:n ja kahden maanomistajan kanssa maan lohkominen.Mahdollisesti täss58564