Nämä meidän tunteet?
Tuntuuko kipeältä
29
407
Vastaukset
- Anonyymi00001
Yllä vieläkin!
- Anonyymi00003
Yllä eli kyllä, jos nyt joku ei ymmärtänyt.
- Anonyymi00002
Silloin varkaat ja huorat luulivat hallitsevansa maailmaa......
- Anonyymi00004
Aloittaja on selvästi nainen.
- Anonyymi00005
Tunnistit äänestä?
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Tunnistit äänestä?
Miehet harvoin kuvittelee tietävänsä toisen tunteet, heille nimenomaan pitää sanoa ne suoraan. Jotkut naiset puhuu "meidän" tunteista ihan tosissaan.
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Miehet harvoin kuvittelee tietävänsä toisen tunteet, heille nimenomaan pitää sanoa ne suoraan. Jotkut naiset puhuu "meidän" tunteista ihan tosissaan.
No joo. Olin vain kauhean vitsikäs, muka.
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
No joo. Olin vain kauhean vitsikäs, muka.
Me autistit ei aina tajuta kaikkia vitsejä, kun otamme kysymykset kirjaimellisesti.
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Me autistit ei aina tajuta kaikkia vitsejä, kun otamme kysymykset kirjaimellisesti.
Nii
- Anonyymi00013
Ja tämä tieto valaisisi meille mitä, gimmafrendi?
- Anonyymi00014
Anonyymi00006 kirjoitti:
Eli he miehet eivät koskaan esim pile up tuumaamaan mitä joukkueena tuumaavat?
- Anonyymi00015
Anonyymi00008 kirjoitti:
Mää välillä vilmaan semmosta että sais saumaa olla semitörkeä
- Anonyymi00016
Anonyymi00009 kirjoitti:
Nii
High hopes, pikku killi
- Anonyymi00023
Anonyymi00014 kirjoitti:
Eli he miehet eivät koskaan esim pile up tuumaamaan mitä joukkueena tuumaavat?
En ymmärrä mitä yrität sanoa.
- Anonyymi00010
Mua lähinnä vituttaa miten kysein mies ilkes esittää muuta minulle mitä todella oli!
Sattuu kun hän ei sitä mitä tahdon ja tarvitsen olen pitkä nainen itse en todellakaan huoli lyhyempää miestä mun maailmaan
Nii tämä saatanan idiootti esitti sellaista .
Onneksi sai lopulta sanottua
Ettei oo.
Olis ollu todella nöyryyttävää ja Nils
Todeta asia vasta kasvokkain poistua
Sitten täysyn nöryytettynänja murtuneena paikalta...
Vittu paskaa...
Vuosia... Ihan turhaa kaikki.
Pitkä nainen- Anonyymi00017
On se gubbe raskasta juu, ikinä ei voi käyttää korkoja pitkänä naisena. Tai pitkästyneenä
- Anonyymi00020
Anonyymi00017 kirjoitti:
On se gubbe raskasta juu, ikinä ei voi käyttää korkoja pitkänä naisena. Tai pitkästyneenä
Ei se mua estä käyttämästä korkoja 2 m seurassa.
Mutta tämä idiootti mies josta puhuin oli 1.75m korkea.
Ja ja siinä tee nainen voit poistua keskustelusta .
Suakaan ei tarvita. Tekoäly on sua parempi vaihtoehto
Pitkä nainen jolle ei ne pallit kasva ku trolli mielikuvituksesi.
Aika transu maailmankuva tuolla tee naisella kieltämättä... Varmaan onkin se! - Anonyymi00022
Tuo on jotenkin koomista kun et välillä keksi mitään asiaa, kirjoitat vain päättömiä juttuja mihin jätät läjän kirjoitus virheitä vain huomion saamiseksi, ajatuksella, "toivottavasti hän lukee tämän", vaikka oikeasti hän vain ohittaa kylmän viileästi tämmöiset tekstit ja sinä onnessasi siellä kuvittelet hänen lukeneen.
- Anonyymi00011
Pitäkää huolta, että tulette toimeen keskenänne, antakaa anteeksi toisillenne, vaikka teillä olisikin moittimisen aihetta. Niin kuin Herra on antanut teille anteeksi, niin antakaa tekin. Vallitkoon teidän sydämissänne Kristuksen rauha, johon teidät on yhden ja saman ruumiin jäseninä kutsuttu. Kol. 3:13, 15
- Anonyymi00019
Joo mut ei just meitä kahta ole kutsuttu?
- Anonyymi00021
Anonyymi00019 kirjoitti:
Joo mut ei just meitä kahta ole kutsuttu?
En tiedä kuka olet. En tosi usein tiedä kuka milloinkin kirjoittaa. Kirjoitampahan vain.
Luulen, että sen tietää jos on kutsuttu.
- Anonyymi00012
Kyllä se on iha vaa teän asia
- Anonyymi00018
En voi tietää miehen tunteista, koska hän ei ole niitä koskaan minulle IRL ilmaissut, mutta omiani olen kipuillut tässä jo toista vuotta.
Naiselta - Anonyymi00024
En ole varma, mitä hän tuntee.
Omat tunteeni on vaikeita, koska ne on vahvoja ja minusta tuntuu, etten kovin pian ole pääsemässä niistä yli. Mietin, miksi mun piti ihastua siihen mieheen. 🤔 - Anonyymi00025
Alan jo epäillä että ne tunteet on pakkautuneet mulla selkään ja jalkaan kun niin kipeältä taas tänään tuntuu
- Anonyymi00026
Puristat ne vaan ulos tai pyydät jonkun litistämään 🤪
Silleen jaloista pumppaamalla voi toimia myös. - Anonyymi00028
Anonyymi00026 kirjoitti:
Puristat ne vaan ulos tai pyydät jonkun litistämään 🤪
Silleen jaloista pumppaamalla voi toimia myös.:D :D
- Anonyymi00029
Osaan hieroa jalkaa tosi hyvin 😉
- Anonyymi00027
Samalla peballe piiskaa antaa pylly röytäisee Pa han olon pois ,😶🌫️😹👾
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen vaalilupaus oli euron bensa
Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.1692703Riikka ei suostu laskemaan bensan hintaa
Sanna laski esimerkiksi sähkön arvonlisäveron 10 prosenttiin, jonka Riiikka anosti 25,5 prosenttiin. Sannan aikaan bens72676Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin
Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n1062534- 1732335
Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin
Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi782109EK: Suomi tarvitsee vuosittain 45 000 maahanmuuttajaa
Senpä takia Riikkakin laulaa sen lauluja kenen leipää syö. Viime vuonnahan Suomeen muutti 50 tuhatta ulkomaalaista. htt1401976Uskomatonta touhua!
Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki581685Oliko se oikeasti epäselvää
sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men1241624Topi osti Askon
Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan1051617- 841301