täysin pelastettavissa, mutta väärään suuntaan selvästi menossa. Ainutlaatuinen yhteys on totta, tuskin tulemme kumpikaan samanlaista koskaan löytämään. Mutta edes sekään ei välttämättä näytä nyt riittävän.
Tilanne on vielä
21
518
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Kuljetko vapaana, vai onko kumppani?
- Anonyymi00002UUSI
Mennää yhessä myötäpäivää.
- Anonyymi00003UUSI
Olet aivan oikeassa, palsta on hyvin ainutlaatuinen yhteys ja aivan totta.
- Anonyymi00004UUSI
Minulla kyllä riittää ja uskoa on jos vain sinäkin mies tulet vastaan ❤️
- Anonyymi00005UUSI
Näytä polku. Seison risteyksessä kädet levällään koska en halua itse päättää kaikkea, vaan antaa tasapuolisesti naiselle päätäntävallan päättää yhteisistä asioista.
- Anonyymi00006UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Näytä polku. Seison risteyksessä kädet levällään koska en halua itse päättää kaikkea, vaan antaa tasapuolisesti naiselle päätäntävallan päättää yhteisistä asioista.
Seisot yksin vai kaksin?
Sivusta - Anonyymi00007UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Seisot yksin vai kaksin?
SivustaSiinähän sinä tunnut sivussa olevan vieressä. Kädet on levällään ja kaikki kysyy vaan kysymyksiä. <3
- Anonyymi00008UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Siinähän sinä tunnut sivussa olevan vieressä. Kädet on levällään ja kaikki kysyy vaan kysymyksiä. <3
Tanssia ei voi, jos ei edes syliin uskalla tulla. <3
- Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Tanssia ei voi, jos ei edes syliin uskalla tulla. <3
Mitä tanssia? ...mä en osaa edes sitä omelettia, vai mitä ne vanhojen partojen tanssilajit onkaan...
- Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Minä olen laittanut sinulle lukuisia viestejä, hän/sinä tietää rakkauteni. On sinun vuorosi osoittaa välittämistä ja auttaa meidän näkemään toisemme. ❤️- alkuperäinen kommentoija nainen
- Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Ei nainen halua olla vastuussa kaikesta yksin niiku jokainen narsisti mies luulee!
- Anonyymi00009UUSI
Minä olen kiinnostukseni sanonut ja enää en tee mitään miehen suuntaan. Jos hän mies lähestyy lähiaikoina/ pian (tiedän kyllä että sitä ei tule tapahtumaan) niin sitten asia erikseen, mutta pitkään en aio olla enää rakkaudeton vaan sitten on hyväksyttävä rakkaus muualta kun elämä sellaisen tuo eteen. Tämän olen luvannut elämälleni ja itselleni ja olen jo suunnitellut tämän.
- Anonyymi00012UUSI
Kyllä sun kuuluisi elämäsi loppuun asti häntä odottaa, jos oikeasti olet kiinnostunut
- Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Kyllä sun kuuluisi elämäsi loppuun asti häntä odottaa, jos oikeasti olet kiinnostunut
En odota, toki jos itse tykkäät odotella niin siitä vaan. En halua olla onneton ja rakkaudeton. Jos en hänelle kelpaa niin sitten olen kelpaamatta, en ota siitä enää surua. Vielä on hetken verran mahdollisuus.
- Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
En odota, toki jos itse tykkäät odotella niin siitä vaan. En halua olla onneton ja rakkaudeton. Jos en hänelle kelpaa niin sitten olen kelpaamatta, en ota siitä enää surua. Vielä on hetken verran mahdollisuus.
Rakkaus ei ole kaupankäyntiä
Se tiedoksi psykopaatille
Sivusta - Anonyymi00017UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
SivustaEi ole, mutta on myös rajoja että toista ei voi kohdella miten sattuu ja pitää itsestäänselvyytenä.
- Anonyymi00018UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
SivustaÖitä sivusta. <3 Sekoiluvaihde alkaa täällä menemään sille tasolle, että itse menen tuutumaan. Voimia näiden sekoboltsien kanssa jos aiot itse jatkaa.
- Anonyymi00016UUSI
Ei ole kaikki on ollu ohi jo yli 10 kk.
Sinä jäit haaveilemaan ja luulet kaikenlaista mies
Naiselta sivusta - Anonyymi00019UUSI
Mitäs taas katosit.
- Anonyymi00020UUSI
Itseäni jotenki häiritsee etten osaa ajatella häntä enää vakavissaan. Tuntuu hänelle kaikki leikkiä.
- Anonyymi00021UUSI
En tiedä missä mennään nykyään
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Päivän Sanna: Suomi maailman onnellisin maa
Sanna muutti Suomen maailman onnellisimmaksi maaksi. Hänen pyyteetön työnsä maailmalla tuottaa edelleen tulosta.1513995Taisi kolahtaa....
Joku kysyi, että miksi S24 sallii kirjoittelun tänne venäläisiltä alustoilta, juttu poistui. Täällähän tosiaan välillä392617Moni islamilainen maa on jo kieltänyt burkat ja nigabit
mm. Marokko, Tunisia ja Turkki. Miksi he ovat sen tehneet? No perusteet ovat selkeät ja yhteneväiset: turvallisuus, yhte732033Vain puolet SDP:n kannattajista luottaa puoluejohtoon häirintäkohussa
Ja SDP on ilmoittanut, että ainoa rangaistus häirintään syyllistyneille kansanedustajille on puhuttelu - aina sama. Eli771874Suomi edelleen maailman onnellisin maa
Olemme hyvällä tiellä. Laitetaan nyt talous kuntoon.2041742- 721055
Kyllä mies pakit kestää
Herranen aina nyt poijat! 😃 Jos pelkäätte pakkeja noin paljon niin hamekangasta hakemaan. Oon ite saanut useammatkin n211052Milloin olit onnellinen? Miksi?
Mikä saa sinut onnelliseksi? Suomi on 9. kertaa maailman onnellisin maa. Kuulutko sinä onnellisten suomalaisten joukkoon140752Anniina Valtonen odottaa - Sai 2-vuotiaalta lapseltaan napakan heiton!
Suosikkimeteorologi Anniina Valtonen elää uutta vaihetta elämässään. Hän on kertonut odottavansa toista lasta. Valtonen27749- 61734