Olet kaunein, arvokkain ja

Anonyymi-ap

jotain harvinaisen korvaamatonta osa sydämessäni. Joskus, kun on vaikeita aikoja ja vastoinkäymisiä, palaan aina sinuun, sillä sinun ajatteleminen luo minulle turvallisen olon, vaikka levottomuus voi välillä johtua sinun ikävöimisestäsi.

25

582

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Varmaan mulle mun hoidolta.

• Anonyymi00002

Älä yhtään yritä, se oli selvästi sinulta minulle, oma pikku sokerisirkkuseni. 😍

• Anonyymi00006
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Älä yhtään yritä, se oli selvästi sinulta minulle, oma pikku sokerisirkkuseni. 😍

Mie oon pulmu.

• Anonyymi00017
        UUSI

Ikävä on muttei tuu liki enääN?

• Anonyymi00003

❤️

• Anonyymi00004

Kivasti kirjoitat kaivatustasi.

• Anonyymi00005

Samoin ajattelen sinusta mies.😌

• Anonyymi00007

Kirjoitit niin kauniisti. Kiitos. Olet rakas, tiedäthän❤️

• Anonyymi00008

Kiitos ❤️ Sinä pelastat jokaisen päiväni! Nuku hyvin 🫶🏻

• Anonyymi00009

Mie rakastan sinnuu, tiedäthän sen. Kiitos tosi kauniista tekstistä.

• Anonyymi00010

Sanoisitpa sen suoraan.

• Anonyymi00012
        UUSI
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Sanoisitpa sen suoraan.

Nyt pistit pahan, mietin tuota sanomista viime yön. Jäi unet aika vähiin.
        Minulle turvallisuus tarkoittaa ennen kaikkea sitä, että pystyn luottamaan toiseen. Mutta minullakin on tuo sama etenkin nukkumaan mennessä, että ajattelen sinua, kun elämä ahdistaa.

• Anonyymi00015
        UUSI
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Sanoisitpa sen suoraan.

Oot varmaa erinomainen sekä vastakkaista sukupuolta kunnioittava yksilö. Sivusta.

• Anonyymi00016
        UUSI
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Oot varmaa erinomainen sekä vastakkaista sukupuolta kunnioittava yksilö. Sivusta.

Siin oli tavallaan suoraa puhetta sarkasmin muoros

• Anonyymi00011
      UUSI

Oi oi, olipa kauniisti kirjoitettu. Toivon sinulle kaikkea hyvää ja että haaveesi toteutuisi.

• Anonyymi00025
        UUSI

Kiitos ❤️

• Anonyymi00013
      UUSI

En osaa tarkalleen sanoa, miksi hän jäi minulle mieleen ihmisenä, jonka sydän valitsi. Sydän kertoi, että hänet on valittu. Hän on rakastettuni lopun elämää. Hän on muualla, en näe häntä, mutta sydän rakastaa häntä aina.

n>m

• Anonyymi00014
        UUSI

Ei jestas aapeeäijä mitä korulausehumpuukia. T naiselta haloo

• Anonyymi00018
      UUSI

Moni "tunnisti" aloittajan kaivatukseen. Se tekee tästä palstasta niin surullisen. Mikään täällä ei ole totta.

• Anonyymi00019
        UUSI

Toivossa on hyvä elää, toivo on unelmia. Ja joillekin onnellisille tämä palsta on myös totta, kun oikeat ihmiset löytävät täältä toisensa.

• Anonyymi00021
        UUSI
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Toivossa on hyvä elää, toivo on unelmia. Ja joillekin onnellisille tämä palsta on myös totta, kun oikeat ihmiset löytävät täältä toisensa.

Missä menee raja tuon ja itsepetoksen välillä?

• Anonyymi00022
        UUSI

Pahoittelut sekaannuksesta. En aina muista mainita, kenelle kirjoitan, ja välillä en haluakaan, koska tarkoituksena on vain purkaa omia ajatuksia.

Aloitus koski miestä, jonka näin viimeksi 239 päivää sitten, toivottavasti tämä selventää väärinkäsityksiä

Ap

• Anonyymi00023
        UUSI
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Minä en täältä palstalta ole löytänyt ketään! Etsin noin ikäistäni miestä ystäväksi!

• Anonyymi00020
      UUSI

Kiitos. Voisin olla sinun turvasatamasi ihan oikeassa elämässä. Eikö se olisi ihanaa?

• Anonyymi00024
        UUSI

Ei ole, jos olet oman lapseni ikäinen!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persujen vaalilupaus oli euron bensa

Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.
      Maailman menoa
      92
      2127
    2. Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin

Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n
      Maailman menoa
      33
      2070
    3. Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin

Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi
      Maataloustuki
      50
      1835
    4. Topi osti Askon

Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan
      Maailman menoa
      75
      1360
    5. Mitä kirjainta kaipaat?

Pitkästä aikaa tämmöistä. Onko kirjain muuttunut edellisestä. ☺️
      Ikävä
      86
      1251
    6. Kastaa ja upottaa on eri sanat

Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan
      Kaste
      219
      1141
    7. Uskomatonta touhua!

Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki
      Haapavesi
      31
      1060
    8. Oliko se oikeasti epäselvää

sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men
      Ikävä
      56
      1003
    9. Miten hän sinua katsoi?

😊😊😊😊😊😊
      Ikävä
      67
      936
    10. Miksi eduskuntatalon portaille sytyttään tänään 8 645 kynttilää?

Oikeus elämään ry järjestää lauantaina 21.3.2026 tapahtuman, jossa Eduskuntatalon portaille sytytetään 8 645 kynttilää.
      Luterilaisuus
      282
      895
    Aihe