Tilanne on vielä

Anonyymi-ap

täysin pelastettavissa, mutta väärään suuntaan selvästi menossa. Ainutlaatuinen yhteys on totta, tuskin tulemme kumpikaan samanlaista koskaan löytämään. Mutta edes sekään ei välttämättä näytä nyt riittävän.

21

518

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Kuljetko vapaana, vai onko kumppani?

• Anonyymi00002
      UUSI

Mennää yhessä myötäpäivää.

• Anonyymi00003
      UUSI

Olet aivan oikeassa, palsta on hyvin ainutlaatuinen yhteys ja aivan totta.

• Anonyymi00004
      UUSI

Minulla kyllä riittää ja uskoa on jos vain sinäkin mies tulet vastaan ❤️

• Anonyymi00005
        UUSI

Näytä polku. Seison risteyksessä kädet levällään koska en halua itse päättää kaikkea, vaan antaa tasapuolisesti naiselle päätäntävallan päättää yhteisistä asioista.

• Anonyymi00006
        UUSI
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Näytä polku. Seison risteyksessä kädet levällään koska en halua itse päättää kaikkea, vaan antaa tasapuolisesti naiselle päätäntävallan päättää yhteisistä asioista.

Seisot yksin vai kaksin?
        Sivusta

• Anonyymi00007
        UUSI
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Seisot yksin vai kaksin?
        Sivusta

Siinähän sinä tunnut sivussa olevan vieressä. Kädet on levällään ja kaikki kysyy vaan kysymyksiä. <3

• Anonyymi00008
        UUSI
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Siinähän sinä tunnut sivussa olevan vieressä. Kädet on levällään ja kaikki kysyy vaan kysymyksiä. <3

Tanssia ei voi, jos ei edes syliin uskalla tulla. <3

• Anonyymi00010
        UUSI
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Tanssia ei voi, jos ei edes syliin uskalla tulla. <3

Mitä tanssia? ...mä en osaa edes sitä omelettia, vai mitä ne vanhojen partojen tanssilajit onkaan...

• Anonyymi00011
        UUSI
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Minä olen laittanut sinulle lukuisia viestejä, hän/sinä tietää rakkauteni. On sinun vuorosi osoittaa välittämistä ja auttaa meidän näkemään toisemme. ❤️- alkuperäinen kommentoija nainen

• Anonyymi00014
        UUSI
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Ei nainen halua olla vastuussa kaikesta yksin niiku jokainen narsisti mies luulee!

• Anonyymi00009
      UUSI

Minä olen kiinnostukseni sanonut ja enää en tee mitään miehen suuntaan. Jos hän mies lähestyy lähiaikoina/ pian (tiedän kyllä että sitä ei tule tapahtumaan) niin sitten asia erikseen, mutta pitkään en aio olla enää rakkaudeton vaan sitten on hyväksyttävä rakkaus muualta kun elämä sellaisen tuo eteen. Tämän olen luvannut elämälleni ja itselleni ja olen jo suunnitellut tämän.

• Anonyymi00012
        UUSI

Kyllä sun kuuluisi elämäsi loppuun asti häntä odottaa, jos oikeasti olet kiinnostunut

• Anonyymi00013
        UUSI
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Kyllä sun kuuluisi elämäsi loppuun asti häntä odottaa, jos oikeasti olet kiinnostunut

En odota, toki jos itse tykkäät odotella niin siitä vaan. En halua olla onneton ja rakkaudeton. Jos en hänelle kelpaa niin sitten olen kelpaamatta, en ota siitä enää surua. Vielä on hetken verran mahdollisuus.

• Anonyymi00015
        UUSI
        Anonyymi00013 kirjoitti:

En odota, toki jos itse tykkäät odotella niin siitä vaan. En halua olla onneton ja rakkaudeton. Jos en hänelle kelpaa niin sitten olen kelpaamatta, en ota siitä enää surua. Vielä on hetken verran mahdollisuus.

Rakkaus ei ole kaupankäyntiä
        Se tiedoksi psykopaatille
        Sivusta

• Anonyymi00017
        UUSI
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Sivusta

Ei ole, mutta on myös rajoja että toista ei voi kohdella miten sattuu ja pitää itsestäänselvyytenä.

• Anonyymi00018
        UUSI
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Sivusta

Öitä sivusta. <3 Sekoiluvaihde alkaa täällä menemään sille tasolle, että itse menen tuutumaan. Voimia näiden sekoboltsien kanssa jos aiot itse jatkaa.

• Anonyymi00016
      UUSI

Ei ole kaikki on ollu ohi jo yli 10 kk.
      Sinä jäit haaveilemaan ja luulet kaikenlaista mies
      Naiselta sivusta

• Anonyymi00019
      UUSI

Mitäs taas katosit.

• Anonyymi00020
      UUSI

Itseäni jotenki häiritsee etten osaa ajatella häntä enää vakavissaan. Tuntuu hänelle kaikki leikkiä.

• Anonyymi00021
      UUSI

En tiedä missä mennään nykyään

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Päivän Sanna: Suomi maailman onnellisin maa

Sanna muutti Suomen maailman onnellisimmaksi maaksi. Hänen pyyteetön työnsä maailmalla tuottaa edelleen tulosta.
      Maailman menoa
      151
      3995
    2. Taisi kolahtaa....

Joku kysyi, että miksi S24 sallii kirjoittelun tänne venäläisiltä alustoilta, juttu poistui. Täällähän tosiaan välillä
      Maailman menoa
      39
      2617
    3. Moni islamilainen maa on jo kieltänyt burkat ja nigabit

mm. Marokko, Tunisia ja Turkki. Miksi he ovat sen tehneet? No perusteet ovat selkeät ja yhteneväiset: turvallisuus, yhte
      Maailman menoa
      73
      2033
    4. Vain puolet SDP:n kannattajista luottaa puoluejohtoon häirintäkohussa

Ja SDP on ilmoittanut, että ainoa rangaistus häirintään syyllistyneille kansanedustajille on puhuttelu - aina sama. Eli
      Maailman menoa
      77
      1874
    5. Suomi edelleen maailman onnellisin maa

Olemme hyvällä tiellä. Laitetaan nyt talous kuntoon.
      Maailman menoa
      204
      1742
    6. Mikä kaivatussasi

on eniten yllättänyt?
      Ikävä
      72
      1055
    7. Kyllä mies pakit kestää

Herranen aina nyt poijat! 😃 Jos pelkäätte pakkeja noin paljon niin hamekangasta hakemaan. Oon ite saanut useammatkin n
      Ikävä
      21
      1052
    8. Milloin olit onnellinen? Miksi?

Mikä saa sinut onnelliseksi? Suomi on 9. kertaa maailman onnellisin maa. Kuulutko sinä onnellisten suomalaisten joukkoon
      Sinkut
      140
      752
    9. Anniina Valtonen odottaa - Sai 2-vuotiaalta lapseltaan napakan heiton!

Suosikkimeteorologi Anniina Valtonen elää uutta vaihetta elämässään. Hän on kertonut odottavansa toista lasta. Valtonen
      Suomalaiset julkkikset
      27
      749
    10. Miksi ajattelet

että et riittäisi kaivatullesi?
      Ikävä
      61
      734
    Aihe