Työkaverillani on suhde toisen naisen kanssa, vaikka on naimisissa. Suhde alkanut kauan sitten tämän toisen kanssa. Jatkaa liittoaan, koska erosta tulisi vaikeaa. Oksettaa seurata sivusta. Tiedän tämän naisen kenen kanssa on naimisissa. Pitäisikö kertoa?
Mies pettää vaimoaan
24
281
Vastaukset
- Anonyymi00001
Sinun tulee oksentaa.
- Anonyymi00002
Kannattaa pysyä erossa toisten ihmissuhdesekoiluista. Kyllä karma hoitaa homman. Itkua en itse jälkeenpäin kuuntelisi kahvihuoneessa kovin empaattisesti. Ehkä kuuntelisin ruikutuksen vaan loppuun sanoisin "Sitä saa mitä tilaa" ja jättäisin itkemään kahvikuppiinsa yksin.
- Anonyymi00003
Katkerana voisit yrittää jälkiliukkaille?
- Anonyymi00004
Aloittaja kuulostaa juoruämmältä
- Anonyymi00005
Eikä pelkästään kuulosta
- Anonyymi00006
Kerro. Lähetä vaikka nimetön vihje. Mua ihan oikeasti ottaa päähän, kun nämä, joita petetään, on viimeisiä, kelle kerrotaan. Olen nähnyt niin monta vastaavaa tapausta, että itseäkin oikeesti oksettaa, kuinka jumalauta toista (puolisoa) voi nolata muiden silmissä. Nämä miehet/naiset ei saa minulta sympatiaa. Lopputulos on kuitenkin "kantapäät vastakkain". Turha sitten itkeä. Pahin, mitä itse näin, oli ukko, jonka muija tuli laitokselta vauvan kanssa, kävi käry. Me kaikki työkaverit tiedettiin ukon touhut, onneksi joku kertoi. Itse en sitä ex-rouvaa tuntenut.
- Anonyymi00007
Uskomaton juoruakka
- Anonyymi00012
Haluan pitää hyvät välit työkaveriini, muuten työnteko ei onnistu jatkossa, sen tyyppinen työ. Nimetön vihje saattaisi olla ratkaisu.
En ymmärrä näitä pettäjiä, kumpaakaan osapuolta tässä asiassa. Ja tästä pettämisestä tietää moni ja tosiaan tuntuu, että petetty on ainut, joka ei tiedä, koska ketään ei kerro. Kauhea tapaus tuo, että muija tullut laitokselta vauvan kanssa ja ukko pettänyt, onneksi sinun tapauksessa joku kertoi. Tässä hieman samantyylistä, nainen kuvittelee, että mies haluaa vielä olla hänen kanssaan ja on tyytyväinen tilanteeseen ainakin sosiaalisen median kautta olen saanut ymmärtää näin. Tosiasiassa mies pitää naista vain pilkkanaan.
- Anonyymi00008
Avaaja pettää selvästi itse ja pohtii mitä työkaveri tekee. Käry tulee käymään ja silloin todellakin oksentaa.
- Anonyymi00009
Avaaja kieltämättä vaikuttaa tältä työkaveriltaan. Onhan se helpompaa pohtia kolmannessa muodossa itsestään.
Avaajalle vinkki, että lopeta miehesi pettäminen ja eroa. Pettämistä sinun ei tarvitse tunnustaa - Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Avaaja kieltämättä vaikuttaa tältä työkaveriltaan. Onhan se helpompaa pohtia kolmannessa muodossa itsestään.
Avaajalle vinkki, että lopeta miehesi pettäminen ja eroa. Pettämistä sinun ei tarvitse tunnustaaPaitsi jos olet jo hommannut jonkun taudin
- Anonyymi00011
Sivistynyt kyselisi pettäjältä, että onko tämä tietoinen tekojensa seurauksista! Jos on, älköön syyttäkö ketään.
- Anonyymi00013
Hyvää tekee joka kerta seuraukset.
- Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Hyvää tekee joka kerta seuraukset.
Kerran tehtiin töissä tälläinen pila yhdelle typerykselle leikittiin salaparia töissä hipsittiin yhdessä vessaan yms. Tämä työpaikan yleiskyylä meni ja ilmoitti puolisoille. Saatiin hyvät naurut ja loppui muukin työtahtien ja työnkälkien kyttääminen.
- Anonyymi00015
kerro anonyymisti. Kuvittele omalle kohdalle että ihmiset tietää että sinua petetään ja pysyy hiljaa. kertoo paljon henkilöstä joka pitää tollasta salaisuutta etenkin kaverina. ei jatkoon
- Anonyymi00016
Hyvä tapa olla hiljaa.
- Anonyymi00017
Anonyymi00016 kirjoitti:
Hyvä tapa olla hiljaa.
sanoo henkilö jonka vaimo käy vierailla miehillä firman pikkujouluissa. tossu
- Anonyymi00018
Tuttu kuvio. Mies pettää, kun ei ole tyytyväinen liittonsa. Vaimoa ei joko kiinnosta tarkkailla miestään tai sitten on sokeasti rakastunut. Ennemmin tai myöhemmin tulee jäämään kiinni, ihmisillä on tapana juoruta. Kyllä joku tuon kaksikon tulee paljastamaan, jos sinä et sitä tee
- Anonyymi00021UUSI
"Mies pettää, kun ....". Eikö se toimi sitten toisinkinpäin, ettei muija ole tyytyväinen?
No yhtäkaikki. Jokaisen pitäisi tajuta, ettei kuormasta kannata syödä, jputuu vielä töistäkin nostaan kytkintä.
Ei, ei näissä hommussa ole mitään järkeä, ihan aikuisten oikeesti. Kannattaa miettiä sitä eroamista ensin, ennen kun lähtee loukkaamaan puolisoaan ja mikä vielä pah7nta, on näissä itsekkäissä hommrleissa myös useimmin lapsetkin. Muistakaa, ettei lapset ole tyhmiä. Arvet tuosta jää lapsillekkin.
- Anonyymi00019
Antakaa ihmisten pylsiä siitähän tässä kaikessa on kysymys
- Anonyymi00020UUSI
Voi se vaimo olla hyvin tietoinen tilanteesta.
Yleenssä viestintuoja saa syyt niskoilleen joka suunnasta.
Eli EI kannata sekaantua.- Anonyymi00022UUSI
Yleensä puoliso EI tiedä. Voi vain aavistaa, ihmisen käytös nääs muuttuu, vaikkei nämä sitä itse tajua😁
- Anonyymi00023UUSI
Anonyymi00022 kirjoitti:
Yleensä puoliso EI tiedä. Voi vain aavistaa, ihmisen käytös nääs muuttuu, vaikkei nämä sitä itse tajua😁
Sinä se tunnut tietävän kaiken huorinteoista.
- Anonyymi00024UUSI
Anonyymi00023 kirjoitti:
Sinä se tunnut tietävän kaiken huorinteoista.
Ei se nainen ole huora jotta älä nimittele se on synti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen vaalilupaus oli euron bensa
Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.922157Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin
Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n442117Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin
Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi501845Topi osti Askon
Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan751370- 861261
Kastaa ja upottaa on eri sanat
Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan2191151Uskomatonta touhua!
Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki311080Oliko se oikeasti epäselvää
sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men571033- 67946
Miksi eduskuntatalon portaille sytyttään tänään 8 645 kynttilää?
Oikeus elämään ry järjestää lauantaina 21.3.2026 tapahtuman, jossa Eduskuntatalon portaille sytytetään 8 645 kynttilää.285910