Kiteen Grilli päivän tarjous

Anonyymi-ap

Päivän tarjous KEBAB RANSKALAISILLA 10€
Tarjous voimassa tänään lauantaina 21.03 klo 14.00-03.00
Tervetuloa! 😘

17

255

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Kiteen puskaradiossa näköjään sama mainos ja tietenkin kommentointi on kansalaisilta kielletty:
      ”Kiteen Grilli on poistanut kommentoinnin käytöstä julkaisusta.”

• Anonyymi00002

Nam nam ja verisuonet kiittää

• Anonyymi00003

Sen harvan kerran kun olen tuolla käynyt on saanut kaupanpäällisenä suolihuuhtelun, eli pistää vatsan sekaisin. Muissa grilleipaikoissa ei ole samaa sattunut.

• Anonyymi00004
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Sen harvan kerran kun olen tuolla käynyt on saanut kaupanpäällisenä suolihuuhtelun, eli pistää vatsan sekaisin. Muissa grilleipaikoissa ei ole samaa sattunut.

Kävin nauttimassa...mami...oli kebeb varras pyörimässä..

• Anonyymi00005
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Kävin nauttimassa...mami...oli kebeb varras pyörimässä..

Pyörimässä joo mutta mikrossa.

• Anonyymi00006
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Jos ei masu kestä suolasta ja rasvasta niin maha menee löysälle. Sillon ei auta kuin pysyä vegaani paikoissa.

• Anonyymi00007
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Harvan kerran? siis uudestaan ja useampaankin otteeseen olet kuitenkin tykännyt käydä.

• Anonyymi00010
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Harvan kerran? siis uudestaan ja useampaankin otteeseen olet kuitenkin tykännyt käydä.

Pitihän paikalle antaa mahdollisuus, mutta kolmannen kerran jälkeen peräkkäin kun sattui tuo että meni ruuasta vatsa sekaisin päätin lopettaa. Kyllä minä olen syönyt tulista ja monenlaista muutakin ruokaa, ei ole siitä nyt kyse. Liekkö Kiteen Grillillä raaka-aineissa parantamisen varaa tai sitten hygieniassa on ongelmaa?

• Anonyymi00015
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Jännähän tuo että aina samalle sattuu.

• Anonyymi00017
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Jännähän tuo että aina samalle sattuu.

On sattunut muillekin tutuille jotka ovat tuolla käyneet.

• Anonyymi00008

Ranskalaiset alla, ja kebab päällä. Juuri väärin päin, sillä ranskalaiset lötkistyy, siellä alla ollessaan. Tehkää toisinpäin niin ranskalaiset pysyy rapeina kuten niiden kuuluukin.

• Anonyymi00009

No, nämä on makuasioita… miun mielestä pitää olla just toisinpäin eli ranskikset alla.🤔
        Grillin työntekijöiden on vaikea arvata miten päin kukakin kebabinsa haluaa laitettavan, niin kannattaa vaikka ihan ääneen heille sanoa toiveensa ja varmasti sen toteuttavat.
        Paremmin ne toivomukset menee perille kun jo ruokaa tilatessa suunsa aukaisee, niin ei tarvitse jälkikäteen sitten harmitella.😊

• Anonyymi00011

Noista mainoskuvan ranskalaisista ei saa rapeita oikein mitenkään kun ovat halvimmat mitä tukusta on saanut, aaltoranuja vieläpä.

• Anonyymi00014
        Anonyymi00009 kirjoitti:

No, nämä on makuasioita… miun mielestä pitää olla just toisinpäin eli ranskikset alla.🤔
        Grillin työntekijöiden on vaikea arvata miten päin kukakin kebabinsa haluaa laitettavan, niin kannattaa vaikka ihan ääneen heille sanoa toiveensa ja varmasti sen toteuttavat.
        Paremmin ne toivomukset menee perille kun jo ruokaa tilatessa suunsa aukaisee, niin ei tarvitse jälkikäteen sitten harmitella.😊

Joo, makuasioista ei voi kuin kiistellä sano koira kun p*rsettään nuoli.

• Anonyymi00012

Grilli on ollut Kiteen sykkivä sydän ja torin maamerkki jo vuosikymmenten ajan. Tähtiäkin siellä on käynyt syömässä yön hämärinä tunteina.

• Anonyymi00013

Itse en syö grilliruokaa ollenkaan ja en siis tarvitsisi grilliä Kiteelle. Minusta on kuitenkin hyvä, että sellainen on kun eihän täällä kohta mitään ole jäljellä jos kaikki yrittäjät löisi hanskat tiskiin ja lappu luukulle. Onneksi grilli vielä sinnittelee tässä kyläpahasessa ja se tuo torille edes jotain elonmerkkejä. Positiivinen asia on sekin, että työllistäähän grillin pyöritys ja jokainen työpaikka on täällä tärkeä.
        Kuka Kiteen grillillä haluaa syödä niin käy syömässä ja muut reissaa sitten vaikka kauemmas ruokailemaan tai tekevät itse mieleisensä grilliherkut kotona.

• Anonyymi00016

Ostakaa vaan pennut valmiita kolmioleipiä kaupan hyllyltä. Halpaahan ne vasta on kympistä ylöspäin kilohinta. Antakaa aikuiset syö nakkariruokaa, meillä maha kestää ja kunhan aikuistutta niin ehkä teilläkin. Siihen asti syökää salaattia ja kolmioleipiä. Ja tottakai energiajuomaa se on mahalle hyvää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maahanmuuttajien vaikutus Suomen valtiontalouteen positiivinen

Maahanmuuttajat maksavat enemmän tuloveroja kuin saavat tulonsiirtoja. Eroavat persuista tässä suhteessa. Persuista o
      Maailman menoa
      219
      4001
    2. Ukrainan tiedustelun huippupotti - Iski ensin yhteen satamaan, sitten toiseen

Ukrainan tiedustelupalvelu SBU kertoo johtaneensa operaatiota, jossa on isketty drooneilla Venäjän tärkeimpiin satamiin
      Maailman menoa
      103
      2151
    3. Uusin tutkimus: Suomi on maailman toiseksi vähin rasistinen maa

taakse jää mm. Ruotsi(7) ja Norja(8). Martin Paasi(kok.): Kumoaa vasemmiston väitteet. Kansainvälinen vertailu osoitta
      Maailman menoa
      81
      2137
    4. Ketkä 8 Ähtärin luottamushenkilöä saivat syytteen virka_aseman väärinkäyttämisestä?

Nyt näiden valtuutettujen nimet esiin, kiitos! Nämä henkilöt pitää yksinkertaisesti laittaa syrjään Ähtärin kaupunginva
      Ähtäri
      51
      2113
    5. Ulkomaalaistaustaiset tulevat kalliiksi yhteiskunnalle.

Selvitys: Ulkomaalaistaustaiset saivat selvästi enemmän työttömyysetuuksia ja toimeentulotukea kuin suomalaistaustaiset.
      Maailman menoa
      109
      2034
    6. Ähtärin päättäjät

Nyt tulee kutsu leivättömän pöydän äärelle. Syytteet nostetaan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/cef83309-0a1b-4fcd-9b
      Ähtäri
      71
      1750
    7. Olen Päivi Räsäsen puolella

En oe uskovainen enkä kristillisdemograattikaan mutta onhan tuo naurettavaa laittaa Päivi syylliseksi omasta mielipit
      Maailman menoa
      110
      1590
    8. Arkkipiispa Tapio Luoma sanoo olevansa syvästi huolissaan lisääntyvästä rasismista ja islamofobiasta

Tarvitsemme ymmärrystä ja uskontojen lukutaitoa erilaisia perinteitä kohtaan. Rauhallinen rinnakkaiselo ja toinen toisem
      Maailman menoa
      344
      1164
    9. Oletko tosiaan niin

matalalla älykkyydellä varustettu että et tajua miten sua vedätetään? Kun susta ei tykätä.
      Viha
      142
      1144
    10. Millaisia toiveita

Sinulla on minun suhteeni?
      Ikävä
      79
      1006
    Aihe