Kansallinen herääminen on viisautta - yhä useampi PS puolueen linjoilla

Anonyymi-ap

Oletteko huomanneet, että maailman myllerryksessä yhä useampi älykäs ja itsenäisesti ajatteleva siirtyy kannattamaan PS puolueen linjaa. Esimerkkejä alkaa olemaan kuin sieniä sateella. Mainittakoon viimeisimpänä EU johtaja Ursula Von Der Lyenin
Hän nimittäin on Sebastian Tynkkysen kanssa samoilla linjoilla ettei EU anna enää 2015 mamu aallon toistua. Olemme valmistautuneet ja rajat on nyt turvattu.
Talousnero Björn Wahlrooskin on PS linjoilla.
Teemu Selänne. Lista jatkuu ja uusia nimiä tulee kun tietoisuus lisääntyy.

34

277

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      2015 oli eri meininki no sebastian on ollut kyllä samaa mieltä aina

      • Anonyymi00002

        BB oli ja meni mutta silloin housuun tuli kakit.
        Katsokaas nyt mistä Sebastianin rakas avopuoliso on kotoisin.
        Kotoutus sujunee loistavasti kun hillotolpat ovat mahdollistaneet kauneuskorjaukset ulkomuoto on liki Mama-Afrikaa..Kyllä nyt lempi leiskuu ja rakkaus roihuaa ihan julkisia kirkkohäitä odotellaan..

        Onko tämä EU- johtaja Ursula myös parisuhteessa Mozambiklaisen vai peräti Ugandan uroon kanssa?
        Ei mahtane olla,,


    • Anonyymi00003

      No eivät ainakaan persujen viimeisimmät vaalitulokset sekä nykyiset gallupluvut tue aloittajan näkemystä. Ja turpiin näkyy ottavan koko eurooppalainen nationalistien sakki. Venäjä sohlaa jo Unkarin vaaleissa, kun Orban uhkaa hävitä ne.

    • Anonyymi00004

      Kerrohan tarkemmin siitä PS linjasta.
      Onko Trump parasta mitä maailmalle on tapahtunut?
      Nyt taitaa pommittaa miljoonia pakolaisia kansainvaellukseen?
      Ei tarvi eurooppalaisten *kutsua*.

      • Anonyymi00030

        Tuohan ei ollut Perussuonmalaisten linja, vaan Halla-ahon.


    • Anonyymi00005

      BUAH HAHHAHHAHHAHHAH !!!

    • Anonyymi00006

      Lisätään vielä että Ursula kannattaa susien ampumista, petojen ei kuulu rellestää EU alueella, RAJAT TURVATAAN!

    • Anonyymi00007

      Silloisen persuhallituksen aikanahan niitä tuli ovista ja ikkunoista.

      • Anonyymi00009

        Sisulaiset sivarit uskollisia Leijona-sotureita?

        HAH HAH HAA!!!!!!!!!!!!!!


      • Anonyymi00013

        Sellainen mamuimuri se Soini oli,


      • Anonyymi00015
        Anonyymi00013 kirjoitti:

        Sellainen mamuimuri se Soini oli,

        Ja sisuloiset painoivat hillotolppakiimassaan jaa-nappia.


      • Anonyymi00020
        Anonyymi00015 kirjoitti:

        Ja sisuloiset painoivat hillotolppakiimassaan jaa-nappia.

        Halla-aho oli 2015/35000 pääarkkitehti.


      • Anonyymi00031
        Anonyymi00020 kirjoitti:

        Halla-aho oli 2015/35000 pääarkkitehti.

        Noup - hänen ohjelmaansa ei noudatettu. Orpo ja Soini olivat ne arkkitehdit.


      • Anonyymi00033
        Anonyymi00031 kirjoitti:

        Noup - hänen ohjelmaansa ei noudatettu. Orpo ja Soini olivat ne arkkitehdit.

        Kuinka moni halla-aholainen kansanedustaja pyysi eduskunnassa puheenvuoron vastustaakseen 2015 vuoden matuvyöryä.

        Ei prkl yksikään!


    • Anonyymi00010

      EU:n täytyy muuttua totaalisesti jatkaakseen mutta nykyisellä tyylillään tämä on jo loppunsa edellä.

    • Anonyymi00014

      "Oletteko huomanneet, että maailman myllerryksessä yhä useampi älykäs ja itsenäisesti ajatteleva siirtyy kannattamaan PS puolueen linjaa."

      No ei todella ole huomattu.
      Mutta kerro lisää.

      • Anonyymi00032

        Ei ole kovinkaan älykästä, että ajetaan suomeen ydinaseita, laitetaan rahaa Nato-aseisiin, jota ei ole. Tuupataan Zelenskyin natsismiin miljardeja - joita ei ole. Mikäs se olikaan se Perussuomalaisten järkevä linja ?


    • Anonyymi00016

      Herääminen? Persu herää punkan pohjalta krapulassa.

      • Anonyymi00017

        Lopeta se valehtelu. Perussuomalainen ei herää punkan pohjalta krapulassa. Perussuomalainen herää sikolätistä pää sekaisin huonosta kiljusta emakko vierellään, ja ihmettelee miksi se puoliso röhkii tyytyväisenä.


      • Anonyymi00018
        Anonyymi00017 kirjoitti:

        Lopeta se valehtelu. Perussuomalainen ei herää punkan pohjalta krapulassa. Perussuomalainen herää sikolätistä pää sekaisin huonosta kiljusta emakko vierellään, ja ihmettelee miksi se puoliso röhkii tyytyväisenä.

        Ilmoitus tehty!


      • Anonyymi00034
        Anonyymi00018 kirjoitti:

        Ilmoitus tehty!

        Niin, että varokaa vain. Sikolätistä lähti ilmoitus.


    • Anonyymi00019

      Siis mikä linja?

    • Anonyymi00021

      Mikä.maa on menestynyt persulinjalla? Tuhottuja maita on kyllä useita.

    • Anonyymi00022

      Persujen ja kokoomuksen hallitus on todistetusti Euroopan huonoin.

    • Anonyymi00023

      Varma merkki, ettei ymmärrä politiikasta mitään on se, että äänestää Perussuomalaisia.

    • Anonyymi00024

      Ei olla huomattu

    • Anonyymi00025

      Valitettavasti perussuomalaiset ovat hyvin Venäjä-mielisiä, kuten elinkeinoelämän valtuuskunnan EVAn teettämä kyselytutkimus osoittaa.
      Kyselyssä ilmeni se, että liki puolet perussuomalaisten kannattajista on sitä mieltä, ettei ole mitään syytä suhtautua Venäjään kielteisesti.

      https://www.eva.fi/wp-content/uploads/2021/10/eva-analyysi-no-99.pdf

      • Anonyymi00035

        Vuodelta 2021....no, ei mikään ole muuttunut:))


    • Anonyymi00026

      Millä persu muka ajattelisi ? Aivopestyillä aivoilla ei ajatelle mitään
      itsenäisesti.

    • Anonyymi00027

      Sehän toteutuu, joskin muunnoksena. mm. EU-tukirahoilla, n. 50 miljardilla - Espanja ujuttaa afrikkalaisia EU;n alueelle, myöntämällä heille paperit - eli vapaan pääsyn pitkin EU;ta.

    • Anonyymi00028

      Persuna ihminen on tyhmimmillään.

    • Anonyymi00029
      • Mitä tämä käsite "itsenäisyys" tarkoittaa?
        Mihin markkinoiden vaikutus katoaisi kuvitelmiesi mukaan?

        Oletko sinä eristämässä Suomea rajojen taakse niin, että Suomesta on vaikea lähteä minnekään ja tänne on vaikea saada tilattua tavaroita ja palveluita, joita kansantalous tarvitsee?

        Vai mitä sinä ehdotat?


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      109
      1185
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      117
      1014
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      94
      771
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      287
      722
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      641
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      606
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe