jotain harvinaisen korvaamatonta osa sydämessäni. Joskus, kun on vaikeita aikoja ja vastoinkäymisiä, palaan aina sinuun, sillä sinun ajatteleminen luo minulle turvallisen olon, vaikka levottomuus voi välillä johtua sinun ikävöimisestäsi.
Olet kaunein, arvokkain ja
29
986
Vastaukset
- Anonyymi00001
Varmaan mulle mun hoidolta.
- Anonyymi00002
Älä yhtään yritä, se oli selvästi sinulta minulle, oma pikku sokerisirkkuseni. 😍
- Anonyymi00006
Anonyymi00002 kirjoitti:
Älä yhtään yritä, se oli selvästi sinulta minulle, oma pikku sokerisirkkuseni. 😍
Mie oon pulmu.
- Anonyymi00017
Ikävä on muttei tuu liki enääN?
- Anonyymi00003
❤️
- Anonyymi00004
Kivasti kirjoitat kaivatustasi.
- Anonyymi00005
Samoin ajattelen sinusta mies.😌
- Anonyymi00007
Kirjoitit niin kauniisti. Kiitos. Olet rakas, tiedäthän❤️
- Anonyymi00008
Kiitos ❤️ Sinä pelastat jokaisen päiväni! Nuku hyvin 🫶🏻
- Anonyymi00009
Mie rakastan sinnuu, tiedäthän sen. Kiitos tosi kauniista tekstistä.
- Anonyymi00010
Sanoisitpa sen suoraan.
- Anonyymi00012
Anonyymi00010 kirjoitti:
Sanoisitpa sen suoraan.
Nyt pistit pahan, mietin tuota sanomista viime yön. Jäi unet aika vähiin.
Minulle turvallisuus tarkoittaa ennen kaikkea sitä, että pystyn luottamaan toiseen. Mutta minullakin on tuo sama etenkin nukkumaan mennessä, että ajattelen sinua, kun elämä ahdistaa. - Anonyymi00015
Anonyymi00010 kirjoitti:
Sanoisitpa sen suoraan.
Oot varmaa erinomainen sekä vastakkaista sukupuolta kunnioittava yksilö. Sivusta.
- Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
Oot varmaa erinomainen sekä vastakkaista sukupuolta kunnioittava yksilö. Sivusta.
Siin oli tavallaan suoraa puhetta sarkasmin muoros
- Anonyymi00011
Oi oi, olipa kauniisti kirjoitettu. Toivon sinulle kaikkea hyvää ja että haaveesi toteutuisi.
- Anonyymi00025
Kiitos ❤️
- Anonyymi00013
En osaa tarkalleen sanoa, miksi hän jäi minulle mieleen ihmisenä, jonka sydän valitsi. Sydän kertoi, että hänet on valittu. Hän on rakastettuni lopun elämää. Hän on muualla, en näe häntä, mutta sydän rakastaa häntä aina.
n>m- Anonyymi00014
Ei jestas aapeeäijä mitä korulausehumpuukia. T naiselta haloo
- Anonyymi00018
Moni "tunnisti" aloittajan kaivatukseen. Se tekee tästä palstasta niin surullisen. Mikään täällä ei ole totta.
- Anonyymi00019
Toivossa on hyvä elää, toivo on unelmia. Ja joillekin onnellisille tämä palsta on myös totta, kun oikeat ihmiset löytävät täältä toisensa.
- Anonyymi00021
Anonyymi00019 kirjoitti:
Toivossa on hyvä elää, toivo on unelmia. Ja joillekin onnellisille tämä palsta on myös totta, kun oikeat ihmiset löytävät täältä toisensa.
Missä menee raja tuon ja itsepetoksen välillä?
- Anonyymi00022
Pahoittelut sekaannuksesta. En aina muista mainita, kenelle kirjoitan, ja välillä en haluakaan, koska tarkoituksena on vain purkaa omia ajatuksia.
Aloitus koski miestä, jonka näin viimeksi 239 päivää sitten, toivottavasti tämä selventää väärinkäsityksiä
Ap - Anonyymi00023
Anonyymi00019 kirjoitti:
Minä en täältä palstalta ole löytänyt ketään! Etsin noin ikäistäni miestä ystäväksi!
- Anonyymi00020
Kiitos. Voisin olla sinun turvasatamasi ihan oikeassa elämässä. Eikö se olisi ihanaa?
- Anonyymi00024
Ei ole, jos olet oman lapseni ikäinen!
- Anonyymi00026
rakkaus kulkee sydämessä mukana, sille on siellä oma huone.
- Anonyymi00028
Niin on, hänellä on sydämessäni oma koskematon paikka, johon aika ei yllä eikä maailma yllätyksineen kosketa. Hänen nimensä on kirjoitettu syvälle sydämeeni, hiljaa ja pysyvästi.
❤️❤️❤️❤️
Ap - Anonyymi00029
Anonyymi00028 kirjoitti:
Niin on, hänellä on sydämessäni oma koskematon paikka, johon aika ei yllä eikä maailma yllätyksineen kosketa. Hänen nimensä on kirjoitettu syvälle sydämeeni, hiljaa ja pysyvästi.
❤️❤️❤️❤️
ApPysyvästi ❤️
- Anonyymi00027
Se on hyvä näin tehdään ja öitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2972671Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."782465SDP pelastaa uppoavan Suomen
2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis552205Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj771893- 1251672
Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis591554- 1371447
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin731328Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.881140Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli771114