Olet kaunein, arvokkain ja

Anonyymi-ap

jotain harvinaisen korvaamatonta osa sydämessäni. Joskus, kun on vaikeita aikoja ja vastoinkäymisiä, palaan aina sinuun, sillä sinun ajatteleminen luo minulle turvallisen olon, vaikka levottomuus voi välillä johtua sinun ikävöimisestäsi.

29

1006

Vastaukset 29

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Varmaan mulle mun hoidolta.

• Anonyymi00002

Älä yhtään yritä, se oli selvästi sinulta minulle, oma pikku sokerisirkkuseni. 😍

• Anonyymi00006
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Älä yhtään yritä, se oli selvästi sinulta minulle, oma pikku sokerisirkkuseni. 😍

Mie oon pulmu.

• Anonyymi00017

Ikävä on muttei tuu liki enääN?

• Anonyymi00003

❤️

• Anonyymi00004

Kivasti kirjoitat kaivatustasi.

• Anonyymi00005

Samoin ajattelen sinusta mies.😌

• Anonyymi00007

Kirjoitit niin kauniisti. Kiitos. Olet rakas, tiedäthän❤️

• Anonyymi00008

Kiitos ❤️ Sinä pelastat jokaisen päiväni! Nuku hyvin 🫶🏻

• Anonyymi00009

Mie rakastan sinnuu, tiedäthän sen. Kiitos tosi kauniista tekstistä.

• Anonyymi00010

Sanoisitpa sen suoraan.

• Anonyymi00012
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Sanoisitpa sen suoraan.

Nyt pistit pahan, mietin tuota sanomista viime yön. Jäi unet aika vähiin.
        Minulle turvallisuus tarkoittaa ennen kaikkea sitä, että pystyn luottamaan toiseen. Mutta minullakin on tuo sama etenkin nukkumaan mennessä, että ajattelen sinua, kun elämä ahdistaa.

• Anonyymi00015
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Sanoisitpa sen suoraan.

Oot varmaa erinomainen sekä vastakkaista sukupuolta kunnioittava yksilö. Sivusta.

• Anonyymi00016
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Oot varmaa erinomainen sekä vastakkaista sukupuolta kunnioittava yksilö. Sivusta.

Siin oli tavallaan suoraa puhetta sarkasmin muoros

• Anonyymi00011

Oi oi, olipa kauniisti kirjoitettu. Toivon sinulle kaikkea hyvää ja että haaveesi toteutuisi.

• Anonyymi00025

Kiitos ❤️

• Anonyymi00013

En osaa tarkalleen sanoa, miksi hän jäi minulle mieleen ihmisenä, jonka sydän valitsi. Sydän kertoi, että hänet on valittu. Hän on rakastettuni lopun elämää. Hän on muualla, en näe häntä, mutta sydän rakastaa häntä aina.

n>m

• Anonyymi00014

Ei jestas aapeeäijä mitä korulausehumpuukia. T naiselta haloo

• Anonyymi00018

Moni "tunnisti" aloittajan kaivatukseen. Se tekee tästä palstasta niin surullisen. Mikään täällä ei ole totta.

• Anonyymi00019

Toivossa on hyvä elää, toivo on unelmia. Ja joillekin onnellisille tämä palsta on myös totta, kun oikeat ihmiset löytävät täältä toisensa.

• Anonyymi00021
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Toivossa on hyvä elää, toivo on unelmia. Ja joillekin onnellisille tämä palsta on myös totta, kun oikeat ihmiset löytävät täältä toisensa.

Missä menee raja tuon ja itsepetoksen välillä?

• Anonyymi00022

Pahoittelut sekaannuksesta. En aina muista mainita, kenelle kirjoitan, ja välillä en haluakaan, koska tarkoituksena on vain purkaa omia ajatuksia.

Aloitus koski miestä, jonka näin viimeksi 239 päivää sitten, toivottavasti tämä selventää väärinkäsityksiä

Ap

• Anonyymi00023
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Minä en täältä palstalta ole löytänyt ketään! Etsin noin ikäistäni miestä ystäväksi!

• Anonyymi00020

Kiitos. Voisin olla sinun turvasatamasi ihan oikeassa elämässä. Eikö se olisi ihanaa?

• Anonyymi00024

Ei ole, jos olet oman lapseni ikäinen!

• Anonyymi00026

rakkaus kulkee sydämessä mukana, sille on siellä oma huone.

• Anonyymi00028

Niin on, hänellä on sydämessäni oma koskematon paikka, johon aika ei yllä eikä maailma yllätyksineen kosketa. Hänen nimensä on kirjoitettu syvälle sydämeeni, hiljaa ja pysyvästi.

❤️❤️❤️❤️

Ap

• Anonyymi00029
        Anonyymi00028 kirjoitti:

Niin on, hänellä on sydämessäni oma koskematon paikka, johon aika ei yllä eikä maailma yllätyksineen kosketa. Hänen nimensä on kirjoitettu syvälle sydämeeni, hiljaa ja pysyvästi.

❤️❤️❤️❤️

Ap

Pysyvästi ❤️

• Anonyymi00027

Se on hyvä näin tehdään ja öitä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      184
      1779
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      109
      923
    3. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      111
      805
    4. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      755
    5. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      209
      674
    6. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      134
      641
    7. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      52
      601
    8. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      20
      600
    9. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      51
      572
    10. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      37
      556
    Aihe