Miksi törkyturpa haukkuu jamalia?
Törkyturpa ja jamalin saunamaailma
10
183
Vastaukset
- Anonyymi00001
Törkyturpa on Jamalin suuri ystävä, sen voi kaikki Jamalin asukkaat todistaa.
Törkyturpa kritisoi Jatkiksen saunamaailman salailua ja velehtelua sen asioista.
Onneksi on perusrehellinen törkyturpa joka kertoo saunakylän asioista totuuden.
Totuus ei muuten ole haukkumista!- Anonyymi00002
Onneksi törkyturpa kertoi itse valehdelleensa. Joten hän Jamalin suurin valehtelia. Joten lopeta itsesi kirjoittamassa ylistystykset. Eivät mene läpi. Eikä ne jossa olet kymmenistä erinimillä ja tittelillä. Ja koita päättää olet mies vai nainen. Et voi olla molempia. Ole vaikka muuunsukuolimenen. Ei mitää kaikenmailman sinun juttusi missä olet shemakka ynnä muuta paskapuhetta. Olet itse ryssinyt jossa paljasti valheeksi. Joten nauti.
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Onneksi törkyturpa kertoi itse valehdelleensa. Joten hän Jamalin suurin valehtelia. Joten lopeta itsesi kirjoittamassa ylistystykset. Eivät mene läpi. Eikä ne jossa olet kymmenistä erinimillä ja tittelillä. Ja koita päättää olet mies vai nainen. Et voi olla molempia. Ole vaikka muuunsukuolimenen. Ei mitää kaikenmailman sinun juttusi missä olet shemakka ynnä muuta paskapuhetta. Olet itse ryssinyt jossa paljasti valheeksi. Joten nauti.
Kuulehan, olen muistaakseni kirjoittanut sinulle asiasta joskus ennenkin, mutta vaikutusta ei ole paljon ollut.
Yritän kuitenkin vielä ja ihmettelen että miten sinä, ilmeisesti aikuinen mies, voit ottaa noiden räkyttäjien jutut noin vakavasti ja lähteä vielä mukaan tuollaiseen sairaaseen mielikuvitustarinaan?
Sanoin sinulle aiemmin jo muutamaan kertaan että nuo jamalista kirjoittelijat ovat kuin susilauma, joka vain innostuu kun haistaa veren.
Niin kauan kuin sinä jaksat heille vastailla ja heidän jutuistaan hermostua, he vain jatkavat ja jatkavat, aina vain suuremmalla innolla.
Mutta jos et korvaasi lopsauttaisi heidän höpinöilleen, etkä sanallakaan vastaisi heidän provoihinsa, niin eivät he kauan ilman mitään vastakaikua viitsisi tuollaista soopaa suoltaa.
Toisin sanoen sinä itse ruokit tuota Jamalitarinaa ottamalla siihen osaa ja antamalla noille trolleille polttoainetta, sillä eivät he halua mitään muuta kuin saada sinut raivoamaan.
Mutta teet kuten itse parhaaksi näet.
Hyvää kesää. - Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Kuulehan, olen muistaakseni kirjoittanut sinulle asiasta joskus ennenkin, mutta vaikutusta ei ole paljon ollut.
Yritän kuitenkin vielä ja ihmettelen että miten sinä, ilmeisesti aikuinen mies, voit ottaa noiden räkyttäjien jutut noin vakavasti ja lähteä vielä mukaan tuollaiseen sairaaseen mielikuvitustarinaan?
Sanoin sinulle aiemmin jo muutamaan kertaan että nuo jamalista kirjoittelijat ovat kuin susilauma, joka vain innostuu kun haistaa veren.
Niin kauan kuin sinä jaksat heille vastailla ja heidän jutuistaan hermostua, he vain jatkavat ja jatkavat, aina vain suuremmalla innolla.
Mutta jos et korvaasi lopsauttaisi heidän höpinöilleen, etkä sanallakaan vastaisi heidän provoihinsa, niin eivät he kauan ilman mitään vastakaikua viitsisi tuollaista soopaa suoltaa.
Toisin sanoen sinä itse ruokit tuota Jamalitarinaa ottamalla siihen osaa ja antamalla noille trolleille polttoainetta, sillä eivät he halua mitään muuta kuin saada sinut raivoamaan.
Mutta teet kuten itse parhaaksi näet.
Hyvää kesää.Ei siellä ole susilaumaa. On vaan yksi mielenteryspotilas.
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Ei siellä ole susilaumaa. On vaan yksi mielenteryspotilas.
No, kuten asian haluat nähdä.
Itse olen identifioinut ainakin 5 eri kirjoittajaa, saattaa olla enempikin.
Jotkut vaan repii viihteensä tuollaisista asioista. - Anonyymi00008
Anonyymi00005 kirjoitti:
No, kuten asian haluat nähdä.
Itse olen identifioinut ainakin 5 eri kirjoittajaa, saattaa olla enempikin.
Jotkut vaan repii viihteensä tuollaisista asioista.No nyt tuli kiire repimään viihdettä... 🚴♂️🏃♂️
- Anonyymi00007
Olet maamme, armahin Suomenmaa,
ihanuuksien ihmemaa Lieksa - Anonyymi00010
Markus Kuotesaho Oulu on suomalainen romukauppias, transvestiitti Siikajoelta, joka on esiintynyt muun muassa tv-ohjelmissa Markus vs. maailma ja Markus vastaan kansa. Kuotesaho oli vuonna 2020 ehdolla Kultainen Venla -palkinnon voittajaksi kategoriassa Paras esiintyjä. Hän asuu Siikajoella Revonlahdella.
Tämööinen henkilö vielä puuttuu Lieksasta - Anonyymi00014
Olette te vaan "hienoja ihmisiä..."
- Anonyymi00015
Jatkis taitaa mököttää. Onko se suuttunut jostakin?
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Perintovero 100 prosenttiin, työeläkkeet ja maataloustuet pois
Noilla eväillä lähden tasapainottamaan valtiontaloutta ja korjaamaan työntekijöiden palkkakuoppaa nostamatta työnantajie532356Päivän Riikka: polttoöljyn hinta räjähti
Näyttää tuo putinismi ilmenevän persuissa myös Suomen yrittäjien kampittamisena. Polttoöljy on se katalyytti, joka pitää492305Mökkejä ostellaan nyt ihan hulluna!
Tyypilliset lainamäärät on yli 500 000€ mökkejä ostellessa eli erityisesti tuollaiset miljoonamökit on nyt suomalaisten722203Demariskandaali! Eveliina Heinäluoma (sdp) kahmii kaikki Hitas asunnot itselleen!
Heinäluoma on ostanut useita yhteiskunnan tukemia, hintasäännösteltyjä asuntoja itselleen! Ei ihme, että Hitas on ollut452034Helsingin yllä valopalloja
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1508be00-28c9-4156-83dc-0be5e7aa3066 "Helsingin taivaalla lensi lauantaina puolen yön1372027Riikka runnoo: polttoöljyn hinta nousi maaliskuussa 40 prosenttia
Onko irvistelijällä sakset hävinneet, vai miksei osaa leikata polttoaineiden hintaa kansalaisten kukkarolle sopivalle ta21972HÄLYYTYS!!
Ukraina se hyökkää jo Suomen maaperälle. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/645b83ce-e074-4f00-8b99-245d01b38a363981755Kovasti on hävittäjiä ilmassa. Nytkö se alkoi?
Onko nyt sota ?? `Vai harjoituksiako vain? Hävittäjät pörrää kovasti.1061693Ranskan vasemmistojohtaja tunnustaa, että väestö on vaihtumassa
ja se on vaan hyvä asia hänen mielestään. Kyseessä siis Ranskan vasemmistojohtaja Jean-Luc Mélenchon jonka puheet järkyt191568Helsingin yllä lensi yöllä jotain outoa puolen yön aikaan valopalloja
Poliisi on saanut tapauksesta yhden havaintoilmoituksen. Valopalloja oli noin parikymmentä ILtalehdessä on video tapah1241514