Sain tuon lääkkeen sydänleikkauksen jälkeen, siitä on jo kolme kk.
Olen toipunut hyvin mutta huimaa aika usein. Kävelyllä tuntuu kuin olisin hiprakassa.
Onko tyypillistä lääkkeelle? Lääkäri on kahden kk päästä ja silloin tietenkin kerron asiasta mutta pitäisikö aikaisemmin soittaa terveyskeskukseen?
Clopidogrel ja huimaus
3
405
Vastaukset 3
- Anonyymi00001
Onko verenpaineesi ollut millä tasolla ?
- Anonyymi00002
Todennäköisesti sinulle määrättiin myös beetasalpaaja, joka alentaa pulssia ja jonka yleisimmät haittavaikutukset ovat väsymys, huimaus ja päänsärky.
Minulla esiintyi pääasiassa tuota ensimmäistä, ja siksi annostusta on pienennetty neljäsosaan alkuperäisestä.
Jos pulssi on matala eikä nouse liikuntasuorituksen aikana, kannattaa mainita asiasta lääkärille sitten kun sellaisen tapaa.- Anonyymi00003
ehkä sydänleikkauksen jälkeen ei tehdä liikuntasuorituksia. Muulla kaveri veti moottorisahan käymään jotan 6 kk leikkauksesta, oli reipas ja toimelias, siihen maahan vaipui ja menehtyi. Oli suositeltu kai 9 kk rauhallista aikaa, en ny tiedä tarkkaan , vaikka olin hautajaisissa.
Mittaa verenpaine huolellisesti, todella 10-15 min vaikka puhelinta katsellen, kovan tuolin etuosalla , tai ainakin kovalla tuolilla istuen ja virtsarakko tyhjennettynä. Onko alhainen.
Huimaus jos alhaisempi paine mihin olet tottunut, heikko veri leikkauksen jälkeen tai verenpainelääkkeet.
Tuskin klopidogreeli,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1941855
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.117977Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo127902En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58755Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset210704- 135656
- 60655
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä21624Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus57602- 38568