Tule ja ota mut käsivarsille ja liidetään suoraan neptunukseen stana!
Rakastan sua mies niin paljon.
43
350
Vastaukset
- Anonyymi00001
Kaikki planeetat on sua varten. <3
- Anonyymi00004
Kiitos. Sehän tässä on vaikeata, löytää se arvostavin ja vastaanottavin planeetta, se vois olla vaikka Venus. Tuntuu ettei missään ole aitoa ja vilpitöntä halua oikeasti tutustua, rakastua ja tehdä kaikkea ihanaa yhdessä.
- Anonyymi00005
Planet Fun Fun ei oo ollu toiminnassa vuoskausiin.
-KervonKaruSelli
- Anonyymi00002
Miestä voi rakastaa. Miestä ei voi kuitenkaan saada. Mies kulkee omaa tietä. Mies elää elämäänsä. Mies elää oikeaa elämää. Mies ei elä täällä.
- Anonyymi00006
Hyvin sanottu. Mies ei muutenkaan elä tiukasti muualla määriteltyjen ahdistavien ja rajoittavien sääntöjen mukaan vaan haluaa elää siellä missä elämää on.
- Anonyymi00003
Onks siellä tänää järjestön kokous? -sivu
- Anonyymi00007
Laskin kirjaimet, ja S-kirjaimia on 5, joka näyttää numerona samalta kuin itse kirjain. Mutta silti niitä oli yksi liikaa, vaikka ensivaikutelma saattoi montaa hämätä. <3
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Laskin kirjaimet, ja S-kirjaimia on 5, joka näyttää numerona samalta kuin itse kirjain. Mutta silti niitä oli yksi liikaa, vaikka ensivaikutelma saattoi montaa hämätä. <3
Vappu on vaa kerran vuodessa. Niiku Loppianenki. Keiju-Helunan kalenterissa ei oo ku ennakkomaukauksia. Kuulemma. -sivu
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Vappu on vaa kerran vuodessa. Niiku Loppianenki. Keiju-Helunan kalenterissa ei oo ku ennakkomaukauksia. Kuulemma. -sivu
Sä oot kyllä <3 :D
- Anonyymi00010
Anonyymi00008 kirjoitti:
Kuulemma olet korva höröllä kaikkialla, sivusta -kuulemma
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Kuulemma olet korva höröllä kaikkialla, sivusta -kuulemma
Väärin. Mul on vaa valikoiva kuulo. ;)
- Anonyymi00012
Hei mä haluan tätä myös!
Terveisin: Ihan oikea T nainen 😉😂- Anonyymi00013
"Terminaalivaihteen nainen". T. Tullista ei hyvää päivää!
- Anonyymi00014
Voi ei, sinä olit se T armas, sulle kyllä mekot ovat liian kireitä ja cheekin sanoin: Sulla ei oo tyylitajuu.
- Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
Voi ei, sinä olit se T armas, sulle kyllä mekot ovat liian kireitä ja cheekin sanoin: Sulla ei oo tyylitajuu.
No, sulla ei kohta oo rahaakaan, eikä lainatonttia, johka Marias jemmailla, ei tuplauunopostilootas, eikä yhtäkään yritystä "eroottiseen "chsttailuun". Kuulemma. ;)
- Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
No, sulla ei kohta oo rahaakaan, eikä lainatonttia, johka Marias jemmailla, ei tuplauunopostilootas, eikä yhtäkään yritystä "eroottiseen "chsttailuun". Kuulemma. ;)
Sinä et jatkossa minun rahoistani päätä etkä mistään muustakaan, olet ”mennyt mies”.
- Anonyymi00017
Anonyymi00014 kirjoitti:
Meeeh. Näytän hyvältä vaikka jätesäkki päällä 😌 oui oui
- Anonyymi00018
Anonyymi00017 kirjoitti:
Voi kuvitella mitä vain, sinun on mielikuvitus, todellisuus on toista.
- Anonyymi00019
Anonyymi00016 kirjoitti:
Sinä et jatkossa minun rahoistani päätä etkä mistään muustakaan, olet ”mennyt mies”.
Kyl se on päinvastoin. Uudella identiteet(tikriis)illäs ja tekaistuilla tarinoilla et päädy ku
telkien taakse. ;) - Anonyymi00020
Anonyymi00019 kirjoitti:
Kyl se on päinvastoin. Uudella identiteet(tikriis)illäs ja tekaistuilla tarinoilla et päädy ku
telkien taakse. ;)Olet sekaisin. Minä en alennu koskaan samalle tasolle kuin sinä. Olen reilu ja inhimillinen ihminen.
- Anonyymi00021
Anonyymi00017 kirjoitti:
Kierrätys-Trikoo luo tungelmaa. Varsinki ämpäri päässä. Kuulemma.
- Anonyymi00022
Anonyymi00018 kirjoitti:
Voi kuvitella mitä vain, sinun on mielikuvitus, todellisuus on toista.
Niin kuvittelenkin! 😅
- Anonyymi00023
Anonyymi00020 kirjoitti:
Olet sekaisin. Minä en alennu koskaan samalle tasolle kuin sinä. Olen reilu ja inhimillinen ihminen.
Ethän sä molopäänä voi alemmas vajotakaan. ;)
-,lähteeiugccdfghjjilähteegygggugvdxhuhhgvjjo - Anonyymi00024
Anonyymi00017 kirjoitti:
Ai pellettikonetta pyörittävän Marja Puuron verkkopythonsukkiksiin kuristuneena kuolleena rottana?
--kursorillaK2//9 - Anonyymi00026
Anonyymi00022 kirjoitti:
Niin kuvittelenkin! 😅
Imagination is your navigation and confirmation to destination 🤔
- Anonyymi00027
Anonyymi00021 kirjoitti:
Kierrätys-Trikoo luo tungelmaa. Varsinki ämpäri päässä. Kuulemma.
Trikoopäiset tunnistaa heti. Harvoin niillä on puhtaat jauhot pussissa. Paitsi jos liikkuu syksyllä metsässä ja motiivi on välttää hirvikärpäsiä. Mutta tähän aikaan vuodesta, trikoonaamaria ei peitä edes sillä ämpärillä. Joten riisuppa nyt ne trikoot päästäsi, kauniimmalta ihmiskasvot näyttää ilman niitä, eikä niiden alle piiloteta mitään loppupeleissä kuitenkaan.
Mistäs tuo riita nyt yllättäen lähti käyntiin? - Anonyymi00028
Anonyymi00026 kirjoitti:
Purjohannelen CO. spessua ripille kirjeitä ja kaapuja vaihtaessa. ;)
-sivusta - Anonyymi00029
Anonyymi00027 kirjoitti:
Trikoopäiset tunnistaa heti. Harvoin niillä on puhtaat jauhot pussissa. Paitsi jos liikkuu syksyllä metsässä ja motiivi on välttää hirvikärpäsiä. Mutta tähän aikaan vuodesta, trikoonaamaria ei peitä edes sillä ämpärillä. Joten riisuppa nyt ne trikoot päästäsi, kauniimmalta ihmiskasvot näyttää ilman niitä, eikä niiden alle piiloteta mitään loppupeleissä kuitenkaan.
Mistäs tuo riita nyt yllättäen lähti käyntiin?Se voisi olla vaikka jotain valta-aseman hakua vieraasta ihmisestä, halutaan päättää toisen elämästä ilman hänen itsensä tahtoa, jotain tuollaista, ei kovin reilua.
- Anonyymi00030
Anonyymi00028 kirjoitti:
Purjohannelen CO. spessua ripille kirjeitä ja kaapuja vaihtaessa. ;)
-sivustaHuoneessa on terävät sivukulmat tänään. Pehmentäisikö tunnelmaa jos laittaisi mukavan nojatuolin nurkkaan? Ja pehmeän valon joka luo oikean tunnelman kun siinä istuu? Kukaan ei pääsisi arvostelemaan sitten nurkkaa jos siinä istuu edessä.
- Anonyymi00031
Anonyymi00027 kirjoitti:
Mistäs tuo riita nyt yllättäen lähti käyntiin?Kuljetko sä kalsaritki päässä? Mä luulin että vaan tupeessa.
- Anonyymi00032
Anonyymi00029 kirjoitti:
Se voisi olla vaikka jotain valta-aseman hakua vieraasta ihmisestä, halutaan päättää toisen elämästä ilman hänen itsensä tahtoa, jotain tuollaista, ei kovin reilua.
Voi kyse olla jostain muustakin. Ymmärryksen kautta löytyy se tie kun täällä kaikki yhdessä eletään. Ei tappelun. <3
- Anonyymi00033
Anonyymi00032 kirjoitti:
Voi kyse olla jostain muustakin. Ymmärryksen kautta löytyy se tie kun täällä kaikki yhdessä eletään. Ei tappelun. <3
Voi olla. Kuitenkin jos tietoa ei ole tarpeeksi, on pakko uskoa mitä on jo tapahtunut ja miltä se näyttänyt.
- Anonyymi00034
Anonyymi00026 kirjoitti:
Vrumvrum tööt tööt. Get over yourselves jne.. Ei ne omat epävarmuudet parane muiden kustannuksella, ihan yleisenä neuvona muiden laitteilla leijuvat pikkuhippiäiset joilla älykkyys riitä edes... Jätän sanomatta 😉
- Anonyymi00035
Anonyymi00031 kirjoitti:
Kuljetko sä kalsaritki päässä? Mä luulin että vaan tupeessa.
Oletko aivan varma että haluat lähteä tähän? Saat itse valita.
- Anonyymi00036
Anonyymi00034 kirjoitti:
Vrumvrum tööt tööt. Get over yourselves jne.. Ei ne omat epävarmuudet parane muiden kustannuksella, ihan yleisenä neuvona muiden laitteilla leijuvat pikkuhippiäiset joilla älykkyys riitä edes... Jätän sanomatta 😉
No en kyllä sinuakaan passittaisi mensaan 😄
- Anonyymi00037
Anonyymi00033 kirjoitti:
Voi olla. Kuitenkin jos tietoa ei ole tarpeeksi, on pakko uskoa mitä on jo tapahtunut ja miltä se näyttänyt.
Ja jotkut käyttää sitä hyväkseen. Silloin kannattaa ottaa etäisyyttä ja arvioida tilanne uudestaan.
- Anonyymi00038
Anonyymi00036 kirjoitti:
Jaa sinähän se olitkin... Minäpäs tiedän mihin sut passittaisin 😌
- Anonyymi00039
Anonyymi00033 kirjoitti:
Se on näin!
- Anonyymi00041
Anonyymi00030 kirjoitti:
Huoneessa on terävät sivukulmat tänään. Pehmentäisikö tunnelmaa jos laittaisi mukavan nojatuolin nurkkaan? Ja pehmeän valon joka luo oikean tunnelman kun siinä istuu? Kukaan ei pääsisi arvostelemaan sitten nurkkaa jos siinä istuu edessä.
Kysy vaikka Martikaiselta mihinkä se tuolistaan ampas. Minä ku en sitäkä tunne. ;)
-"OletVakavastiKusessa" - Anonyymi00042
Anonyymi00037 kirjoitti:
Ja jotkut käyttää sitä hyväkseen. Silloin kannattaa ottaa etäisyyttä ja arvioida tilanne uudestaan.
Aina kannattaa ottaa etäisyyttä, jos tuntuu, että jokin ei nyt ole ihan kohdillaan. Etäisyyttä niin paljon, että vain omat ajatukset ja kokemukset on läsnä, silloin näkee asiat selkeimmin.
- Anonyymi00043
Anonyymi00035 kirjoitti:
Oletko aivan varma että haluat lähteä tähän? Saat itse valita.
Ethän sä potilailta oo ennenkä kysyny, vaik ne ei sun hoidettavia olisikaan.
-coronaSGLbaari - Anonyymi00044
Anonyymi00036 kirjoitti:
Eikä sua kukaan Penthouseen. Kuulemma.
-sivusta
- Anonyymi00040
Nyt pruut, ja käyttäytykää ihmiset!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät
Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain617520Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava
valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak1232946- 1421776
Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous
saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha651659Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi
Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim1151458Miten voit olla niin tyhmä
että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle1671404- 1311163
- 77853
Kyriake=Kirkko
Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko47812- 52745