Kaikelle haluamansa

Anonyymi-ap

Koomista on et joillakin on varaa heittää mahdollinen rakkaus hukkaan ja jotkut taas etsii kenties koko elämänsä rakkautta jospa sellainen tulisi elämään. Ne ihmiset voisivat vaihtaa päittäin niin kaikki olisivat tyytyväisiä.

20

313

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Etsimällä ei rakkautta löydä. Siihen törmää usein silloin kun ei haluaisi törmätä. Siksi nämä on näin.

• Anonyymi00002

Varattuja en nyt tässä aloituksessa tarkoita, ne voi ainakin jättää pois tästä toteamuksesta. ap

• Anonyymi00003

Ja tää on törmännyt just silloin elämänsä rakkauteen (niin ainakin luuli, koska ei ole koskaan aiemmin kokenut sellaista) mutta kun mies ei saanut tehtyä aloitetta, niin luuli ettei naista kiinnosta, koska tää epätoivonen rakastuja nainen oli silloin työharjottelussa, niin ei voinutkaan näkyä….ja hyppäsi toisen kanssa sänkyyn x2. Ja kirjottelee vieläkin tän hoito/laastarin kanssa täällä palstalla. Ja johtaa harhaan tätä entistä rakastujaa….ilmeisesti haluaa kostaa jotain?
        Anteeks, mä en halua loukata sua, mut joskus täytyy vääntää ikään kuin rautalangasta.

• Anonyymi00005
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Ja tää on törmännyt just silloin elämänsä rakkauteen (niin ainakin luuli, koska ei ole koskaan aiemmin kokenut sellaista) mutta kun mies ei saanut tehtyä aloitetta, niin luuli ettei naista kiinnosta, koska tää epätoivonen rakastuja nainen oli silloin työharjottelussa, niin ei voinutkaan näkyä….ja hyppäsi toisen kanssa sänkyyn x2. Ja kirjottelee vieläkin tän hoito/laastarin kanssa täällä palstalla. Ja johtaa harhaan tätä entistä rakastujaa….ilmeisesti haluaa kostaa jotain?
        Anteeks, mä en halua loukata sua, mut joskus täytyy vääntää ikään kuin rautalangasta.

Niin ja jatkan, ei ollut mitenkään toiveissa eikä tarkoituksessa että rakastuisin. Se tapahtui juuri silloin kun en odottamut mitään.

• Anonyymi00007

Pään voi pistää pensaaseen, mutta se ei poista totuutta. Ihan hyvin varattu voi rakastua ja kyseessä voi olla hänen elämänsä rakkaus.

• Anonyymi00008
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Pään voi pistää pensaaseen, mutta se ei poista totuutta. Ihan hyvin varattu voi rakastua ja kyseessä voi olla hänen elämänsä rakkaus.

Mähän olen ihan äärimmäisen suorasanainen ja brutaalin rehellinen, jos et ole huomannut vielä tähän päivään mennessä. Ja mä en halua riidellä.

• Anonyymi00010
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Jotkut haluaa kostaa sen jos itse sortuu. Erikoinen lähestymistapa tosin.

• Anonyymi00004

En ole etsinyt rakkautta. Elämä on paremmin hallinnassa, kun ei turhia tunteile. Voin sanoa että tää viimeinen tuhosi mun elämäni täysin. Rakkaus olisi hieno juttu, usein se vaan menee niin että toinen rakastuu ja se toinen käyttää härskisti sen toisen tunteita hyväkseen. Ihmiset on enimmäkseen omia etuja ajavia pskakasoja. Olkaa tarkkana ja rima korkealla.

• Anonyymi00006

Juu olen mäkin saanut pahasti takkiini ja sydän varmaan muistaa lopunelämän sen tunteen kun tunteet sai oikein kunnon kolahduksen. Tilanteessani hyvin outoa mutta minkäs sille tunteelle voi. ap

• Anonyymi00009
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Juu olen mäkin saanut pahasti takkiini ja sydän varmaan muistaa lopunelämän sen tunteen kun tunteet sai oikein kunnon kolahduksen. Tilanteessani hyvin outoa mutta minkäs sille tunteelle voi. ap

Luuletko ettei mua sattunut toi tiiliseinän heitto kulkureitille? Häh täh?

• Anonyymi00012

Tuosta olen itsekin pitänyt puhutteluja. Jos toinen on rakastunut, ja toinen ei niin siinä vaiheessa rakastuneen osapuolen hyväksikäyttäminen on asia mitä en katso hyvällä. Ihminen on rakastuneena täysin toisen armoilla. Sitä ei käytetä hyväksi saadakseen itse jotain. Silloin se oma etu jää kyllä naulakkoon.

• Anonyymi00013
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Eihän sille mitään voi, niin vaan käy. Voihan se olla oppitunti jostain? Sielullasi on tärkeä tehtävä ja tarvitset sille tietyt opit. Kyllä kova tuska kasvattaa, kunhan ei päästä itseään katkeroitumaan. Tai näin haluan itse ajatella.

• Anonyymi00014
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Eihän sille mitään voi, niin vaan käy. Voihan se olla oppitunti jostain? Sielullasi on tärkeä tehtävä ja tarvitset sille tietyt opit. Kyllä kova tuska kasvattaa, kunhan ei päästä itseään katkeroitumaan. Tai näin haluan itse ajatella.

Nää lempeät sanat oli kyllä jonkun muun kauniimman sielun suusta, kuin vihamielisen miehen. Kiitos niistä.

• Anonyymi00015
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Nää lempeät sanat oli kyllä jonkun muun kauniimman sielun suusta, kuin vihamielisen miehen. Kiitos niistä.

Tarkoitin että antaa varmasti lohtua kaikille tuollaiset sanat.

• Anonyymi00019
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Tarkoitin että antaa varmasti lohtua kaikille tuollaiset sanat.

Hyvä, jos niin.

• Anonyymi00016

Kirjoitin joskus vähän samoin täällä 😊

• Anonyymi00017

Mut on heitetty hukkaan monta kertaa. Kukaan ei ymmärrä rakkauden päälle!

• Anonyymi00018

Mut on heitetty bussin alle. Nih!

• Anonyymi00020
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Mut on heitetty bussin alle. Nih!

Mutpas on heitettykin katujyrän alle.
        Voitin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persujen vaalilupaus oli euron bensa

Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.
      Maailman menoa
      93
      2168
    2. Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin

Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n
      Maailman menoa
      45
      2122
    3. Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin

Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi
      Maataloustuki
      50
      1855
    4. Topi osti Askon

Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan
      Maailman menoa
      75
      1370
    5. Mitä kirjainta kaipaat?

Pitkästä aikaa tämmöistä. Onko kirjain muuttunut edellisestä. ☺️
      Ikävä
      86
      1271
    6. Kastaa ja upottaa on eri sanat

Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan
      Kaste
      219
      1151
    7. Uskomatonta touhua!

Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki
      Haapavesi
      31
      1100
    8. Oliko se oikeasti epäselvää

sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men
      Ikävä
      57
      1043
    9. Miten hän sinua katsoi?

😊😊😊😊😊😊
      Ikävä
      68
      959
    10. Miksi eduskuntatalon portaille sytyttään tänään 8 645 kynttilää?

Oikeus elämään ry järjestää lauantaina 21.3.2026 tapahtuman, jossa Eduskuntatalon portaille sytytetään 8 645 kynttilää.
      Luterilaisuus
      285
      910
    Aihe