Maajussien paskan levitys

Anonyymi-ap

Asun Siilissä ja kohta ei ole kiva enää asua maajussien takia. Kevät on alkanut ja kohta koittaa aika kun maajussi on levittänyt paskat pellolle ja koko kylä löyhkää siltä itseltään, eli paskalta!

Siis mikä oikeus maajussilla on saastuttaa koko pitäjä paskanlöyhkällä viikkokausiksi? Pitääkö minun ja muiden "ei maanviljelijöiden" kärsiä siitä, että yksittäinen suurtilallinen, maajussi, vetää EU tuet ja rahat, ja siitä hyvästä paskaa koko kylän ja päästää paskaamisesta syntyvät ravinne ja fosforipäästöt valtoimenaan ja puhdistamattomina vesistöihin?

Mikä velvollisuus minulla on kärsiä siitä, että yksittäinen maajussi saa kylvää paskat pellolle? Minulla ei ole käsittääkseni mitään velvollisuutta nuuhkia paskaa eikä maajussilla ole oikeutta aiheuttaa tätä paskanlöyhkää toimillaan?

Eikö nykypäivänä ole muka olemassa sellaisia lannoitteita, joista ei aiheudu harmia sivullisille? Kiva kuivata pyykkejä ulkona narulla kun sianpaskan käry tarttuu niihin! Jos maajussi saa EU tuet tiluksilleen niin minunkin pitäisi saada haittakorvaus näiden paskanlevittäjien terrorista, mitä joka kevät ja kesä aiheuttavat! Pitäisivät hajunsa ja paskansa maillaan niin mitään ongelmaa ei olisi.

Ja te jotka nyt puolustatte suomalaista ruokaa niin voin kyllä sanoa että sitä saa paljon halvemmalla ulkomailta. Te pidätte ryöstöhintaa niille maataloustuotteillenne ja vääristätte kilpailua EU tukiaisillanne.

Paska kuuluu jätevedenpuhdistamolle. Kylväkää apulantaa, se ei haise ja jos ei rahat riitä niin EU sponssaa, kyllä minä sen teille maksan ylimääräisten verojen muodossa!

11

419

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Toinen vaihtoehto on että ruokaa ei ole kaupassakaan. Tilapäinen paskanhaju on pienempi paha.

• Anonyymi00002

Laita autosta lämmitin täysille ku ajat peltojen ohitse. Nauti. Olet maalainen se on sinun tuoksu.

• Anonyymi00003

Muuta keskustaan, missä ei haise. Ongelma ratkaistu. Pakko ihmetellä, että jos parin viikon ajan tuntuva tuoksahdus haittaa noin, niin miksi pitää väen väkisin asua jossain maatilojen lähellä? Meinaan että eihän tämä "ongelma" ole mitenkään uusi vaan on muutaman tuhat vuotta ollut tiedossa kaikkialla, missä maata viljellään.

• Anonyymi00004

No huh huh... muutappa snobi kaupungin raikkaaseen tuoksuun...eläkä täällä itke

• Anonyymi00006

Vaekka Pitkälahteen Kuopijoon missä sopivalla tuulella kuatopaekka haesoo kuvottavalle.

• Anonyymi00011
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Vaekka Pitkälahteen Kuopijoon missä sopivalla tuulella kuatopaekka haesoo kuvottavalle.

kyllä se kipsi miehen tiellä pitää kun oikein itätuulella pölähtää

• Anonyymi00005

Ulkomailta sitten ostat sitä kemiallisilla keinotekoisilla lannoitteilla lannoitettua.

• Anonyymi00007

Kuules reppana. Se haju tarkoittaa ruokaa sinunkin pöytään. Jos et sitä hajua kestä, niin parempi kun vedät itsesi jojoon.

• Anonyymi00008

Aja sinä maajussi traktorisi lähimpään järveen ja muista pysyä kopin sisällä kun traktori katoaa pinnalta. Loppuupahan se paskan levittely sinun osaltasi.

• Anonyymi00009

Ja sitten kun paska on levitelty pelloille niin alkaa tämä köröttely maantiellä tuplarenkailla ja vedetään kilometrin autoletkaa perässä ilman älynväläystä että on lupa seisahtua bussipysäkillekin muutamaksi sekunniksi että sivistyneet pääsisi joskus ohitse.

• Anonyymi00010

Lopeta maataloustuotteiden syöminen niin on taas hiljaista

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin

Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee
      Maailman menoa
      63
      2112
    2. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      5
      1765
    3. Miten kestätte tyhmiä?

Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa
      Sinkut
      233
      1250
    4. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      940
    5. Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä

Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.
      Kaste
      58
      894
    6. Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?

Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki
      Tv-sarjat
      20
      842
    7. Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50

Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?
      Ikävä
      111
      751
    8. Onko se liikaa pyydetty

Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin
      Ikävä
      38
      688
    9. Kaatopaikka Inhassa

Kuka omistaa kyseisen kaatopaikan? Näkymä tielle kammottava!
      Ähtäri
      19
      686
    10. Jos joku kertoisi ihastuneensa sinuun

mutta sinua ei voisi vähempää kiinnostaa, niin vastaisitko silti ystävällisesti?
      Sinkut
      93
      679
    Aihe