Huomenna torille ostoksille kaikki!
Vastaukset 10
- Anonyymi00001
Kallista kaikki näytti olevan
- Anonyymi00002
Äkikseltään katottuna meleko laiha tarjonta oli toritapahtuma.Ylihinnoiteltuja ja vaatimaton tarjonta.
- Anonyymi00003
Totta tämä.
- Anonyymi00004
En ostanut mittää vaan nauroin.
- Anonyymi00009
Vitsi oli Helppo-Heikillä herkässä!
- Anonyymi00005
Miksi ostaa torilta? Paikallisista kaupoista saa saman tuotteen halvemmalla. Yksi kiertävä torikauppias myy "uunituoretta" leipää ja pullaa leipomosta, joka sijaitsee 500 km päässä. Uunituoretta loppuviikostakin?
Tämähän alkaa jo olemaan samaa sarjaa kuin sohvakauppiaiden markkinointi "tehtaan lopetusmyynti, kaikki pois". Kerran ostin karjalanpiirakoita joensuulaiselta torikauppiaalta. Kotona avasin pussin ja piirakat mureni käsiin. Ja mahtavat keksitarjoukset; iso erä kohta vanhentuvia keksipaketteja ostetaan jostain aletukusta ja myydän torilla. Ihan kusetusta🤑. Suosikaa paikallisia yrityksiä ja pysykää kaukana näistä kusettajista👍- Anonyymi00008
Harmi ettei ollut hernekeitto myyjää niin olisi tehnyt hyvät diilit..!
- Anonyymi00006
Torillekko. Ei kehtoa. Meillä täällä Sumsan perällä torikammoa liikkeellä. Ei myö aekamiespoejat äetintykköä minnekkään, kylille vallankkaan.
- Anonyymi00007
Torin kautta mutka.
- Anonyymi00011
Oliko kaikki puolueteltat torilla, olisin halunnut grillimakkaroita? Onko tänään grillimakkaroita torilla?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1941855
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.117977Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo127902En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58755Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset210704- 135656
- 60655
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä21624Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus57602- 38568